Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 88 van 88 worden weergegeven.

Discussie: Ant-Man

  1. #76

    Standaard

    Beste marvel film ooit. Ik zeg het gewoon. Ik heb zitten genieten. De "grote" marvel films avengers/iron man lijken op het eind op een transformers film, 30 minuten lang cgi robots die op elkaar knallen. Ant-man was een stukje nederige met humor. 2 uur goed besteed. Het is alleen tergend dat in Amsterdam alles in 3D is. Minpunt is de relatie tussen Pym en zijn dochter, hele nare vibe. Wel te verklaren maar je zit naar een opstandige puber te kijken die haar zin niet krijgt.

  2. #77
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Continu tot de end credit scene, toen viel juist heel erg op dat het geen IMAX beeld meer was
    Inderdaad, dat viel mij ook op, net of het er nog even aangeplakt was...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Inderdaad, dat viel mij ook op, net of het er nog even aangeplakt was...
    Volgens mij was die er ook echt op het laatst bijgedaan, tenminste volgens Kevin Feige. Zou eerst maar één scene nazitten, maar ze besloten tot een tweede.

  4. #79

    Standaard

    Vandaag gezien. Had van tevoren mijn twijfels, maar Ant-man was verrassend goed. Heb 2 uur zitten genieten. Zeker één van de beste Marvel's tot nu toe!

  5. #80

    Standaard

    Ook ik was positief verrast over ant man. De trailers hadden een redelijk meh gehalte, maar de film is erg leuk.

  6. #81

    Standaard

    Heerlijke film, waarbij het komische aspect een grote rol in de film speelt, wat goed gelukt is. Ook mooi om zoveel herkenbaars te zien uit comics, al is het dan soms in een heel ander jasje. En natuurlijk het gastoptreden van onze vliegende held, dat was ook heel geslaagd . De tijd vliegt werkelijk voorbij met deze film. Complimenten trouwens voor de cgi bij de jongere Michael Douglas.
    Grappig feitje is dat ik voor de film (weer) de trailer van Fantastic Four zag, en daar spelen ook al twee acteurs van House van Cards in en hier dus weer eentje ...

    Nog een leuk feitje dat ik las:
    This movie continues the trend of MCU phase 2 characters losing an arm, a homage to Star Wars. Previous examples include Tony Stark cutting off Aldrich Killian's arm in Iron Man 3, Bucky Barnes' mechanical arm in the Winter Soldier, and Loki's illusion of Thor losing his arm in Thor: The Dark World, Ultron severing Ulyses Klaue's Arm in Avengers: Age Of Ultron, among others. Here, after Ant-Man sabotages the Yellowjacket's suit, the Yellowjacket begins to implode and compress, first completly losing his right arm, before the rest of his body dissipates into nothing

    Nadeel was de 3D, die nergens wat toevoegt en er voor zorgde dat de film wat 'bleek' oogde qua kleuren (Pathe De Kuip). Jammer, dat was redelijk storend. Ik kijk nu al uit naar de blu-ray, waarbij dit in ieder geval bij de 2D ongetwijfeld opgelost zal zijn.

    De endcredits waren wel bijzonder trouwens; bij de eerste had ik het gevoel dat het de tweede film alleen maar beter zal maken en de tweede was dus rechtstreeks uit Captain America: Civil War , heel apart.

  7. #82

    Standaard

    Vond het 3D op schouwburgplein ook niks toevoegen
    .. Beetje klaar met 3D momenteel.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Nee, maar we hebben het hier over films en het PG-13 universum.

    En de huideige Tv-seies zijn over het algemeen veel meer volwassen, realistischer en veel donkerder (harder, geweldadiger, bloediger met naakt en sex) dan hun grote bioscoop broer.
    Dat valt wel mee, als ik naar Agents of Shield en Agent Carter kijk (als je het toch over hetzelfde universum wilt hebben).
    Maar misschien bevalt Deadpool je dan straks beter.

  9. #84
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niemand?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #85

    Standaard

    Het heeft misschien een overlap met een andere vraag van je, maar welke van de Marvel films vond hij het meest uitdagend qua SFX?
    En met de alsmaar toenemende SFX in de blockbusters; hoe ziet hij de toekomst van SFX? Gaat het niet steeds meer ten koste van het menselijke aspect of het verhaal in de films?

  11. #86
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks Rogue, goede vragen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Niemand?
    Ik heb deze film overgeslagen, want ik ben een beetje Marvel superhelden moe...

    Bij de Avengers 2 had nl steeds in de bios, is ie nu nog niet afgelopen, want m'n aandacht zakte weg bij die playstation actie
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #88

    Standaard

    Heb deze van de week gekeken, en was aangenaam verrast,
    Ik had ook zoiets van nee ,niet weer zo`n slap aftreksel.

    Maar vond hem uitstekend te kijken, heb genoten

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •