Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 277 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Avengers :Age of Ultron; final trailer:

    https://www.youtube.com/watch?v=KCEVih6JkW0

  2. #202

  3. #203

    Standaard

    Ik heb mijn kaarten al binnen. Heb er zin an

  4. #204

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Leuke kinderfilm
    Waarom is dit een kinderfilm ?

  6. #206

  7. #207

    Standaard

    How Avengers: Age of Ultron Handles Destruction Better Than Man of Steel


    The 2013 Superman reboot Man of Steel wasn't without its fair share of controversies, but the biggest sticking point for many fans was how the movie's final battle was handled. As Superman and Zod flew around Metropolis, slamming each other into falling buildings, the scene devolved into an orgiastic display of 9/11-reminiscent destruction, with countless citizens surely perishing offscreen and a large part of the city leveled by the end. Fans were so enraged by the blithe wrecking of Metropolis that director Zack Snyder is rumored to have incorporated that sentiment into his sequel, Batman v Superman: Dawn of Justice, where the heavy toll of Superman's fight is used against him.
    I thought about that third-act carnage a lot while watching Avengers: Age of Ultron, which places an unusual emphasis on evacuating and saving innocent people. There's always been a little bit of that in most Marvel movies — in both Captain America: The Winter Soldier and Guardians of the Galaxy, for example, the heroes make it a point to evacuate cities before destruction rains down — but that emphasis seems much more pronounced in Ultron, where nearly every major action scene revolves around protecting the poor, innocent people who could be collateral damage in a typical hero-villain brawl. When I sat down with Ultron writer-director Joss Whedon this past weekend, I asked him if he and Marvel Studios head Kevin Feige felt a duty to portray the effects of all that metropolitan devastation responsibly.

    "Absolutely, yes," said Whedon. "Something that Kevin and I talked about from the start was that we'd seen a little bit of a trend in movies where the city gets destroyed and the heroes say, 'We won!' And I'm thinking, Define 'win.'"

    With Ultron, said Whedon, the filmmaker wanted to "get back to what's important, which is that the people you're trying to protect are people. We knew that we wanted to play with a lot of big, fun destruction, but at the same time, we wanted to say, 'There's a price for this.' So we got very specific about it, because whether the Avengers are heroes or not is called into question in this movie, or whether the hero as a concept is still useful for society. It sort of becomes the central issue in the final battle, and it's also a good way for Earth's Mightiest Heroes to be put at a disadvantage."

    Because, I ventured, it gives these fights more stakes than simply watching superpowered people punch each other?

    "Exactly," said Whedon. "What a hero does is not just beat up the bad guy — a hero saves the people."

  8. #208

    Standaard

    Persoonlijk kan ik er met mijn verstand niet bij dat Man of Steel maar en rotten score heeft van 55% en The Avengers 92%.Ja smaken verschillen maar zo veel minder is die Man of steel film toch niet ?

    Ik vind The Avengers zeker tof hoor maar veel en veel beter dan Man of Steel is hij gewoon niet en puur persoonlijk kies ik voor de Man of Steel film.

  9. #209

    Standaard

    Ik vind persoonlijk "The Avengers" ook beter. Verhaal is wel minder complex dan "Man Of Steel" maar ik vind het veeeeeel beter uitgewerkt.
    Bij Marvel heb je de tijd gekregen om al de personages grondig te leren kennen, de opbouw is er en je kent ieder zijn karaktertrek wanneer je "The Avengers" gaat zien.
    Bij "Man Of Steel" had ik het gevoel dat het allemaal vlug in één pot werd gesmeten en geroerd. Bij de flashback scenes van Clark deed het me echt niks, opeenstapeling van actiescènes zonder enige diepgang.
    De Clark en Jonathan scenes waren nog tof maar daar deed het me ook niet veel want hoe kun je meeleven met iemand die je niet echt kent. Ik had niet het gevoel dat ik snapte wat Clark allemaal heeft moeten doorstaan als kind.

    Na een opbouw van de ene actiescène na de andere land Zor-Ell en wanneer je dacht dat je even op adem kunt komen voor wat personageontwikkeling start de actie pas echt.
    Soms dacht ik dat ik een Michael Bay film aan het zien was en daar doet Avengers het zoveel beter. Avengers neemt de tijd voor elk personage, en geen enkele moet het onderspit delven voor de ander.

    DC introduceert nu al zoveel personages in de "Batman vs Superman" film, dus ik denk dat het weer een soepje van je welste zal worden.
    Aquaman, Wonder Woman, .... dat hoeft toch echt allemaal niet in deze film. Hadden ze gewoon een vervolg gemaakt op Man Of Steel met een cameo van Bruce Wayne en een aparte Batman film en dan pas
    "Batman vs Superman" dat zou ik toch veel leuker gevonden hebben.
    BD (1243) What i Watch

  10. #210

    Standaard

    Ik vond het verhaal van Man of Steel een stuk boeiender dan dat van The Avengers.Ook vind ik de regie van de actie beter maar ook de look & feel van de film.

    En nogmaals The Avengers is verre van slecht.

  11. #211
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgende week donderdag 21.20 zit ik in de IMAX Arena, net besteld...

    Ben op een gegeven moment wel gestopt om clips te bekijken, er wordt wel veel vrijgegeven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Volgende week donderdag 21.20 zit ik in de IMAX Arena, net besteld...

    Ben op een gegeven moment wel gestopt om clips te bekijken, er wordt wel veel vrijgegeven.
    Die clips daar gaan ze gewoon te ver mee.Houd het gewoon lekker bij 2 a 3 trailers.

  13. #213

    Standaard

    Man of Steel kan wat mij betreft niet in de schaduw staan. Ik vind die film gewoon maar net wat beter dan 'returns'. Men moet nog steeds opboksen tegen de eerste 2 Supermanfilms. . Het lukt ze gewoon niet om een goede Supermanfilm te maken. En Avengers zit gewoon stukken beter in elkaar doordat er al 5 films naar is toegewerkt en het gewoon goed uitgewerkt is.
    Man of Steel is imo gewoon een aardige film voor de liefhebber, maar bij mij komt ie er niet in.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Man of Steel kan wat mij betreft niet in de schaduw staan. Ik vind die film gewoon maar net wat beter dan 'returns'. Men moet nog steeds opboksen tegen de eerste 2 Supermanfilms. . Het lukt ze gewoon niet om een goede Supermanfilm te maken. En Avengers zit gewoon stukken beter in elkaar doordat er al 5 films naar is toegewerkt en het gewoon goed uitgewerkt is.
    Man of Steel is imo gewoon een aardige film voor de liefhebber, maar bij mij komt ie er niet in.
    Oke,maak er dus geen vrienden mee door te zeggen dat Man of Steel misschien wel beter is.

    Laat ik er verder geen woorden meer over vuil maken in dit topic.

    Een ding nog: De score van Zimmer was ook beter.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-04-2015 om 12:33

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oke,maak er dus geen vrienden mee door te zeggen dat Man of Steel misschien wel beter is.

    Laat ik er verder geen woorden meer over vuil maken in dit topic.

    Een ding nog: De score van Zimmer was ook beter.
    Haha. Nou ik moet toegeven. Het is wel een guilty pleasure. Maar goed vind ik hem niet (zelfde heb ik met de Transformer-films). Score ben ik met je eens: die is super.

    Zijn we nu wel vriendjes ?

  16. #216
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik (geheel niet neutraal) vond beide erg goed, maar een verrassende film rond superman is sowieso lastiger dan een film die tot voor kort niet mogelijk was om te maken. Veel films met teveel helden of schurken gaan meestal mis, dus dat hebben ze best heel goed gedaan. The Avengers hebben qua film bij mij ook de voorkeur, terwijl ik zwaar fan van beide ben, maar niks zo persoonlijk als je eigen mening.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-04-2015 om 15:27
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Haha. Nou ik moet toegeven. Het is wel een guilty pleasure. Maar goed vind ik hem niet (zelfde heb ik met de Transformer-films). Score ben ik met je eens: die is super.

    Zijn we nu wel vriendjes ?
    Zeker.

    Maar ik had voor de Men of Steel film maar weinig met het Superman personage. Superman Returns vond ik trouwens te erg voor woorden.

  18. #218

    Standaard

    Dinsdag 28 april zit ik bij BFI IMAX in Londen op rij 6 vanaf het scherm en precies in het midden. Naar mijn mening best seat in the house. Nu hopen dat ik mezelf in bedwang kan houden in Nederland de dagen ervoor. Ik heb er zin in!
    The future is Blu

  19. #219

    Standaard

    Ik vind Man of Steel ook erg goed maar de karakter diepgang vind ik beter uitgewerkt bij the Avengers. De score van Hans Zimmer blijft fantastisch, zoiets is wel een gemis bij the Avengers maar maakt de film niet minder.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #220

    Standaard

    iemand die vanavond al heen gaat?

    ik morgen 11.30

  21. #221

    Standaard

    ik volgende week vrijdag in eindhoven

    DOLBY CINEMA
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  22. #222
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    ik volgende week vrijdag in eindhoven

    DOLBY CINEMA
    Niet leuk!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #223

  24. #224

    Standaard

    Het is totaal zinloos om al reviews te gaan lezen als je al weet dat je er heen gaat.....beoordeel het gewoon zelf.
    Onbewust zul je toch hetgeen je gelezen hebt, toch meenemen. Niet doen dus .

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is totaal zinloos om al reviews te gaan lezen als je al weet dat je er heen gaat.....beoordeel het gewoon zelf.
    Onbewust zul je toch hetgeen je gelezen hebt, toch meenemen. Niet doen dus .
    Ik houd me bij films ook niet echt vast aan reviews hoor maar gewoon een eerst indruk van mensen vind ik wel leuk om te lezen.
    Men kan hier zelf bepalen om op de link te klikken Ja/nee.

Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •