Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 277 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Avengers 2 : Age Of Ultron. (releasedatum 22-4-2015)

    Disney Announces ‘Avengers 2′ In Development



    This won’t come as a surprise to anyone who sat through the credits of The Avengers, or who simply looked at the film’s record-breaking box office sales this past weekend. Still, fans (and investors) will be glad to hear that Disney CEO Bob Iger just announced that the company is developing a sequel. The film’s success “is a great illustration of why we like Marvel so much.” Demand for Avengers merchandise has been strong, he added.


    Bron: Deadline
    Laatst aangepast door rogue : 06-04-2015 om 19:37

  2. #2

    Standaard

    Ik kan dit alleen maar verwelkomen..meer Marvel Avangers is voor mij alleen een pluspunt! Hoop eigenlijk dat Red Skull erin voorkomt..maar dat zal helaas niet gebeuren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik kan dit alleen maar verwelkomen..meer Marvel Avangers is voor mij alleen een pluspunt! Hoop eigenlijk dat Red Skull erin voorkomt..maar dat zal helaas niet gebeuren..
    Heb je de eerste film al gezien. Ik herkende hem zelf niet, maar Red Skull schijnt wel in de film geïntroduceerd te worden voor deel 2 in de aftitelingsscene.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    FYI Pieter

    In de aftitelingsscene zie je niet Red Skull, maar Thanos.
    Plaatje en meer info zie volgende links

    images5.fanpop.com/image/photos/30700000/Thanos-from-The-Avengers-movie-2-the-avengers-30701244-799-452.jpg

    en.wikipedia.org/wiki/Thanos

  5. #5

    Standaard

    Zoals Crocs zegt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Meer vrouwelijke superhelden in The Avengers 2



    In een interview met Entertainment Weekly heeft Joss Whedon geopperd dat er in The Avengers 2 meer ruimte moet komen voor vrouwelijke superhelden. De regisseur van de uiterst succesvolle eerste The Avengers is echter nog niet verbonden aan het tweede deel en tevens lijkt het er niet op dat er een nieuwe vrouwelijke superheld wordt geïntroduceerd in Iron Man 3, Thor 2, Captain America 2 en waarschijnlijk Ant-Man en/of Hulk, de Marvel films binnen het Avengers filmuniversum die voorafgaand aan The Avengers 2 moeten verschijnen.

    Bij het interview waren ook andere castleden als Scarlett Johansson, Chris Hemsworth, Chris Evans, Robert Downey Jr., Mark Ruffalo, Jeremy Renner en Samuel L. Jackson aanwezig. Whedon grapte: “I think we need to get some more men on the team.”, waarop Hemsworth reageerde: “Yes, there are too few of us.” Dit gaf Whedon de mogelijkheid om er serieus op te reageren: Studios will tell you: A woman cannot headline an action movie. After The Hunger Games they might stop telling you that a little bit. Whatever you think of the movie, it’s done a great service. And after The Avengers, I think it’s changing.

    Op het interweb worden al flink wat namen genoemd. Zo zouden Invisible Woman en de X-Ladies voornaamste opties zijn voor een rol in The Avengers 2 of een losstaande film. Deze vrouwelijke superhelden zijn echter ondergebracht bij andere filmstudio's dan Marvel Studios. Andere opties zijn She-Hulk, Wasp, Scarlet Witch, Moondragon, Hellcat of Mantis. In The Avengers zagen we Black Widow (Johansson) en Maria Hill, gespeeld door Cobie Smulders.

    Bron : Filmtotaal.nl

  7. #7

    Standaard

    Wasp en Scarlet Witch lijken mij de meest voor de hand liggende.


  8. #8

    Standaard

    de uiterst succesvolle eerste The Avengers
    voor mij is het een succes als je hem vaker gaat kijken en een klassieker blijft, sorry maar de meeste mensen zijn er wel klaar mee dacht ik toch?

  9. #9

    Standaard

    Persoonlijk denk ik dat het succes in deze groep schuilt, in deze combi.

    Als je d'r meer tussen gaat proppen, dan wordt het te.

    Dan moet je een film van 5 uur hebben, wil het een beetje gelijk verdeeld worden.

    Dus ik zie liever een deel 2 met deze helden, dan met nog meer vullers erbij.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    sorry maar de meeste mensen zijn er wel klaar mee dacht ik toch?
    Ik weet het. Je nou eenmaal een grappenmaker en je hebt van die rare uitspraken. Toch kan het ik laten om te vragen. Waarom denk je dat de meeste mensen er klaar mee zijn? Verklaar u nader?

    Dat The Avengers een groot succes is wel toch duidelijk. Succes betekent een gunstige afloop of resultaat. Is daar een andere verklaring voor het woordje succes?

    Het resultaat van The Avengers is super te noemen in deze economische tijden. Het geld stroomt binnen alsof het water is. Genoeg films in de bioscoop en toch kiest men The Avengers. Schijnbaar vervelen mensen zich of er is gewoon niks in de bioscoop.

    Even nog wat quotes van Filmtotaal en Deadline overzetten.
    Nadat het een weekend eerder al met zo'n 207,4 miljoen opende, kwam Josh Whedons kaskraker wederom boven de 100 miljoen uit. Ook dit is een record, aangezien geen enkel andere film boven deze omzet uit wist te komen in het tweede weekend.
    Here are Monday’s actuals. Disney today announced that Marvel’s The Avengers in just three days was the fastest movie to reach $200 million domestically and posted the biggest domestic opening weekend of all time. The domestic debut kicked off Friday and marks the second-highest single-day take of all time at $80.8M, followed by record-breaking days on Saturday ($69.5M) and Sunday ($57M). That put the Disney film’s 3-day record-breaking opening weekend’s domestic cume at $207.4M and its foreign total at $447.4M for a global $654.8M in 12 days.
    Oh ja. Dat jij succes relateert aan een klassieker moet jezelf weten. Maar spreek voor jezelf (en voor The Pentagon). Laat ajb de andere mensen exclusief Pentagon medewerkers toch met rust. Die willen nog lekker nagenieten van The Avengers

    Indien je de hint van the Pentagon nog niet door had.
    Pentagon vond The Avengers te onrealistisch

  11. #11

    Standaard

    Beetje een vreemde en persoonlijke reactie crocs, ik kan me ook wel vinden in deTuinman zijn opmerking; het getuigd weer eens van totaal gebrek aan inventiviteit in Hollywood als men maar sequels blijft produceren puur om te cashen. De aanpak van Marvel met de Avengers nu is een groot succes, maar ik moet toch toegeven dat ik wat moe word van alle vervolgfilms. Af en toe snak je terug naar de sterke jaren 90 met op zichzelf staande films die uitgroeiden tot moderne klassiekers, waarvan het gros in deze Marvel categorie nooit toe zal behoren.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 16-05-2012 om 08:38

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Beetje een vreemde en persoonlijke reactie crocs, ik kan me ook wel vinden in deTuinman zijn opmerking; het getuigd weer eens van totaal gebrek aan inventiviteit in Hollywood als men maar sequels blijft produceren puur om te cashen. De aanpak van Marvel met de Avengers nu is een groot succes, maar ik moet toch toegeven dat ik wat moe wordt van alle vervolgfilms. Af en toe snak je terug naar de sterke jaren 90 met op zichzelf staande films die uitgroeiden tot moderne klassiekers, waarvan het gros in deze Marvel categorie nooit toe zal behoren.
    O ja, de jaren 90, met o.a. Terminator 2, Toy Story 2, Jurassic Park 2, Scream 2, The Godfather III, The Lion King 2, Babe: Pig in the City.....daar was de aanpak heel anders ......toen ging het nog niet om geld.

  13. #13

    Standaard

    Zeker waar, alleen toen wist men ook nog jaar op jaar goede individuele films te produceren. Nu lijken we wel van sequel naar sequel te gaan, wat de kwaliteit wat mij betreft niet bepaald verbeterd.

  14. #14

    Standaard

    Dit is toch wel een hedendaagse klassieker...als je ziet wat voor films er uitkomen dit jaar..en dat the avengers boven titanic uitkomt..dan zie je al dat de films uit de jaren 90 gewoon niet meer te overtreffen zijn..en de doelgroep naar films toe ook meeveranderd is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Sorry hoor, maar ik vind de huidige situatie prima. Voor kleinere films geldt die tendens dat het tegenwoordig allemaal remakes, sequels en prequels zijn toch al niet. Regisseurs als Paul Thomas Anderson, Wes Anderson, Darren Aronofsky, Sam Mendez enz. doen het nu niet slechter dan hun tegenhangers in de jaren '90. En ook een oude rot als Woody Allen maakte de afgelopen jaren een paar van z'n betere films (na een dip in uitgerekend de jaren '90), idem voor bijvoorbeeld Clint Eastwood als regisseur.
    En voor blockbusters zie ik het probleem niet zo. De goede films wegen wat mij betreft ruimschoots op tegen de slechte films. De Lord of the Rings-trilogie, X-Men-films (ondanks X3 en Wolverine), de Spidermannen (ondanks Spiderman 3), Nolan's films, Iron Man (ondanks deel 2) en nu The Avengers zijn allemaal van na de jaren '90,

    En op het risico nog verder off topic te gaan: De jaren '90 vind ik toch echt een merkwaardig referentiepunt. In dat decennium begon het accent juist te verschuiven naar blockbusters die voortborduren op eerdere films. Rogue noemt alvast een paar voorbeelden, maar de lijst is veel langer. Bovendien teren veel blockbusters uit de jaren '90 op de sterrenstatus van acteurs die in de jaren '80 juist uitgroeiden tot publiekstrekkers. Bekijk de cast van de Expendables maar eens als voorbeeld: Van het gros stammen de belangrijkste 'originele' wapenfeiten uit de jaren '80. In de jaren '90 waren ze vooral bezig te cashen op basis van die reputatie (Schwarzenegger's 'grootste' films in de jaren '90 waren een remake en een vervolg, Stallone maakte toen vooral tegenvallende films, de kwaliteit van de films van Willis was erg wisselvallig, enz.).

    En de huidige generatie filmsterren is juist vooral van na de jaren '90. Kijk daarvoor maar naar de cast van Avengers, Dark Knight, enz.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Beetje een vreemde en persoonlijke reactie crocs,
    Dat mag jij vinden hoor.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    ik kan me ook wel vinden in deTuinman zijn opmerking;
    En ik niet. Dus zeg ik ook mijn mening. Dat mag.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    het getuigd weer eens van totaal gebrek aan inventiviteit in Hollywood als men maar sequels blijft produceren puur om te cashen.
    Ach ja altijd maar Hollywood. Elk verhaal heeft 2 kanten. Als mensen blijven komen naar deze Hollywood sequels, dan is het toch logisch om te cashen. Als er geen hond naar The Avengers zou gaan komen, dan was het wel snel afgelopen hoor.

    Worden hier dingen vergeten als.

    - je bent niet verplicht om een film te gaan kijken.
    - er moet geld verdient worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De aanpak van Marvel met de Avengers nu is een groot succes, maar ik moet toch toegeven dat ik wat moe wordt van alle vervolgfilms.
    Uit http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=740

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik kan nu al niet wachten om dit in IMAX te zien en te horen..!
    Moe van alle vervolgfilms, maar je kan niet wachten om The Dark Knight Rises in IMAX te zien en te horen. Leg dat maar eens even uit.

  17. #17

    Standaard

    Omdat ik Nolan's Batman een terechte uitzondering vindt op dit fenomeen. De films zijn inventief en ook gewoon hartstikke goed.

  18. #18

    Standaard

    @ crocs

    waar komt die frustratie zo ineens vandaan?

    ik heb 3 punten voor je

    1. m'n mening is waarheid
    2. jordy zegt het precies goed
    3. jij vergelijkt the avengers serieus met een dark knight film? of laat ik het zo zeggen, een nolan film?
    4. ik ken jou niet, dus ik weet niet wat je relativerings-vermogen is, maar het enige succes waar over gesproken is, is de marketing die de nieuwsgierige of bewuste kijker getrokken heeft, meer niet

    4 punten dus

    het verschil ligt hem tussen kwaliteit en kwantiteit en als jij die twee niet ziet dan heb je een gave

    film (veel hollywood), muziek (pop), tv (sbs, rtl) is voornamelijk kwantiteit, dit noem ik de liflafjes

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    The Dark Knight Rises is ook een sequel..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik weet het. Je nou eenmaal een grappenmaker en je hebt van die rare uitspraken. Toch kan het ik laten om te vragen. Waarom denk je dat de meeste mensen er klaar mee zijn? Verklaar u nader?
    De uitspraken van onze grote vriend de Tuinman moet je nu eenmaal met een flinke korrel zout nemen. Gewoon laten gaan joh...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    @ crocs

    waar komt die frustratie zo ineens vandaan?

    ik heb 3 punten voor je

    1. m'n mening is waarheid
    "Mijn mening is waarheid..." Hahaha. Echt, waar haal je je jouw wijsheden toch vandaan?
    De waarheid bestaat niet, ouwe kwibus.

    On-topic:
    Tja, een sequel kon simpelweg niet uitblijven (ka-ching) en waarom ook niet? The Avengers vond ik een puike popcornfilm die wel naar meer smaakte.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #22

    Standaard

    Zolang er mensen uitkijken naar een 2e deel van The Avengers dan is het toch alleen maar mooi dat er een 2e deel gaat komen ?

    Geen interesse ? Ga dan gewoon niet kijken. Simpel.

  23. #23

    Standaard

    dat was het punt ook niet

    het gaat erom hoe men tegenwoordig een succesvolle film definieert

    over een half jaar zijn de avengers vergeten, let maar op
    vervolgens komt deel 2, trekt ietwat minder bezoekers en dan is het sprookje uit, totdat ze weer iets anders verzinnen

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    3. jij vergelijkt the avengers serieus met een dark knight film? of laat ik het zo zeggen, een nolan film?
    Wat een snobbistische opmerking zeg. Doet me terugdenken aan de Nolan groupies die protesteerden omdat The Dark Knight geen Oscarnominatie voor Beste Film kreeg

    Ik durf de vergelijking ook te maken, en hoe geniaal Heath Ledger ook was in TDK, globaal gezien vind ik The Avengers beter. Elk zijn mening toch?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    maar het enige succes waar over gesproken is, is de marketing die de nieuwsgierige of bewuste kijker getrokken heeft, meer niet
    de marketing rond TDK was anders ook heavy hoor... om maar niet te spreken over de dood van Heath Ledger die heel veel "nieuwsgierigen" lokte naar de zalen

    Ik vraag me af: heb je The Avengers eigenlijk gezien?

  25. #25

    Standaard

    Nee, ik ben niet gefrustreerd. Ik zeg wel even waar het op staat.

    Avengers 2 is leuk voor de mensen die dolgraag weer the Avengers op het grote scherm willen zien. Wil je Avengers 2 niet zien, ook prima. Maar ga dan niet lopen te zeiken over "er komt weer een sequel dat onnodig gemaakt moet worden boe hoe". Alsof fans van deel 1 hierop zitten te wachten.

    Hiermee geef je gewoon een klap in het gezicht van The Avengers fans.
    Oh ja en kom niet mee "dit is mijn mening". Negatieve meningen geven en trollen ligt dicht bij elkaar. Er zijn genoeg andere topics om je gal te spugen.

    Rogue heeft volgens mij deze topic niet aangemaakt als een anti deel 2 topic. Dus het zou fijn zijn als we deze topic kunnen gebruiken om te speculeren wat we in Avengers 2 kunnen verwachten. Laten we zeggen meer positieve reacties.

    Waar ik meteen gebruik gaat maken door te zeggen dat ik denk dat Scarlet Witch niet te zien zal zijn in deel 2. Reden is voornamelijk omdat ze oorspronkelijk bij de X-Men franchise hoort. Het zou mij niet verbazen als Scarlet Witch bij Fox onder contract zit.

    Ik zie Ms. Marvel wel zitten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    dat was het punt ook niet

    het gaat erom hoe men tegenwoordig een succesvolle film definieert
    En dat is geld. Niets meer en niets minder.

    Dat je nog steeds niet mijn vraag hebt beantwoord dat mensen er klaar mee zijn, terwijl The Avengers nu al in de All-Time Global List top 10 staat zegt mij meer dan genoeg over jou.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    over een half jaar zijn de avengers vergeten, let maar op
    vervolgens komt deel 2, trekt ietwat minder bezoekers en dan is het sprookje uit, totdat ze weer iets anders verzinnen
    Again. Hoe kom je aan die wijsheid? Glazen bol? Ben jij een reïncarnatie van Nostradamus of zo?

    Marvel/Disney is niet achterlijk! Als je denkt dat men Avengers gaat vergeten, dan heb je zeker een lage dunk van de mensheid (het strookt wel met jouw arrogantie).

    De komende jaren mogen weer de solo films van Avengers leden verwachten. Iron Man 3, Thor 2 en Captain America 2. Waarschijnlijk nog een nieuwe Hulk. Het sprookje uit. I don't think so.

    Overgens Nolan's Batman sprookje is wel uitgeblazen na deze zomer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    3. jij vergelijkt the avengers serieus met een dark knight film? of laat ik het zo zeggen, een nolan film?
    Kerel leer eens lezen! Waar heb ik The Avengers serieus met een Dark Knight film vergeleken!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    De uitspraken van onze grote vriend de Tuinman moet je nu eenmaal met een flinke korrel zout nemen. Gewoon laten gaan joh...
    Wijze woorden

    Je hebt helemaal gelijk....

    En als je met arrogante woorden komt in de vorm van "Mijn mening is waarheid", dan kan ik dat niet eens serieus nemen. Tenzij zo'n uitspraak van zo'n dictator als Admiraal Generaal Aladeen komt.

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •