Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 277 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wellicht een klein beetje of topic in deze Avengers-draad, maar wellicht met de aanstaande vervolg delen toch ook weer niet. Nieuwe Avengers gezocht schijnbaar.

    Benedict Cumberbatch Will Be Marvel's Doctor Strange! Schijnt...


    De bron van dit nieuws is Deadline, en die hebben hun bericht intussen aangepast zodat het vooralsnog ietwat minder stellig is; Hij is de eerste keuze, maar de besprekingen moeten nog beginnen. Joaquin Phoenix was al eerder in bespreking. En voor als de besprekingen toch niet uitlopen op een overeenkomst; Tom Hardy, Colin Farrell en Ewan McGreggor werden de afgelopen weken ook genoemd als kandidaten.

    Maar dat Dr. Strange in het masterplan van Marvel een vooraanstaande rol speelt, is duidelijk. De contracten met diverse van de huidige acteurs lopen af en alleen al daarom zullen nieuwe Avengers opduiken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Tof ook van Marvel dat ze hem al meteen uitbrengen, nadat hij eerst gelekt was. Zo kunnen we hem meteen in HD bekijken ook. Leuk ook dat ze Hydra de schuld gaven van het lek haha.
    De trailer ziet er zeker gaaf uit, maar roept ook veel vragen op zoals gewoonlijk. Sowieso meerdere versies van Ultron al in de trailer. Ik vind de stem echt perfect passen bij zijn uiterlijk. De vraag is wat zijn ultieme uiterlijk zal worden. Ik denk niet die laatste, want dat is in zijn ogen niet perfect genoeg denk ik. De groep heeft het sowieso zwaar met van alles. Hulk gaat door diepe dalen. Lijkt heel erg erop dat ze Civil War al aan het opzetten zijn. Cool die Hulk-Buster ook.

    Wat die Civil War betreft: het lijkt het idd. op . Ik hoop alleen dat ze daar flink de tijd voor nemen en er net als in de comics over de gehele linie van het Marvel Universum naar opbouwen. En dan in the end een superfilm, evt in meerdere delen, met all kinds of crossovers etc. Het civil war verhaal is zo complex dat het gewoon niet overhaast moet worden.

  3. #153

    Standaard

    Dat er een Dr. Strange film aan zit te komen, is al langere tijd een bron van geruchten. Niet meer dan logisch ook, de beste man speelt een zeer belangrijke rol in meerdere verhaallijnen van Marvel. Ik ben zeer benieuwd wie ze hier uiteindelijk voor gaan vinden.

    Wat betreft Civil War heb je helemaal gelijk. Echt complex vond ik het verhaal niet, het is alleen allesomvattend voor elk personage in het Marvel universum. Ze kunnen het een en ander natuurlijk flink aanpassen, wat ze ook wel zullen doen en al vaak gedaan hebben. Ze hebben in mijn ogen alleen wel veel meer superhelden nodig, want je moet twee volwaardige kanten hebben die tegen elkaar strijden. Niet links een man of 3 en rechts een man of 3. Ook lijkt me dit nodig om goed weer te geven wat voor gevolgen de SHRA heeft voor iedereen. Spider-man is belangrijk voor de gehele verhaallijn in de comics, dus die zou er wel bij mogen. De gesprekken hierover schijnen gaande te zijn met Sony. Ze kunnen in de film zijn rol in het verhaal ook aan een ander geven, dus valt of staat niet met hem specifiek. De X-Men zijn ook niet echt nodig, maar zoals gezegd moeten ze wel twee kanten kunnen laten zien met genoeg helden, en schurken, die het tegen elkaar op gaan nemen.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het is dat Captain America 3 al bevestigd is en gesprekken over Iron Man 4 gaande zijn, anders zou je inderdaad denken dat sommigen het einde niet halen. De kans is altijd aanwezig dat er iemand dood gaat, zou in mijn ogen ook niet meer dan normaal zijn met een tegenstander als Ultron. Wie dat zou moeten zijn, blijft een vraag. Ik vind zelf Hawkeye en Widow niet goed uitgewerkt, dus zou me niet storen als die er niet meer zouden zijn. Hoewel Widow wel een hele hechte band met Banner lijkt te gaan hebben....

    Serkis lijkt inderdaad Klaw te gaan spelen, zijn uiterlijk in de trailer is nagenoeg gelijk aan die in de comics en tekenfilms. En Melzz: weer robots? Welke nog meer dan? Ultron is juist de eerste superschurk in die vorm en een hele sterke ook nog. Nagenoeg onverslaanbaar en in de comics moeten ze drastische maatregelen uithalen om alles weer goed te laten worden.
    Dat er gesprekken zijn over IM 4 en CA 3 zegt helemaal niets. In de comics wordt Wilson ook op een gegeven moment de nieuwe CA. En waarom moet Tony Stark per se IM blijven: er kan ook iemand anders in dat pak. Niet dat ik dat zou doen, want dan komt het hele Civil War verhaal in gevaar en dat wil ik juist zien op het grote scherm.
    Maar goed: ook ik heb iets van: weer robots. Maar dat heeft niets met Marvel te maken. Dat komt door Transformers enz.
    Hawkeye en Widow kunnen idd wel meer uitgediept worden. Ik zou zeggen: geef hen een eigen film, misschien een origin-story. Wil bijv weleens weten wat er in Boedapest gebeurd is.

    Maar wat ik niet snap is waar je uit haalt dat Widow een hele hechte band zou gaan hebben met Hulk. De enige keer dat je ze samen ziet is dat ze een keer tegenover elkaar staan. Dat zegt totaal niets.

    Maar goed: ik heb echt respect voor Marvel hoe ze al die ballen in de lucht houden. Dan mag er eens een film minder zijn of karakters wat te slecht uitgewerkt, maar ik vind het ontzettend knap hoe alles in elkaar steekt over de hele franchise. Incl alle verwijzingen, teasers, de omgang met de fanbase die alles op een weegschaal legt, etc.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 28-10-2014 om 13:23

  5. #155

    Standaard

    Het is al bekend dat Chris Evans in deel 3 speelt en de onderhandelingen over IM4 zijn met Downey, die volgens geruchten ook in CA3 gaat spelen. Dat Evans een keer vervangen gaat worden, denk ik ook. Maar dan niet door Wilson maar door Bucky Barnes. Sebastian Stan heeft immers een deal gesloten voor een stuk of zeven films.
    Over de band tussen Widow en Banner, hier is meer van in de trailer te zien dan je zou denken. In de eerste film hebben ze al een band, waarbij Widow Banner probeert te kalmeren. Maar het zijn vooral geruchten die het internet overgaan.

    In onderstaande shot uit de trailer zie je Widow haar hand leggen op de schouder van Banner.


    En in deze raken ze elkaars hand aan met Banner als Hulk. Ook hier kalmeert ze hem duidelijk.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het is al bekend dat Chris Evans in deel 3 speelt en de onderhandelingen over IM4 zijn met Downey, die volgens geruchten ook in CA3 gaat spelen. Dat Evans een keer vervangen gaat worden, denk ik ook. Maar dan niet door Wilson maar door Bucky Barnes. Sebastian Stan heeft immers een deal gesloten voor een stuk of zeven films.
    Over de band tussen Widow en Banner, hier is meer van in de trailer te zien dan je zou denken. In de eerste film hebben ze al een band, waarbij Widow Banner probeert te kalmeren. Maar het zijn vooral geruchten die het internet overgaan.

    In onderstaande shot uit de trailer zie je Widow haar hand leggen op de schouder van Banner.


    En in deze raken ze elkaars hand aan met Banner als Hulk. Ook hier kalmeert ze hem duidelijk.
    Bij de eerste: ik zie niets bijzonders. iemand die iemand anders aanraakt kan ook uit medelijden oid.
    En de 2e : duidelijk. Maar dat zegt niets over een heel sterke band die ze dan zouden krijgen want in de eerste film zit ook al zo'n moment, vlak voor zn uitbarsting op de carrier.
    Ik denk dat er zeker wel een band is maar niet meer dan een bepaalde vriendschap of medelijden oid.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 28-10-2014 om 16:04

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    Ja mooi nieuws! Had dat hier ook al gepost, aangezien dat de algemene Marvel thread is.

  9. #159

    Standaard

    Gisteren tijdens de aflevering van Agents of Shield was een korte clip te zien, gevolgd door de trailer:


  10. #160

    Standaard

    En de mensen van IGN waren op het Marvel event en daar werd blijkbaar nog meer getoond. Een scene uit Avengers 2 die opzet naar CA3: Civil War.

    http://www.ign.com/videos/2014/10/29...otage-reaction

  11. #161

    Standaard

    Net gelezen op bluray.com:
    Geen idee of men het hier al over gehad heeft, maar na Age of Ultron volgt in 2018 Avengers: Infinity War. Kevin Feige heeft bevestigd dat die film in 2 delen komt. Het schijnt dat het wel 2 aparte films zijn waarbij de tussenliggende films invloed hebben op deel 2. Maar dat laatste lees ik in de reacties en ik weet dus niet of dat officieel is.

    Aan de ene kant vind ik het leuk om zulk nieuws te lezen, maar aan de andere kant ben ik dan weer bang dat het ten koste gaat van de spanning in andere films. Bijv. dat je weet dat die en die het wel MOETEN overleven omdat je weet dat er nog een film komt waarin dat karakter wel MOET zitten.

    Like I said: ik vind het knap dat ze bij Marvel zo vooruit plannen en een duidelijke koers hebben. Ze weten wat ze willen en bouwen daar rustig naar op. Daar profiteren de films en dus de kijkers van.

  12. #162

    Standaard

    Dat is hier geplaatst, met het schema:

    - Captain America: Civil War - 6 mei 2016
    - Doctor Strange - 4 november 2016
    - Guardians of the Galaxy 2 - 5 mei 2017
    - Thor: Ragnarok - 28 juli 2017
    - Black Panther - 3 november 2017
    - Avengers: Infinity War part 1 - mei 2018
    - Captain Marvel - 6 juli 2018
    - Inhumans - 2 november 2018
    - Avengers: Infinity War part 2 - mei 2019

  13. #163

    Standaard

    Gelekte clip van het Marvel event. Duidelijke set-up naar Civil War, hoewel dit veel zal verschillen van de comics. Ook interessant wat ze zeggen over Scarlet Witch.


  14. #164

    Standaard

    Zou makkelijk kunnen. Misschien is het wel de postcredit scene als een teaser naar CA: Civil War. Maar dan betwijfel ik of de Civil War is wat menigeen er van verwacht, niet zo allesomvattend als in de comics. De CIvil War reeks in de comics beslaat nl. zoveel personages, plotlijnen etc (in ieder geval: de opbouw). Dat krijgen ze nooit binnen die tijd voor elkaar.

    Maar misschien bouwen ze in Age of Ultron e.e.a. in waardoor de spanning tussen publiek, politiek en helden ontzettend oploopt. Dat het verhaal al opgezet is voor CA 3. Ik zou heb iig sonde vinden als ze zoveel in 1 film proppen dat het gehaast overkomt (en dat de helft van de helden niet mee kan doen in de oorlog omdat de rechten nog bij een ander liggen oid).
    Laatst aangepast door Pieter R. : 31-10-2014 om 16:34

  15. #165

    Standaard

    Het is al bevestigd dat dit een scene is uit de film, dus niet de postcredit scene. Een duidelijke setup is het wel, maar je hebt gelijk dat Civil War niet hetzelfde zal zijn als in de comics. Dat draaide veel of de geheime identiteit van de helden en dat de wet ervoor zou zorgen dat hun geliefden een doelwit zouden worden als die identiteit bekend zou worden. In de films van Marvel is er nauwelijks sprake van geheime identiteiten. Captain America is daar gewoon bekend en wordt zelfs herkent in een museum. Ook de rest is gewoon open en bloot te zien zonder maskers en dergelijke, denk aan Hawkeye. Dus het zal wel anders zijn maar dat geldt voor veel dingen in het MCU.

  16. #166

    Standaard

    Samsung Exclusive - Marvel’s "Avengers: Age of Ultron" Extended Trailer



  17. #167

    Standaard

    Kan het weinig extended noemen, maar he ik verwelkom elke nieuw stukje beeld dat er uitkomt.

  18. #168
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wil natuurlijk ook niet teveel zien. Eigenlijk wordt er al teveel verklapt. Gelukkig is het nog maar 6 maanden en tijd vliegt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik wil natuurlijk ook niet teveel zien. Eigenlijk wordt er al teveel verklapt. Gelukkig is het nog maar 6 maanden en tijd vliegt...
    Vindt dat Marvel vaak al te veel weg geeft in hun trailers dus echt veel meer hoef ik ook niet te zien.

    Ik ben niet echt een Bios man dus voor mij is het wachten tot hij in de winkels ligt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-11-2014 om 14:25

  20. #170

    Standaard

    Op volgende link kan je een 'behind the scenes' clip vinden:

    http://www.comingsoon.net/movies/tra...in-a-new-video

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vindt dat Marvel vaak al te veel weg geeft in hun trailers dus echt veel meer hoef ik ook niet te zien.

    Ik ben niet echt een Bios man dus voor mij is het wachten tot hij in de winkels ligt.
    Ik vind juist dat Marvel de trailers vaak zo maakt dat je DENKT te weten hoe de film gaat, maar dat het in feite anders is. Zie bijv Iron Man 3 waarbij je heel theatraal het masker in de sneeuw ziet en je denkt 'Iron Man ligt K.O. of is dood". En in de film blijkt het een heel onschuldige scene.

  22. #172

    Standaard

    12 januari verschijnt er een nieuwe trailer.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #173

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #174

    Standaard

    Een trailer voor een trailer.

    Het moet niet gekker worden.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Een trailer voor een trailer.

    Het moet niet gekker worden.
    Zie je steeds vaker ook bij games.

Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •