Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 277 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Ik lees vooral positieve reacties op Vision. Ik denk dat Black Widow achter onze vriend staat.

  2. #127

    Standaard

    Dit is de Vision die ik voor ogen heb en dan komt hij redelijk dichtbij!


  3. #128

    Standaard

    De officiële synopsis is vrijgegeven door Disney. Ik heb het tussen spoiler tags geplaatst voor diegene die er helemaal niets van willen weten maar echt veel zegt de synopsis niet.



    Marvel Studios presents "Avengers: Age of Ultron," the epic follow-up to the biggest Super Hero movie of all time. When Tony Stark tries to jumpstart a dormant peacekeeping program, things go awry and Earth's Mightiest Heroes, including Iron Man, Captain America, Thor, The Incredible Hulk, Black Widow and Hawkeye, are put to the ultimate test as the fate of the planet hangs in the balance. As the villainous Ultron emerges, it is up to The Avengers to stop him from enacting his terrible plans, and soon uneasy alliances and unexpected action pave the way for an epic and unique global adventure.

    Marvel's "Avengers: Age of Ultron" stars Robert Downey Jr., who returns as Iron Man, along with Chris Evans as Captain America, Chris Hemsworth as Thor and Mark Ruffalo as The Hulk. Together with Scarlett Johansson as Black Widow and Jeremy Renner as Hawkeye, and with the additional support of Samuel L. Jackson as Nick Fury and Cobie Smulders as Agent Maria Hill, the team must reassemble to defeat James Spader as Ultron, a terrifying technological villain hell bent on human extinction. Along the way, they confront two mysterious and powerful newcomers, Wanda Maximoff, played by Elizabeth Olsen, and Pietro Maximoff, played by Aaron Taylor-Johnson, and meet an old friend in a new form when Paul Bettany becomes Vision.



  4. #129

    Standaard



    Wooooow. Duurt nog zo lang boehoe

  5. #130
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Slik...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #131

    Standaard

    Ziet er zalig uit. Maar inderdaad nog zolang wachten...

  7. #132

    Standaard

    Vetjes, kan niet wachten.

  8. #133

    Standaard

    Wow ziet er al tof uit, duurt alleen nog lang haha.

  9. #134

    Standaard

    Tof ook van Marvel dat ze hem al meteen uitbrengen, nadat hij eerst gelekt was. Zo kunnen we hem meteen in HD bekijken ook. Leuk ook dat ze Hydra de schuld gaven van het lek haha.
    De trailer ziet er zeker gaaf uit, maar roept ook veel vragen op zoals gewoonlijk. Sowieso meerdere versies van Ultron al in de trailer. Ik vind de stem echt perfect passen bij zijn uiterlijk. De vraag is wat zijn ultieme uiterlijk zal worden. Ik denk niet die laatste, want dat is in zijn ogen niet perfect genoeg denk ik. De groep heeft het sowieso zwaar met van alles. Hulk gaat door diepe dalen. Lijkt heel erg erop dat ze Civil War al aan het opzetten zijn. Cool die Hulk-Buster ook.

  10. #135

    Standaard

    Wow!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #136
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Tof ook van Marvel dat ze hem al meteen uitbrengen, nadat hij eerst gelekt was. Zo kunnen we hem meteen in HD bekijken ook. Leuk ook dat ze Hydra de schuld gaven van het lek haha.
    De trailer ziet er zeker gaaf uit, maar roept ook veel vragen op zoals gewoonlijk. Sowieso meerdere versies van Ultron al in de trailer. Ik vind de stem echt perfect passen bij zijn uiterlijk. De vraag is wat zijn ultieme uiterlijk zal worden. Ik denk niet die laatste, want dat is in zijn ogen niet perfect genoeg denk ik. De groep heeft het sowieso zwaar met van alles. Hulk gaat door diepe dalen. Lijkt heel erg erop dat ze Civil War al aan het opzetten zijn. Cool die Hulk-Buster ook.
    Je zou je bijna gaan afvragen "loopt het allemaal wel goed af voor The Avengers"?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #137

    Standaard

    Ik denk dat we enorm verrast zullen worden met het einde van the avengers 2...ik vraag me af welke rol Andy Serkins speelt...wat denken jullie?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik denk dat we enorm verrast zullen worden met het einde van the avengers 2...ik vraag me af welke rol Andy Serkins speelt...wat denken jullie?
    Zie deze info van filmtotaal
    Hij zou Ulysses Klaw spelen in de film, de aartsvijand van the Black Panther

  14. #139

  15. #140

    Standaard

    Lijkt mij ook echt weer te gek worden.

  16. #141

    Standaard

    Mmm....wel weer robots zo te zien. Wel veel overkill aan robots in al die Marvel-films. Er zijn toch wel meer superschurken?

  17. #142

    Standaard

    Het is dat Captain America 3 al bevestigd is en gesprekken over Iron Man 4 gaande zijn, anders zou je inderdaad denken dat sommigen het einde niet halen. De kans is altijd aanwezig dat er iemand dood gaat, zou in mijn ogen ook niet meer dan normaal zijn met een tegenstander als Ultron. Wie dat zou moeten zijn, blijft een vraag. Ik vind zelf Hawkeye en Widow niet goed uitgewerkt, dus zou me niet storen als die er niet meer zouden zijn. Hoewel Widow wel een hele hechte band met Banner lijkt te gaan hebben....

    Serkis lijkt inderdaad Klaw te gaan spelen, zijn uiterlijk in de trailer is nagenoeg gelijk aan die in de comics en tekenfilms. En Melzz: weer robots? Welke nog meer dan? Ultron is juist de eerste superschurk in die vorm en een hele sterke ook nog. Nagenoeg onverslaanbaar en in de comics moeten ze drastische maatregelen uithalen om alles weer goed te laten worden.

  18. #143

    Standaard

    Maar ik snap niet dat de Hulk voor de komende jaren nog niet op het programma staat of heb ik iets gemist ?

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Maar ik snap niet dat de Hulk voor de komende jaren nog niet op het programma staat of heb ik iets gemist ?
    Volgens mij zien ze The Incredible Hulk als zijn standalone film, ondanks dat Mark Ruffalo daar niet in speelt.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Volgens mij zien ze The Incredible Hulk als zijn standalone film, ondanks dat Mark Ruffalo daar niet in speelt.
    Ga verder ook niet klagen want Marvel doet het verder goed met zijn films.

  21. #146

    Standaard

    Wel een leuke reaktie van Disney/Marvel op het reeds eerder lekken van de trailer op internet:

    Bron: FilmTotaal
    En daar was de trailer van The Avengers: Age of Ultron opeens! Ruimschoots eerder dan gepland, aangezien de beelden enkele uren voor de vervroegde officiële verschijning lekte op het interweb. Net als bij de onthulling van de cast van Star Wars: Epside VII greep Walt Disney snel in. Hieronder de reactie van Marvel op het lekken van de humorloze trailer:
    Dammit, Hydra.
    — Marvel Entertainment (@Marvel) October 22, 2014

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht


    Wooooow. Duurt nog zo lang boehoe

  23. #148

    Standaard

    Iemand enig idee of Tony Stark in de hulkbuster zit en waarin is er die robot eigenlijk.. vertrouwen ze de hulk niet.

    Ken de strips niet dus denk wat hardop

  24. #149

    Standaard

    Hij zit er zeker in. Je ziet de helm van Iron Man voordat het pak zich sluit. Het is niet echt een pak, meer een aanvulling op zijn eigen pak. Vandaar dat hij er ook in die vorm inzit.
    In de strips heeft Stark het gemaakt voor als hij ooit de Hulk zou moeten bevechten. Aangezien deze nogal een kort lontje heeft en vrijwel onverslaanbaar is. In de trailer zitten enkele beelden van Banner die er nogal verloren en verslagen bijzit. Dit zou kunnen duiden op het feit dat hij de controle verliest over zijn Hulk alter-ego en hij iets doet waardoor hij van slag is. Dit zou ook kunnen verklaren waarom hij vecht met Iron Man. Anderen zeggen weer dat Ultron de Hulk-Buster heeft overgenomen en daarom met Hulk vecht, iets dat ook in de strips zit. Maar je ziet duidelijk Iron Man zitten, dus dan zou heel het Iron Man-pak moeten overnemen.

    In de strips slaat de Hulk ook enkele malen helemaal door. Hij sloopt onder andere heel Las Vegas. In het eerste deel van de film leek hij juist deze controle gevonden te hebben bij het laatste gevecht, aangezien hij gewoon praat en redeneert in deze vorm. In de strips wordt Hulk uiteindelijk de ruimte ingeschoten door de Illuminati, omdat zij hem te gevaarlijk vinden om op aarde te blijven. Hij komt terecht op een andere planeet, de Planet Hulk verhaallijn. Uiteindelijk komt hij terug en is hij boos. Dit heet de World War Hulk verhaallijn, dus je kan wel raden wat daarin gebeurd. Veel fans hopen dan ook dat deze beelden in de trailer betekenen dat Marvel die richting op wil gaan met Hulk. Er is echter nog geen nieuwe Hulk film aangekondigd de komende jaren.

  25. #150
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wellicht een klein beetje of topic in deze Avengers-draad, maar wellicht met de aanstaande vervolg delen toch ook weer niet. Nieuwe Avengers gezocht schijnbaar.

    Benedict Cumberbatch Will Be Marvel's Doctor Strange! Schijnt...


    ljjgszqqh5vqa3tr62ul.jpg
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •