De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Taken 2 (Olivier Megaton, 2012)

    Kennelijk (althans volgens de zoekfunctie) heeft Taken 2 nog geen eigen topic. Het wordt uiteraard weer een Luc Besson-project, met een Luc Besson-regisseur achter de camera. In dit geval Olivier Megaton, die eerder al de derde Transporter-film en Colombiana voor Besson regisseerde.

    Dit keer is het verhaal enigszins omgedraaid. Neeson en z'n vrouw komen in de problemen door een van de nabestaanden van de criminelen die hij in de eerste film om zeep heeft geholpen. Z'n dochter moet redding brengen. Het speelt zich dit keer allemaal in Istanboel af.

    Naast Neeson, ons aller Famke Janssen en Maggie Grace zijn ook z'n collega's uit de vorige film weer van de partij (Leland Orser en Jon Gries).

    Entertainment Weekly heeft een aantal foto's (de eerste van dit project?) op hun site, waaronder de onderstaande.




    De film gaat begin oktober draaien.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Leuk dat er een vervolg komt alleen het gegeven dat de dochter de boel komt redden staat mij niet echt aan...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #3

    Standaard

    Foto 2 en 3:


    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Leuk dat er een vervolg komt alleen het gegeven dat de dochter de boel komt redden staat mij niet echt aan...
    Van wat ik een tijd geleden heb gelezen, is het niet zo dat ze dit keer de hoofdrol speelt terwijl Neeson de mannelijke damsel in distress speelt. Als ik het me goed herinner zet stuurt Neeson haar op de een of andere manier aan, zodat ze hem in staat stelt zich te bevrijden. En verhaal te halen bij de kidnappers. . Neeson blijft dus de centrale figuur.
    Laatst aangepast door mark t : 17-05-2012 om 19:01
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Van wat ik een tijd geleden heb gelezen, is het niet zo dat ze dit keer de hoofdrol speelt terwijl Neeson de mannelijke damsel in distress speelt. Als ik het me goed herinner zet stuurt Neeson haar op de een of andere manier aan, zodat ze hem in staat stelt zich te bevrijden. En verhaal te halen bij de kidnappers. . Neeson blijft dus de centrale figuur.
    Laten we het hopen anders zou het nergens op slaan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #6
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Ik vond het origineel goed, dus laat maar komen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Trailer. Zo te zien doet Boris the Blade ook mee.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard

    Deel 1 is geweldig maar dit vervolg ziet er zeker veelbelovend uit !

  10. #10

    Standaard

    Enkele maanden terug het origineel meegepikt op aanraden van enkele filmvrienden en mede dankzij de goede commentaren die ik her en der oppikte. Helaas vond ik het geheel weinig geloofwaardig (zelfs binnen de context) en de aanpak bijzonder doorsnee. Ik kan eerlijk gezegd niet meteen een reden bedenken om enthousiast te worden over een vervolg.

  11. #11
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Heerlijk, vond het eerste deel erg tof, was een grote verassing en ik hoop dat het vervolg meer van hetzelfde zal bieden want ik vond er persoonlijk niets mis mee. Liam Neeson in zo een film mag van mij wel vaker gebeuren.
    Ikran is not horse!

  13. #13

    Standaard

    hier ben ik heel benieuwd naar,deel 1 was heel tof namelijk.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    hier ben ik heel benieuwd naar,deel 1 was heel tof namelijk.
    Ik ook, alleen jammer dat hij niet in 3D is...

  15. #15
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht

    Wow vette trailer

  17. #17
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #18
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

  20. #20
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •