Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 88 worden weergegeven.

Discussie: Ant-Man

  1. #51
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Iets zegt me dat dit toch de minste poging van Marvel wordt. Ik twijfel of het karakter sterk genoeg is voor een eigen film en dus al helemaal bij het grote publiek. Ik heb ook mijn twijfels over de cast? Ant-man zonder Wasp en niet de oorzaak van Ultron? De trailer maakt mij in ieder geval niet positiever, vond hem beter toen ik hem amper kon zien , maar ik wacht wel af... Kijk meer uit naar Dr.Strange en uiteraard Age of Ultron, daar heb ik wel hoge verwachtingen van.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #52

    Standaard

    Ik kijk wel trailers, maar ik maak nooit een oordeel over een film gebaseerd hierop. Ik heb hele goede trailers gezien waarvan de film tegenviel en andersom. Het is dus gewoon afwachten.
    Ik denk dat ze bij Marvel niet steeds dezelfde soort film opnieuw willen maken en daarom steeds kiezen voor een andere aanpak en sfeer. Dat is in mijn ogen alleen toe te juichen.

    Het gemis van Wasp zal ik niet als zodanig ervaren denk ik. Ik vind haar in de comics al weinig toevoegen dus zal haar dan ook niet missen in de film. Het zou zomaar nog kunnen dat ze ineens opduikt, haar dochter komt er namelijk wel in voor. Of dochterlief neemt het alter-ego aan.

    De keuze voor Scott Lang vind ik ook wel een goede, heb hem altijd liever gezien als Ant-Man dan Pymm. Zo krijgen we ook niet weer een origin story zoals bij Iron Man, maar een andere aanpak met de oudere mentor. De twijfels die ik nu lees, waren er ook bij velen bij Guardians. Was het allemaal wel geschikt voor het grote publiek, nou dat antwoord weten we inmiddels. De echte comic fans moeten ook gewoon accepteren dat er dingen veranderd worden in de film. Wie Ultron heeft gemaakt, maakt voor het verloop van de film weinig uit denk ik. Zijn karakter en dreiging blijven toch wel zijn sterkste punt. Bij Ant-Man krijgen we ook zomaar iemand anders als Yellowjacket en wat te denken van de zeer uitgekleede Civil War verhaallijn in Cap 3.
    Ik blijf gewoon lekker de comics lezen, de films zie ik als een aanvulling hierop. De diepgang en jarenlange geschiedenis van karakters en gebeurtenissen krijgen ze toch nooit vertaald naar het grote scherm.

  3. #53

    Standaard

    Ken het personage Ant-Man verder niet maar vond het er niet eens zo gek uit zien. Tot dat Paul Rudd z`n mond open doet...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #54

    Standaard

    Er is ook een miniserie uitgebracht die ik destijds erg grappig vond; ergens had ik gedacht dat de film misschien wel een link daarmee zou hebben. Ik heb wederom de trailer niet afgekeken omdat ik niet teveel wil zien, maar blijkbaar is dat niet het geval.

    Ach, ik ga er toch voor naar de bios, dus ik zie het wel.

  5. #55

    Standaard

    Ik vind het juist mooi dat Marvel verschillende kanten opgaat mbt superhelden films. Dit is dan ook de reden dat Gotg mij zo verast heeft en tot op heden ook mijn favoriete Marvel film is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #56

    Standaard

    Nieuwe toffe trailer https://youtu.be/pWdKf3MneyI

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Nieuwe toffe trailer https://youtu.be/pWdKf3MneyI
    Geweldig dat laatste stuk !!!

    Ik voel hem wel.

  8. #58

    Standaard

    Nee... nog niet echt mijn ding... bad-guy ziet er ook niet echt angstaanjagend uit...

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Nee... nog niet echt mijn ding... bad-guy ziet er ook niet echt angstaanjagend uit...
    Maar dat hoeft toch ook niet? Het is hoeft ook niet te zijn van: kijk daar loopt de schurk. Batman Begins bijvoorbeeld: Ra'hs al Ghul was ook niet angstaanjagend. Tot je hem beter leerde kennen.
    CA: Winter Soldier.. Ook geen angstaanjagende schurk op het eerste gezicht. Prima film.
    Maar goed: Marvel kan een potje breken. Kan best dat dit een mindere film wordt. Maar dat zeiden we van Guardians ook. Tot nu toe zit er een stijgende lijn in vanaf Avengers. Dus waarom zou het niet...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Maar dat hoeft toch ook niet? Het is hoeft ook niet te zijn van: kijk daar loopt de schurk. Batman Begins bijvoorbeeld: Ra'hs al Ghul was ook niet angstaanjagend. Tot je hem beter leerde kennen.
    CA: Winter Soldier.. Ook geen angstaanjagende schurk op het eerste gezicht. Prima film.
    Maar goed: Marvel kan een potje breken. Kan best dat dit een mindere film wordt. Maar dat zeiden we van Guardians ook. Tot nu toe zit er een stijgende lijn in vanaf Avengers. Dus waarom zou het niet...
    Mijn top 3 Marvel films:
    - Guardians of The Galaxy
    - Captain America The Winter Soldier
    - The Avengers

    Dit kan zeker een verrassing worden ja.

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Poster is wel beetje teleurstellend..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #64

    Standaard

    Net geweest en erg vermakelijke MCU film. Met een hoop hints, onder andere in een mid credit en end credit scene, naar wat phase 3 te bieden gaat hebben.

  15. #65
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Morgenavond naar toe, ben reuze benieuwd. De eerste recensies waren toch redelijk positief, ondanks dat de films geen mega aantal bezoekers trekt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    ondanks dat de films geen mega aantal bezoekers trekt.
    Heeft waarschijnlijk met de onbekendheid van het karakter te maken en het ontbreken van andere MCU karakters, alhoewel in de end credit stinger zitten er drie en er komen in de film ook nog een aantal andere wat kleinere karakters terug.
    Laatst aangepast door tmvde : 26-07-2015 om 19:31

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Heeft waarschijnlijk met de onbekendheid van het karakter te maken en het ontbreken van andere MCU karakters, alhoewel in de end credit stinger zitten er drie en er komen in de film ook nog een aantal andere wat kleinere karakters terug.
    Nog kleiner dan Ant Man??
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #68

    Standaard

    Deze sla ik over, ben een beetje Marvel moe, en toe aan wat anders dan die zuurstok braafheid
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Deze sla ik over, ben een beetje Marvel moe, en toe aan wat anders dan die zuurstok braafheid
    Daarom neig ik iets meer naar DC.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Deze sla ik over, ben een beetje Marvel moe, en toe aan wat anders dan die zuurstok braafheid
    Je hebt de serie Daredevil nog niet gezien denk ik .

  21. #71
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb me echt enorm vermaakt en de film heeft me positief verrast. Als je twijfelt of je deze moet zien, niet doen. Het is echt een van de betere Marvellfilms. Ik was met vrouw en kids en vooral de kritische oudste van 15 noemde dit de beste Marvelfilm na GOTG. Inderdaad twee endcredits, alhoewel de laatste wel heel kort en bondig was.

    Wat me dit keer opviel was dat het IMAX-doek continu volledig benut werd. Meestal zie je een rand oid..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat me dit keer opviel was dat het IMAX-doek continu volledig benut werd. Meestal zie je een rand oid..
    Continu tot de end credit scene, toen viel juist heel erg op dat het geen IMAX beeld meer was

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb me echt enorm vermaakt en de film heeft me positief verrast. Als je twijfelt of je deze moet zien, niet doen. Het is echt een van de betere Marvellfilms. Ik was met vrouw en kids en vooral de kritische oudste van 15 noemde dit de beste Marvelfilm na GOTG. Inderdaad twee endcredits, alhoewel de laatste wel heel kort en bondig was.

    Wat me dit keer opviel was dat het IMAX-doek continu volledig benut werd. Meestal zie je een rand oid..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Continu tot de end credit scene, toen viel juist heel erg op dat het geen IMAX beeld meer was
    Gezien de specs van de film mbt de aspect ratio lijkt me dat niet zo verwonderlijk, de film is namelijk niet in scope, zie onderstaande specs.
    Arri Alexa XT Plus heeft namelijk een 1:33:1-1.78:1 sensor, dus daar past een Pathe nep IMAX prima tussen...

    Overigeens is de resulutie wel laag voor IMAX door de 2K DI afwerking, maar dat zal door de 3D nabewerking en DMR de meeste zijn opgevallen.
    Wel weer een bewijs dat de 4K standaard nog ver te zoeken is, zelfs bij een film van 130 miljoen.
    Runtime 1 hr 57 min (117 min)
    2 hr 12 min (132 min) (director's cut)
    Sound Mix Datasat|Dolby Digital|SDDS|Dolby Atmos
    Color Color
    Aspect Ratio 1.85 : 1
    Camera Arri Alexa XT Plus, Panavision Primo V and Nova Lenses
    Laboratory Codex Vault
    Technicolor (digital intermediate)
    Negative Format Codex
    Cinematographic Process ARRIRAW (3.4K) (source format)
    Digital Intermediate (2K) (master format)
    Printed Film Format 35 mm (spherical) (Kodak Vision 2383)
    D-Cinema (also 3-D version)
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt de serie Daredevil nog niet gezien denk ik .
    Nee, maar we hebben het hier over films en het PG-13 universum.

    En de huideige Tv-seies zijn over het algemeen veel meer volwassen, realistischer en veel donkerder (harder, geweldadiger, bloediger met naakt en sex) dan hun grote bioscoop broer.
    Laatst aangepast door Hombre : 28-07-2015 om 14:39
    "A man's got to know his limitations", ...

  25. #75
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    @ Hombre,

    Dat vermoedde ik wel, maar vaak is het laatste stukje onderin zwart met een balkje, nu liep het echt door en zag er wel goed uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •