Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 456789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 277 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ben bang dat ze wel weer veel weg geven in de trailer maar ik ben gewoon altijd te benieuwd om niet te kijken.

  2. #177

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #178

    Standaard

    Een teaser voor een teaser voor een trailer is anders nog gekker. En dat hebben we deze maand ook al gehad.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ze trekken echt weer alles uit de kast om er weer een dikke Marvel film van te maken.

  5. #180

    Standaard

    Super Bowl spot:


  6. #181

    Standaard

    Marvel bouwt met al hun films een grote hype op en daar is op zich niets mis mee maar het geeft wel veel te veel weg.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Marvel bouwt met al hun films een grote hype op en daar is op zich niets mis mee maar het geeft wel veel te veel weg.
    Dat is al jaren zo met trailers. De beetje getrainde filmkijker kan al uit trailer de grote eindscenes of andere spoilers halen.

  8. #183

    Standaard

    Oorsprong Quicksilver en Scarlet Witch in 'Age of Ultron' onthuld



    Er is weer wat nieuwe informatie rond Joss Whedons Avengers: Age of Ultron vrijgegeven. Via Newsarama weten we nu iets over de oorsprong van de personages Quicksilver (Aaron Johnson) en Scarlet Witch (Elizabeth Olsen). En daarnaast is nu bekend datAndy Serkis inderdaad de rol van Ulysses Klaw speelt, een van de grote vijanden van Black Panther (Chadwick Boseman).

    Maar eerst de oorsprong van de personages Quicksilver en Scarlet Witch. Uit de digitale comic, met de titel Avengers: Age of Ultron Prelude – This Scepter’d Isle, blijkt dat zij Inhumans zijn. In de comic staat centraal hoe Baron Von Strucker (Thomas Kretschmann) de Scepter van Loki (Tom Hiddleston) in zijn bezit kreeg. Hij heeft dat wapen gebruikt als testmiddel op Quicksilver en Scarlet Witch, om hun krachten vrij te krijgen. Dat wijst erop dat het duo dus inderdaad Inhumans zijn.

    Verder is er nog het feit dat Andy Serkis inderdaad Ulysses Klaw speelt. Dat blijkt uit een van de vele foto’s die Marvel onlangs vrijgaf. In het bijschrift van de foto van Serkis werd vermeld dat hij Klaw is. De slechterik zou mogelijk ook een rol spelen in het in 2017 te verschijnen Black Panther.

    Voordat het zover is, krijgen we echter eerst de tweede film waarin de Avengers het samen op moeten nemen tegen een bedreiging. Age of Ultron gaat op 23 april in première.

    Bron : Filmtotaal.nl

  9. #184

    Standaard

    Rits nieuwe promo-afbeeldingen 'Avengers: Age of Ultron'

    Via Facebookpagine TonyStarkSincero zijn een hele reeks promo-afbeeldingen voor Avengers: Age of Ultron onthuld. Alle afbeeldingen zijn hieronder te bekijken!

    De hoofdrollen in Avengers: Age of Ultron worden gespeeld door Robert Downey Jr., Chris Hemsworth,Chris Evans, Scarlett Johansson, Samuel L. Jackson, Thomas Kretschmann, Aaron Taylor-Johnson,Elizabeth Olsen en James Spader. De film draait vanaf 1 mei 2015 in de bioscoop.

    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, & 1, 2, 3, 4, 5

    Bron : Filmtotaal.nl

  10. #185

    Standaard

    Vechtende Vision op poster 'Avengers: Age of Ultron'

    Er zijn een aantal promoposters vrijgegeven voor Marvels Avengers: Age of Ultron. Op onderstaande beelden zien we allereerst een beeld van Paul Bettany's Vision, die het opneemt tegen enkele robots van slechterik Ultron (James Spader). Daarna volgen enkele posters voor de film, van Iron Man (Robert Downey Jr.), Thor (Chris Hemsworth), Nick Fury (Samuel L. Jackson), Hulk (Mark Ruffalo) en Captain America (Chris Evans).

    In de film van Joss Whedon lijkt het allemaal goed te gaan met de grootste helden van de Aarde. Robot Ultron knapt klusjes voor hen op, waarmee er wat rust ontstaat. Maar Ultron, die gemaakt is met behulp van technologie van de buitenaardse wezens die achterbleven na de Slag om New York, concludeert al snel dat de mensheid beschermd moet worden tegen zichzelf. En dus wil hij iedereen uitroeien. Hoe de superhelden hem tegenhouden, valt vanaf 23 april te zien.

    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

    Bron : Filmtotaal.nl


  11. #186

    Standaard

    Speelduur 'Avengers: Age of Ultron' onthuld?

    De Australische bioscoopketen EventCinemas heeft mogelijk de speelduur van Joss Whedons Avengers: Age of Ultron onthuld. Op de site valt terug te vinden dat de film zo’n 2 uur en 40 minuten duurt. Mocht dat kloppen, dan wordt het de langste Marvel-film tot dusverre.

    Uiteraard moet het nieuws met een flinke korrel zout genomen worden. Het zou zomaar kunnen dat de bioscoopketen standaard een speelduur neerzet bij films waarvan die nog niet bekend is en die er wel binnenkort aankomen. Anderzijds zou het ook goed kunnen dat de film zo’n lange speelduur heeft. Er moet veel gebeuren en Age of Ultron dient als opzet voor het volgende deel van Marvels filmuniversum. Overigens zou de film ook maar twintig minuten langer duren dan voorloper The Avengers.



    In Avengers: Age of Ultron lijkt het allemaal goed te gaan met de grootste helden van de Aarde. Robot Ultron knapt klusjes voor hen op, waarmee er wat rust ontstaat. Maar Ultron, die gemaakt is met behulp van technologie van de buitenaardse wezens die achterbleven na de Slag om New York, concludeert al snel dat de mensheid beschermd moet worden tegen zichzelf. En dus wil hij iedereen uitroeien. Hoe de superhelden hem tegenhouden, valt vanaf 23 april te zien.

    Bron : Filmtotaal.nl

  12. #187

    Standaard

    Trailer 3

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #188

    Standaard

    Ik kan niet wachten op dit spektakel in IMAX!
    The future is Blu

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik kan niet wachten op dit spektakel in IMAX!
    Je bent niet de enigste, ik kijk er ook echt naar uit.

    Ik vind het heerlijke films.

  15. #190

    Standaard

    Je leest vaak de zin; Whedon is God van fanboys en girls maar gaat er steeds meer op lijken. Deze film wordt zo ontzettend gaaf, dat kan haast niet anders. Weer een epische trailer vol met nieuwe beelden en uiteraard Vision. Ook te zien hoe krachtig Scarlet Witch is, voor de mensen die dit nog niet wisten. Zij gaat een hoop ellende over de Avengers uitstorten.
    Ben blij dat we hem al eerder krijgen, mijn kaartje gaat meteen gekocht worden voor de eerste dag.

  16. #191
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad, en online ook een hoop verwarring over de nieuwe trailer. Is dat Wolverine, het nieuwe wapen van Black Widow, pijlen van Hawkeye of toch Ulysses Klaw? Ik denk dat laatste...

    Vetter trailer en gelukkig duurt het niet zo heel lang meer... Dag één must see...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #192

    Standaard

    Dat uitschuivende ding bedoel je? Als je dat bedoelt, dan lijkt me dat een nieuw soort pijlenhouder van Hawkeye.

  18. #193

    Standaard

    1 ding is zeker: het is NIET Wolverine. Het geluid van de klauwen klopt nl niet. Het is iets mechanisch (het 'ratelt'). Als het al een klauw is is het idd Ulysses Klaw. Maar dan is het wel apart dat het net tussen een shot van CA en Hawkeye zit die zich opmaken voor de strijd. Je zou zeggen dat die figuur 1 van de goodguys is. Ik denk ook niet dat het een pijlenhouder is, want dan zit die wel op een aparte plaats.

    Nog een gedachte: Black Panther? Die kan natuurlijk ook klauwen hebben.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 05-03-2015 om 15:53

  19. #194

    Standaard

    Jammer trouwens dat ze eigenlijk net iets teveel weggeven. Ik had persoonlijk dat laatste deel weggelaten. Had daar wel zoiets van dit is gewoon hetzelfde als in deel 1. Wedden dat als ze Ultron (tijdelijk) uitschakelen die robots ook offline gaan?
    Ik hoop dat ze aan de verwachtingen kunnen voldoen, maar ik denk toch dat deel 2 tov deel 1 gaat tegenvallen wegens herhaling van zetten op sommige punten.

  20. #195

    Standaard

    Het is toch echt Hawkeye mensen. Onderstaand screenshot uit de trailer laat duidelijk een deel van zijn boog zien. De "klauwen" zijn gewoon een houder waarmee hij meerdere pijlen tegelijk kan afvuren. Tel er sowieso al drie tot vier per bosje.

    avengers-trailer3-3858-pm-125982.jpg

    Ook leuk om te zien, niet verrassend, dat Scarlet Witch meevecht aan het einde tegen de overmacht aan Ultron's. Screenshot is ze duidelijk te zien.

    avengers-trailer3-4442-pm-126000.jpg

    Snap trouwens niet dat je zegt dat dit veel op deel 1 lijkt. Dit wordt een totaal andere film namelijk. Sowieso qua sfeer en duisterheid, maar ook qua actiescenes. De Ultron's zijn niet te vergelijken met de Chintauri.

  21. #196

    Standaard

    In dit deel vechten ze niet tegen aliens maar tegen robots.

    Echt een totaal andere film dus.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het is toch echt Hawkeye mensen. Onderstaand screenshot uit de trailer laat duidelijk een deel van zijn boog zien. De "klauwen" zijn gewoon een houder waarmee hij meerdere pijlen tegelijk kan afvuren. Tel er sowieso al drie tot vier per bosje.

    avengers-trailer3-3858-pm-125982.jpg

    Ook leuk om te zien, niet verrassend, dat Scarlet Witch meevecht aan het einde tegen de overmacht aan Ultron's. Screenshot is ze duidelijk te zien.

    avengers-trailer3-4442-pm-126000.jpg

    Snap trouwens niet dat je zegt dat dit veel op deel 1 lijkt. Dit wordt een totaal andere film namelijk. Sowieso qua sfeer en duisterheid, maar ook qua actiescenes. De Ultron's zijn niet te vergelijken met de Chintauri.
    Het laatste deel is toch zoals het nu aanziet gewoon hetzelfde (ik heb nergens gezegd dat de hele film hetzelfde is: ik had het over het deel met het leger ultrons). Weer een leger aan pionnetjes waar ze tegen moeten vechten. Bijzonder voorspelbaar. Maar goed: misschien zit ik verkeerd en maken ze er nog een origineel einde aan: per slot van rekening heeft Marvel weleens meer van die trailers dat je denkt te weten wat er komt en het is toch anders.
    En dat van die foto: waar zie je 'duidelijk een deel van zijn boog'? Als je er vanuit gaat dat je Hawkeye dan op de rug kijkt dan zit dat ding (als het een houder is) op een verschrikkelijk onhandige plek. Daar kun je nooit bij als je naar achteren reikt. En als het de voorkant is: verschrikkelijk onhandig met bewegen. Ik zie er toch echt geen boog in.

  23. #198

    Standaard

    Nee je kijkt hem op zijn voorkant. Onderaan de foto zie je dat touw lopen van zijn boog. Dan links zijn arm en daarna gaat het touw weer verder. Rechtsonder een stukje van de gebogen kant. De houder heeft hij in zijn linkerhand, voor de kijkers rechts. De lichte delen onder de houder zijn zijn vingers, de donkere zijn soort van handschoen. Zie foto.
    Hawkeye-The-Avengers-Age-of-Ultron-Ojo-de-Halcón-Marvel-Studios-Jeremy-Renner-GamerStyleMX.jpg

    En een leger van mannetjes zie je wel meer in dit soort films. Dus ik ben niet verbaasd als dit zo gaat eindigen, in de comics is het niet anders namelijk. Uiteindelijk zullen ze wel tegen Ultron Prime vechten want de minions zijn lang niet zo sterk als hem. Hulk heeft er weinig moeite mee in ieder geval.

  24. #199
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk ook dat dit qua sfeer een hele andere film wordt en vrees het einde (of ik daar straks wel zo blij mee ben), denk niet meer dat het dan over een broodje shoarma gaat.

    Toch, ondanks ik het plot wel kan raden, ben ik toch reuze benieuwd hoe ze dit brengen. Wat ik bij de eerste Avengers een beetje jammer vond was de grote van de groep en dat er een paar essentiële karakters misten. Wanda is wel een van mijn favoriete karakters en heel belangrijk voor het lot van The Avengers (later). Dus de keuze voor haar maakt dat ik deze film al helemaal niet meer neutraal kan beoordelen, maar ik denk dat ik nog vrolijker ga worden van Vision. Ik vermoed (lik aan mijn vinger en steek hem in de lucht) dat hij de twee nieuwelingen tot omkeer doet komen... Natuurlijk blijf ik vinden dat Wasp en Ant-man er al gelijk bij moesten horen, zeker in deze verhaallijn, maar dat zal de pret niet drukken. En de MCU is een andere wereld dan de Comics en heb ik het nu vooral over vieze dingen met mieren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #200

    Standaard

    2 nieuwe TV-spots:




Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 456789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •