Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 226 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Vandaag ook mijn digibooks en mijn knuffel ontvangen.
    En het is inderdaad knuffel met steelbook.

    Wel veel kleiner dan je verwacht .


    Je bent me er eentje

    Goed nieuws dat jij ook een steelbook had. Stemt mij erg vrolijk!

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht


    Je bent me er eentje

    Goed nieuws dat jij ook een steelbook had. Stemt mij erg vrolijk!
    Ja heb 2 digibooks gekocht .
    Een om te ruilen op blu-ray.com want het is mij opgevallen dat de Nederlandse digibook veel beter is dan de Best-Buy digibook.
    De film / blu-ray informatie staat namelijk niet op de achterkant van de digibook, maar op het stukje karton. Bij de Best-Buy versie staat dit gewoon geprint op de achterkant van de digibook. Daarnaast is de Nederlandse digibook toch in het Engels, dus de Nederlandse taal zal geen belemmering o.i.d. zijn voor mensen uit de VS/UK.

    Ik hoop er een paar Best-Buyexclusives voor te krijgen, bespaart mij weer geld .

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ze zijn snel uitverkocht zeg in de winkel. bij Media Markt lag er nog maar één of twee. Zag zelfs iemand 2 digibooks meenemen. Nuja.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ja heb 2 digibooks gekocht .
    Een om te ruilen op blu-ray.com want het is mij opgevallen dat de Nederlandse digibook veel beter is dan de Best-Buy digibook.
    De film / blu-ray informatie staat namelijk niet op de achterkant van de digibook, maar op het stukje karton. Bij de Best-Buy versie staat dit gewoon geprint op de achterkant van de digibook. Daarnaast is de Nederlandse digibook toch in het Engels, dus de Nederlandse taal zal geen belemmering o.i.d. zijn voor mensen uit de VS/UK.

    Ik hoop er een paar Best-Buyexclusives voor te krijgen, bespaart mij weer geld .
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Dat ben ik niet, ik heb ze bij bol.com besteld.
    Maar zoals je ziet ben ik dus niet de enige .

    Foto's van mijn E.T Knuffel, steelbook en digibook

    Steelbook met Knuffel




    Digibook



  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Vandaag ook mijn digibooks en mijn knuffel ontvangen.
    En het is inderdaad knuffel met steelbook.

    Wel veel kleiner dan je verwacht .
    Maar jij bent waarschijnlijk dan ook een stuk groter dan 1m 20.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ja heb 2 digibooks gekocht .
    Een om te ruilen op blu-ray.com want het is mij opgevallen dat de Nederlandse digibook veel beter is dan de Best-Buy digibook.
    De film / blu-ray informatie staat namelijk niet op de achterkant van de digibook, maar op het stukje karton. Bij de Best-Buy versie staat dit gewoon geprint op de achterkant van de digibook.
    Grappig. Ik vind die losse, opgeplakte kartonnetjes juist zo armoedig. Ik zou veel liever zien dat ze de informatie gewoon op de achterkant printen.
    Ik heb de achterkant van het kartonnetje van E.T. ingescand (t.b.v. mijn Blu-ray database) en vervolgens in de prullenbak gemieterd.

    Overigens: ik neem aan dat op de achterkant van de steelbook ook zo'n kartonnetje zit?
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 25-10-2012 om 08:18

  7. #157

    Standaard

    Ik ben voor de digi-book uitgave gegaan, want een knuffel van E.T. had ik al.


  8. #158

    Standaard

    Frank waar heb jij die gekocht? MM? Hoe duur was hij daar?

    Grappige knuffel.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben voor de digi-book uitgave gegaan, want een knuffel van E.T. had ik al.

    Dat pupke heb ik ook.

  10. #160

    Standaard

    Hoe komen jullie aan dat pupke...??? Kan je die ergens LOS kopen...???

  11. #161

    Standaard

    Net de Digibook ontvangen maar de pluche/steelbook niet. Voor beide rond dezelfde tijd een 'verzonden' mail gehad en in beide stond ook dat het brievenbus post was. Maar is dat wel zo bij die pluche editie?

  12. #162

    Standaard

    Hier een foto van de Franse verpakking. De steel vermeld geen Nederlandse ondertiteling. Straks eens testen!

    Als je de steelbook er uit haalt, heb je nog steeds een mooie prent in de doos. Zo kan je de knuffel goed tentoonstellen!

    Edit: de Franse editie heeft Nederlandse ondertiteling

    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 25-10-2012 om 13:37


  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Net de Digibook ontvangen maar de pluche/steelbook niet. Voor beide rond dezelfde tijd een 'verzonden' mail gehad en in beide stond ook dat het brievenbus post was. Maar is dat wel zo bij die pluche editie?
    Bij mij zat de pluchen editie in de bus (mits het gebruik van een soort 'luik')!


  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Net de Digibook ontvangen maar de pluche/steelbook niet. Voor beide rond dezelfde tijd een 'verzonden' mail gehad en in beide stond ook dat het brievenbus post was. Maar is dat wel zo bij die pluche editie?
    Had ik ook.
    Digibooks kreeg ik gisteren rond 12:00 en de knuffel met steelbook veel later in de avond.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hoe komen jullie aan dat pupke...??? Kan je die ergens LOS kopen...???
    Ik heb em al 'tig' jaar. Weet niet meer exact waar ik hem gehaald heb....zou best eens Universal Studios geweest kunnen zijn. (bij de E.T. attractie)

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ja heb 2 digibooks gekocht .
    Een om te ruilen op blu-ray.com want het is mij opgevallen dat de Nederlandse digibook veel beter is dan de Best-Buy digibook.
    De film / blu-ray informatie staat namelijk niet op de achterkant van de digibook, maar op het stukje karton. Bij de Best-Buy versie staat dit gewoon geprint op de achterkant van de digibook. Daarnaast is de Nederlandse digibook toch in het Engels, dus de Nederlandse taal zal geen belemmering o.i.d. zijn voor mensen uit de VS/UK.

    Ik hoop er een paar Best-Buyexclusives voor te krijgen, bespaart mij weer geld .

  17. #167

    Standaard

    Graag dit soort reacties op iemand zijn aankoopgedrag achterwege laten. Mocht je daarover inhoudelijk iets te melden hebben verwijs ik je graag naar dit topic.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Net de Digibook ontvangen maar de pluche/steelbook niet. Voor beide rond dezelfde tijd een 'verzonden' mail gehad en in beide stond ook dat het brievenbus post was. Maar is dat wel zo bij die pluche editie?
    er stond bij mij ook bij dat het als briefpost was verzonden maar hij kwam netjes met de pakketdienst!
    gaat ook niet door een doorsnee brievenbus passen trouwens

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Had ik ook.
    Digibooks kreeg ik gisteren rond 12:00 en de knuffel met steelbook veel later in de avond.
    Wederom door een postbode dan? Of werd het toch door een pakketpost bezorger afgeleverd. Ik heb hem nog niet en denk ook niet dat dit vandaag nog goed gaat komen. Morgen maar even afwachten.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hoe komen jullie aan dat pupke...??? Kan je die ergens LOS kopen...???
    In 2000 gekocht toen ik in de Universal Studios was in Los Angeles.

  21. #171

    Standaard

    De franse heb ik vandaag ook binnen gehad met nl ondertitels en gesproken.

  22. #172

    Standaard

    Er is nog een E.T release.
    Ik weet niet of die al aan bod is gekomen.

    De Duitse Amazon.de E.T steelbook is anders dan alle andere E.T steelbooks:



    En momenteel in de aanbieding op Amazon.de: slechts €14,90!

  23. #173

    Standaard

    De mooiste, imo. Maar Duits op de cover is een gigantische afknapper. Ik ga voor de Benelux-digibook.

  24. #174

    Standaard

    Erg grappig om te lezen hoe blij volwassen kerels met een E.T. knuffel kunnen zijn....

    Heb het Digibook ontvangen...vind dat de bladzijden ietwat strak gebonden zijn...ben bang dat wanneer ik wat te hard druk de boel inscheurt oid

  25. #175

    Standaard

    Ik vind de Digibooks van Universal toch wel de mooiste die er zijn.

    Je moet er gewoon voorzichtig mee omgaan, het is maar papier/karton, maar wel goede kwaliteit.

    Ik heb nu E.T. - JAWS - THE STING - KING KONG, en dan nog SCHINDLERS LIST

Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •