Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 160 van 160 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Niet om of topic te gaan, maar vraag me af of alle heisa rondom Bryan Singer de box-office van DOFP zal schaden volgende maand......
    Het antwoord is uiteindelijk nee geworden. DOFP is de best verdienende film in X-Men franchise geworden. Wereldwijd boven de $500 miljoen. X-Men: The Last Stand haalde wereldwijd 459 miljoen. Ik hoop dat Bryan ook de volgende X-Men gaat oppakken.

  2. #152

    Standaard

    Zojuist DOFP gezien en vond het een hele sterke film. Verhaal zat uitstekend in elkaar, beter dan alle X-men films tot nu toe. Ook de hoofdrollen werden sterk vertolkt. De film vloog voorbij. Er waren niet veel actiescenes, maar als deze er waren dan was het een must voor de oog. Ook Hugh Jackman bewijst maar weer eens dat hij toch de enige echte Wolverine is. Zijn rol weet precies de juiste touch te geven in een aantal scenes. Tevens vond ik ook Jennifer Lawrence erg sterk in haar rol, en ik zou dan ook graag een film met Mystique willen zien. De film heeft mij enorm verrast..ook hoe alles (enigzins) goed verworven word met de vorige films..en de Last Stand laat vergeten..Maar..wie kan mij nu nog antwoord geven op deze vragen; The Wolverine heeft in principe nooit plaatsgevonden na het einde van DOFP? En is het nu zo dat Wolverine geen adamantium klauwen meer heeft na DOFP omdat Mystique hem uit de rivier haalt?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #153

    Standaard

    Ik geef mijn antwoord even zonder spoiler tags, aangezien anders alles daaronder staat. En mag aannemen dat de meesten de film al gezien hebben, waarom anders hier kijken als je niets wil lezen. Dus niet verder lezen als je de film nog niet gezien hebt.

    Wat betreft je eerste vraag: The Wolverine kan gewoon plaats gevonden hebben. Logan gaat naar Japan om een oude bekende uit WOII te ontmoeten. WOII speelt af voor de gebeurtenissen in DOFP dus dat is niet veranderd. Zijn dromen over Jean Grey echter niet omdat ze nu nog in leven is volgens het einde van DOFP. Wanneer dit einde zich afspeelt, daar zijn al de nodige discussies over. Het zou kunnen zijn dat het zich afspeelt op hetzelfde moment als waar de film begint of rond de gebeurtenissen van The Last Stand, die nu dus vervangen is door de nieuwe tijdlijn. Dat Jean Grey en Cyclops nog leven is op zichzelf al opmerkelijk, aangezien hun dood niks te maken had met de Sentinels. Zij zouden dus nog gewoon dood moeten zijn als je het goed bekijkt.

    Wat betreft de klauwen van Wolverine, die had hij al niet in DOFP moeten hebben. We krijgen in ieder geval geen uitleg waarom hij die weer heeft. Misschien dat Magneto iets gedaan heeft? Waarschijnlijk zal hij die dus gewoon hebben, want Wolverine zonder klauwen is als een fiets zonder zadel. En ze zijn gewoon cool haha.
    Singer heeft korte metten gemaakt met Origins: Wolverine. In die film krijgt Logan zijn skelet en klauwen na de Vietnamoorlog van een Stryker die ergens eind 30 begin 40 is. In DOFP is Stryker veel jonger. In de originele tijdlijn heeft Wolverine nooit op de bodem van de rivier gelegen, dus het is afwachten wat ze hiermee willen gaan doen. Misschien valt hij later alsnog in de handen van Stryker. Wat Mystique met hem wil is ook niet duidelijk.

    Ze kunnen in ieder geval alle kanten op met de franchise. Zowel met films rond de nieuwe cast (Xavier en Beast gaan op zoek naar mutanten en beginnen de school) als de oude cast (de toekomst ligt weer open en alle X-men zijn weer bij elkaar).
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 03-06-2014 om 13:49

  4. #154

    Standaard

    Wat in X-Men: The Last Stand gebeurde is in de nieuwe tijdlijn voor de andere mutanten. Alleen Wolverine heeft daar herinneringen aan omwille van het feit dat hij door de tijd is gereisd. Heeft X3 plaatsgevonden? In de ene tijdlijn wel, in de andere niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik geef mijn antwoord even zonder spoiler tags, aangezien anders alles daaronder staat. En mag aannemen dat de meesten de film al gezien hebben, waarom anders hier kijken als je niets wil lezen. Dus niet verder lezen als je de film nog niet gezien hebt.

    Wat betreft je eerste vraag: The Wolverine kan gewoon plaats gevonden hebben. Logan gaat naar Japan om een oude bekende uit WOII te ontmoeten. WOII speelt af voor de gebeurtenissen in DOFP dus dat is niet veranderd. Zijn dromen over Jean Grey echter niet omdat ze nu nog in leven is volgens het einde van DOFP. Wanneer dit einde zich afspeelt, daar zijn al de nodige discussies over. Het zou kunnen zijn dat het zich afspeelt op hetzelfde moment als waar de film begint of rond de gebeurtenissen van The Last Stand, die nu dus vervangen is door de nieuwe tijdlijn. Dat Jean Grey en Cyclops nog leven is op zichzelf al opmerkelijk, aangezien hun dood niks te maken had met de Sentinels. Zij zouden dus nog gewoon dood moeten zijn als je het goed bekijkt.

    Wat betreft de klauwen van Wolverine, die had hij al niet in DOFP moeten hebben. We krijgen in ieder geval geen uitleg waarom hij die weer heeft. Misschien dat Magneto iets gedaan heeft? Waarschijnlijk zal hij die dus gewoon hebben, want Wolverine zonder klauwen is als een fiets zonder zadel. En ze zijn gewoon cool haha.
    Singer heeft korte metten gemaakt met Origins: Wolverine. In die film krijgt Logan zijn skelet en klauwen na de Vietnamoorlog van een Stryker die ergens eind 30 begin 40 is. In DOFP is Stryker veel jonger. In de originele tijdlijn heeft Wolverine nooit op de bodem van de rivier gelegen, dus het is afwachten wat ze hiermee willen gaan doen. Misschien valt hij later alsnog in de handen van Stryker. Wat Mystique met hem wil is ook niet duidelijk.

    Ze kunnen in ieder geval alle kanten op met de franchise. Zowel met films rond de nieuwe cast (Xavier en Beast gaan op zoek naar mutanten en beginnen de school) als de oude cast (de toekomst ligt weer open en alle X-men zijn weer bij elkaar).


    Ik denk dat de meesten die film helemaal nog niet gezien hebben. Hij is niet eens 2 weken uit. Bovendien gaat lang niet iedereen iedere week naar de bios. Dus het zou wel fijn zijn als men toch maar spoilertags gebruikt. Ik heb m ook nog niet gezien maar wil wel even weten of het iets is: dus ga ik toch hier even langs. OT: aan die continuiteitsprobleempjes stoor ik me nooit. Niet alles hoeft uit en te na uitgelegd te worden. We hebben ook nog die grijze massa die wat te doen moet hebben. Ik vind het altijd wel leuk om er mijn eigen theoriën op na te houden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-06-2014 om 14:44 Reden: spoilertags

  6. #156

    Standaard

    Ok ok, aangepast
    Moet je wel even de quote aanpassen

  7. #157
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb ik even gedaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    In die film krijgt Logan zijn skelet en klauwen na de Vietnamoorlog van een Stryker die ergens eind 30 begin 40 is. In DOFP is Stryker veel jonger.
    Maar je vergeet te melden dat Wolverine flashbacks kreeg toen hij Stryker zag in Parijs, net voor moment dat hij een tijdelijke geheugenverlies lijdt. In die korte flashback waarin Wolverine zijn Adamantium skelet krijgt, wordt Stryker gespeeld door de nog oudere Bryan Cox ipv Danny Huston. Het is een flashback uit X2 ipv X-Men origins: Wolverine. Hiermee heeft Singer korte metten gemaakt met X-Men origins: Wolverine.
    Wat betreft Jean en Scott. Waarom is het zo opmerkelijk. dat ze in leven zijn. Het is immers een andere tijdlijn. Niets voor niets moet Prof X. Wolverine helemaal up te date brengen. Wij weten net zoals Wolverine ook niet wat er gebeurt is. Wel weten we dat de gebeurtenissen van The Last Stand, dus geen Dark Phoenix saga, nooit hebben plaatsgevonden. Ook dat is een dikke vinger opsteken van Singer richting The Last Stand toe. Days of Future Past is samen met First Class in feite een reboot.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 04-06-2014 om 16:32

  9. #159

    Standaard

    Uiteraard is het een andere tijdlijn, maar ze zeggen zelf in de film dat je niet alles kan veranderen. Het hele rimpel in het water verhaal van Beast. Jean en Cyclops's dood had niks te maken met de Sentinels, wat zou moeten betekenen dat zij gewoon dood moeten zijn. Alleen de mutanten die gedood zijn door de robots komen weer tot leven. Volgens de "regels" van het tijdreizen zou de rest van de toekomst gewoon moet gebeuren. Enige verklaring is dat de Xavier dusdanig veranderd is na de gebeurtenissen in DOFP en dit keer geen blokkade zet op de krachten van Jean Grey. Hij leert namelijk Mystique te vertrouwen om zelf de juiste beslissing te nemen en niet de president te doden. Dit in plaats van haar mentaal te dwingen het niet te doen. Hierdoor heeft ook meer vertrouwen in de krachten van Grey en hoe zij hiermee om zal gaan.

    Wolverine heeft trouwens geen geheugenverlies in de scene waarin Mystique Trask de eerste keer wil vermoorden. Zijn toekomstige bewustzijn heeft zijn oude lichaam verlaten omdat Kitty hem niet daar kan houden. Ze is namelijk gewond door zijn klauwen. Zijn oude ik heeft geen enkel idee waar hij is en hoe hij daar gekomen is. Wat hem betreft hoort hij nog in bed te liggen bij de naakte dame.
    Wat ik trouwens wel zwak vond is dat hij bang is voor Beast.

  10. #160

    Standaard

    Wolverine heeft professor Xavier laten zien wat er in de toekomst met Jean en Cyclops gaat gebeuren; mogelijk heeft hij hiermee de tijdlijn zodanig veranderd dat de professor de nodige maatregelen heeft kunnen nemen om hun voortijdig verscheiden te belemmeren. Het is overigens een mooi uitgangspunt voor een volgende film dat het duo weer een koppel is, met een jaloerse Logan die vanop de zijlijn moet toekijken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •