Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 95 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Evil Dead remake officieel

    Home
    UPDATED: BREAKING EXCLUSIVE: New Evil Dead Film Actually Gearing Up for Production!






    0diggsdigg



    By Uncle Creepy
    July 11th, 2011


    When it comes to anything regarding the next Evil Dead flick, there's been so much said that we never know just what is or is not concrete anymore. However, an interesting and solid little tidbit has fallen right into our laps.
    Dread Central has it on good authority from a very reliable source that long-time Sam Raimi editor Bob Murawski (Army of Darkness; Spider-man, Drag me to Hell) has packed up and headed out to Detroit to begin work on the long talked about fourth entry into the Evil Dead franchise, which will be "a small indie thing like the first two."
    We'll get you more details as they come, but it looks like this IS happening. Will it be the fourth in the series? Will it be a remake? Stay tuned. News is coming.
    Update
    According to Bruce Campbell's official website, BruceCampbell.com, Bruce officially joined Twitter over the weekend (follow @GroovyBruce). On his Twitter site Bruce was questioned by a fan who stated, "I won't believe in a new Evil Dead film until I see it. Or at least not until @GroovyBruce tells me to believe in it," to which Campbell responded, "Believe in the remake, dawg! The project is real. In the works. Cool as hell. Scary as hell." More as it comes.
    Update 2
    A director had been named. Following up on our story, Bloody Disgusting has learned that Fede Alvarez (Federico Alvarez) is directing this quasi-remake that is currently in production in Detroit for Ghost House and Mandate Pictures.

    http://www.dreadcentral.com/news/455...ing-production

    Nu maar hopen dat ze het niet verpesten en ze voor een R rating gaan in de bios en unrated voor de home versies.

  2. #2

    Standaard

    Komt dit ooit nog van de grond af?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Komt dit ooit nog van de grond af?
    Er lopen/liepen verschillende projecten door elkaar. Sam Raimi heeft een eventueel 4e deel volgens mij nog niet helemaal uitgesloten. Hij heeft laatst nog gedreigd met juridische stappen tegen een vage filmmaatschappij die een officieuze Evil Dead 4 wilde maken. Voor zover ik weet is hij zelf niet actief bezig met een volgend deel.

    Het meest concreet is op dit moment de losse remake; Er is een regisseur, een aantal acteurs zijn gecast en er is een releasedatum (april volgend jaar).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4

    Standaard

    Normaal maak ik me er niet zo druk om maar bij deze film bid ik gewoon dat het iets wordt!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #5

    Standaard

    Ik zie dat er een budget van $14,000,000 is..dat moet dan wel iets bijzonders worden..

    de cast spreekt me niet zo aan..maar ik zie bij jane levy de status filming staan..

    Vraag me alleen af of deze film wel in de bios terecht zal komen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    En wat dan met de rating... fingers crossed voor een R en indien mogelijk een unrated cut voor op Blu-ray!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7

    Standaard

    Ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb maar ik vrees het ergste....
    Dit is een film die juist door het beperkte budget met enkele zeer creatieve oplossingen en camerastandpunten gemaakt is......
    Een groter budget kan voor een remake van deze film juist een negatieve factor zijn....
    Toegegeven: de klei animatie ziet er wel erbarmelijk uit maar het hoort gewoon bij deze film!
    this is my boomstick!!!

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    ik kan niet wachten op beeldmateriaal..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    ik kan niet wachten op beeldmateriaal..
    Ik ook niet

    Zelfs Sam Raimi is enthousiast over deze nieuwe versie

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Gelekte trailer: http://www.slashingthrough.com/news.php?id=377

    Flink veel gore maar weinig echt Evil Dead gevoel nog erbij.

  13. #13

    Standaard

    Wat het 'evil dead' gevoel inhoud weet ik niet maar ik vind de trailer helemaal te gek !

    Word een f****n gore film !

  14. #14

    Standaard

    het evil dead gevoel is voor mij de ultieme mix van horror en humor

    hier zit weinig comedy in en geen Ash (mag ik hopen) en dat maakt juist de evil dead reeks zo cult

    dit is een film die voor het gros is, maar het ziet er wel leuk uit,
    die gore is een enorme bijzaak als je de fans had willen pleasen

    ik heb beide rubberen boekedities, misschien leuk als deze ook zo'n uitgave krijgt

  15. #15

    Standaard

    Maar het is toch niet zo moeilijk om te accepteren dat dit een andere film is

    Is het wat ? Cool.

    Zo niet ? WTF.

  16. #16

    Standaard

    een remake moet je verdienen

    en verdienen in de zin van, de remake zelf moet het verdienen

    het wordt weer een film waarbij heel de menigte weer zal denken, ja ik ken evil dead, maar ik snap die hele aandacht niet

    ze gaan echt niet het origineel kijken na deze, maar ze gaan het origineel wel generaliseren

  17. #17

    Standaard

    Zo mag je er over denken, geen probleem. Ik denk er anders over, zie vorige post

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Trailer is verwijderd
    Was een slechte bootleg trailer..........de officiele komt binnenkort denk ik.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Was een slechte bootleg trailer..........de officiele komt binnenkort denk ik.
    Nou ben benieuwd

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou ben benieuwd
    Snel zijn !!

    http://tinypic.com/player.php?v=2jilqa&s=6

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dank je wel Jeroen, ziet er echt vet uit.

    Ga ik zeker bekijken en kopen op Blu ray.

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    een remake moet je verdienen

    en verdienen in de zin van, de remake zelf moet het verdienen

    het wordt weer een film waarbij heel de menigte weer zal denken, ja ik ken evil dead, maar ik snap die hele aandacht niet

    ze gaan echt niet het origineel kijken na deze, maar ze gaan het origineel wel generaliseren
    Ik ben het toch wel geheel met je eens. Evil Death is gewoon Cult.
    Het waarom begrijp ik ook niet zo goed.

    Maar ja. Evil Death blijft gewoon cult. Wat ze verder op de markt brengen, maakt mij verder ook niet echt uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24

    Standaard

    De trailer was idd verwijderd maar is nu weer online
    Verder zal dit nooit cult worden en zo te zien gaan ze de Saw generation flink op hun wenken bedienen.

  25. #25

    Standaard

    Termen als 'cult' en 'saw generation'.............wat heb je eraan ?

    Ga gewoon de film kijken zou ik zeggen.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •