Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 277 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sterft er een Avenger in 'The Avengers: Age of Ultron'?



    Regisseur Joss Whedon, die op dit moment hard werkt aan de release van The Avengers: Age of Ultron, heeft er een handje van hoofdpersonen te laten sterven in zijn films. In The Avengers kwam bijvoorbeeld Phil Coulson te overlijden (hoewel uiteindelijk niet echt, gezien de terugkeer van Coulson in Agents of S.H.I.E.L.D.), en het zou wel eens zo kunnen zijn dat hij dit trucje zal herhalen in Age of Ultron.

    In een interview met Entertainment Weekly werd de regisseur hiernaar gevraagd. Hij gaf in eerste instantie als antwoord”misschien” en wilde er vervolgens wel enigszins op in gaan, zonder specifiek te worden.

    ”Ik zou echt een goede reden moeten hebben, een geweldige scène om ervoor te zorgen dat de Marvel bazen zeggen ‘We zetten een punt achter een potentiële franchise, prima!’ Ze weten net als elke andere goede studio, dat zonder enig gevaar, we ons niet in kunnen leven. Dus het is niet zo dat we vooraf al zeggen dat niemand zal sterven, maar het is ook geen missiestatement. We laten het verhaal zichzelf ontwikkelen, en vragen ons af: ‘Hoe moeilijk kunnen we het voor deze mensen maken?’ Je gaat naar de films om de mensen waarvan je houdt te zien lijden. Daarom ga je naar deze films.”

    De kans is natuurlijk niet heel groot dat een van de hoofdpersonen die nu een franchise heeft, zoals Captain America, Thor of Iron Man dood zal gaan. Van Iron Man weten we eigenlijk wel zeker dat het personage nog minstens één film extra mee zal draaien. Robert Downey Jr. heeft immers getekend totThe Avengers 3.

    Ook Captain America en Thor zijn geen grote kanshebbers. Verder kunnen we zeggen van Hulk dat hij het waarschijnlijk ook wel zal overleven. Marvel-baas Kevin Feige liet recentelijk nog weten grote plannen te hebben met dat personage. Dan zijn er nog als kanshebbers als de Scarlet Witch en Quicksilver. Maar, waarom zou je de twee introduceren om vervolgens één (of beide) om te laten komen?

    De echte kanshebbers zijn waarschijnlijk Black Widow en Hawkeye. De grote kanshebber is hoogstwaarschijnlijk Hawkeye. Weinig mensen waren echt te spreken over het personage van Jeremy Renner, en hijzelf ook niet.

    Bron : Filmtotaal.nl
    Natuurlijk waardering voor de moeite van het plaatsen. Maar mbt het stukje zelf: is het komkommertijd oid? Het is een artikel gebaseerd enkel op het feit dat er in Whedons films regelmatig een hoofdpersoon dood gaat. Er is geen enkel bewijs, geen bevestiging, niets. En dan daaruit concluderen dat waarschijnlijk Hawkeye sterft. Dat blaadje moest ws. nog wat meer opgevuld worden, want dit is toch geen nieuws? Bovendien is het scifi. In scifi kun je nooit aannemen dat iemand die sterft ook echt dood is en niet meer terug komt.

  2. #102

    Standaard

    Geen Loki
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Geen Loki
    Ik snap dat Ultron misschien een vetter personage is maar met Loki[Tom Hiddleston] vermaak ik me ook goed,het is een personage die een interessant verhaal heeft.
    We zij nog niet helemaal van Loki af,want eerst is hij nog te zien in Thor Dark World waar ik veel van verwacht.

  4. #104

    Standaard

    Ook ik vond Loki best vermakelijk, maar daar bleef het dan ook bij. Zijn personage bracht nooit échte dreiging met zich mee, iets wat toch noodzakelijk is als bad-guy van dienst. Goed vertolkt, sympathiek zelfs. Maar het echte gevaar bleef achterwege, vrij belangrijk volgens mij. Een minpunt.

  5. #105
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd wat James Spader gaat brengen als Ultron, zal wel onherkenbaar zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ook ik vond Loki best vermakelijk, maar daar bleef het dan ook bij. Zijn personage bracht nooit échte dreiging met zich mee, iets wat toch noodzakelijk is als bad-guy van dienst. Goed vertolkt, sympathiek zelfs. Maar het echte gevaar bleef achterwege, vrij belangrijk volgens mij. Een minpunt.
    Daarom is maar goed dat in de nieuwe Thor ook een andere gevaar zit,want wat je zegt is waar.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Daarom is maar goed dat in de nieuwe Thor ook een andere gevaar zit,want wat je zegt is waar.
    Komt gewoon door het personage zelf. Want Loki MOET iemand zijn die gemakkelijk mensen voor zich wint. Dus ook sympatie opwekt. En daar schuilt meestal het grootste gevaar: dat mensen denken dat iemand niet gevaarlijk is. Alles wat deze Loki nog nodig heeft is een paar scenes waarin hij ineens omschakelt van sympatiek naar meedogenloos. Dan is ie perfect. Een slechterik is pas interessant als ie meerdere kanten heeft.

  8. #108

    Standaard

    James Spader over zijn voorbereidingen voor 'The Avengers: Age of Ultron'



    James Spader vertelde in een tweetal interviews over de manier waarop hij zich aan het voorbereiden is op de rol van Ultron in The Avengers: Age of Ultron. Daaruit blijkt dat hij en regisseur Joss Whedon afgelopen weekend samengewerkt hebben.

    ”Ik heb er met Joss Whedon over gesproken. En ja, dit weekend ging ik naar hen toe om veel foto’s te laten maken, scans van mijn hoofd, mijn lichaam, al dat soort dingen, als voorbereiding. Om te kijken hoe ik in godsnaam in dat Ultron personage moet passen!”

    Eerder vroegen mensen zich af of de acteur een motion capture pak aan zal doen voor de opnames, of dat hij enkel de stem van Ultron in zal spreken. Gezien bovenstaand citaat lijkt het waarschijnlijker dat hij een pak aan gaat trekken.

    Zijn reden voor de keuze van de rol wilde Spader ook toelichten. ”Ik denk dat het erg leuk en ongelofelijk nostalgisch voor me gaat zijn. Toen ik een kind was, had mijn beste vriend bakken met stripboeken. Ik had er zelf geen, dus hield ervan om bij hem te logeren. Ik heb ook drie zoons en twee ervan houden van stripboeken en zijn dus blij dat ik de rol op me neem!”

    De film gaat op 1 april 2015 al in première, en de opnames beginnen komende januari.

    Bron : Filmtotaal.nl

  9. #109

    Standaard

    Samuel L. Jackson bevestigt Elizabeth Olsen in 'The Avengers: Age of Ultron'



    Hoewel Walt Disney Pictures en Marvel Pictures nog niks officieel hebben bevestigd, heeft Samuel L. Jackson laten vallen dat Elizabeth Olsen de rol van Scarlet Witch zal spelen in The Avengers: Age of Ultron.

    Tijdens een interview met The Wall Street Journal zei Jackson het volgende:

    ''De opnames beginnen volgens mij pas volgend jaar in maart. Ik weet dat we zullen filmen in Londen, dat James Spader Ultron speelt en dat nu mevrouw [Elizabeth] Olsen is gecast als de Scarlet Witch. Ik weet alleen niet of ze deel uitmaakt van de Avengers of niet. Ik heb nog geen script gelezen.''

    Hoewel ook dit gerucht nog niet is bevestigd, wordt verwacht dat Aaron Taylor-Johnson (die volgend jaar naast Olsen is te zien in Godzilla ) de rol van Quicksilver, de broer van Scarlet Witch, zal spelen.

    The Avengers: Age of Ultron draait vanaf 1 mei 2015 in de bioscoop.

    Bron : Filmtotaal.nl

  10. #110

    Standaard

    Ook Aaron Taylor-Johnson tekent voor 'The Avengers: Age of Ultron'



    Eerder schreven we nog dat Samuel L. Jackson bevestigd had dat Elizabeth Olsen de rol van Scarlet Witch zal spelen, de nieuwste toevoeging aan het superheldenteam van Joss Whedons Avengers 2. Er is echter nog een superheldenrol die vervuld moet worden, en dat is die van de broer van Scarlet Witch, Quicksilver.

    Enkele maanden nu wordt Aaron Taylor-Johnson al genoemd voor die rol, maar Marvel heeft dat tot dusverre nooit willen bevestigen. Nu zegt Latino Review zeker te weten dat Taylor-Johnson getekend heeft.

    Heel vreemd zou dat nieuws niet zijn. De acteur bevestigde enige tijd geleden al dat hij gesprekken had gevoerd met Marvel en regisseur Whedon over de rol. Verdere bevestigingen kwamen er echter nooit. Op welke bron Latino Review zich precies baseert weten we niet.

    Wel is zeker dat de website een redelijk betrouwbare insider heeft bij Marvel. Zo wist de website eerder een dag voordat het nieuws officieel bekend werd gemaakt al te berichten dat Bradley Cooper de stem van Rocket Raccoon in zou spreken voor Guardians of the Galaxy.

    Nu lijkt het dus nog enkel zo te zijn dat we moeten wachten op een officieel persbericht van Marvel.

    Bron : Filmtotaal.nl

  11. #111

    Standaard



    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #112

    Standaard

    Gisteren was preview night op Comic-Con en werden volgende 2 concept art posters voorgesteld:




  13. #113

    Standaard

    Volgende reeks alweer even bekend:

    Hawkeye



    Black Widow met stukje Hulk



    Captain America



    Quicksilver en Vision



    Poster bijna compleet. Wordt een mooie om op te hangen!

  14. #114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Cool! Ik had ze nog niet bij elkaar gezien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #115

    Standaard

    En de laatste twee:







    En de complete poster:

  16. #116
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zal dit keer de goede op FB zetten. .
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #117

    Standaard

    Haha, ja deze is beter

  18. #118

    Standaard

    Props die te zien waren op Comic Con en ons weer wat vertellen over de film:








  19. #119
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De eerste zou kunnen duiden op de introductie van Black Panther.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #120

    Standaard

    Dat zou zeker kunnen. Misschien als post-credit scene. Dan doe ik in ieder geval een sprongetje van vreugde volgend jaar in de bios haha. Op Comic Con zijn de eerste beelden getoond, exclusief voor het publiek, en daarin was onder andere te zien dat vrijwel alle Avengers verslagen op de grond lagen. Kan een droom zijn of visioen, maar een Black Panther intro lijkt me heel gaaf.
    De tweede is duidelijk de eerste versie van Ultron. In de film gemaakt door Stark, goed te zien aan de Iron Man-achtige arm. De Hulkbusterarm is ook zeker gaaf, ben benieuwd hoe ze dit in de film gaan inpassen. Denk dat Hulk boos is op Stark voor het maken van Ultron.

  21. #121
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vind het wel een beetje jammer dat Stark nu verantwoordelijk is en niet Hank Pym, maar ja dat paste natuurlijk niet in de tijdlijn aangezien hij eerst een eigen film krijgt. Ben wel reuze benieuwd, vooral of het een droom of reallife is van Tony. En eigenlijk vooral naar de film zelf. Hoop vandeweek GOTG in Chicago te zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #122

    Standaard

    Ik ben ook heel erg benieuwd naar de getoonde footage. Maar The Vision zou toch aanwezig zijn in The Avengers 2? Volgens mij kunnen wij Red Skull en Thanos verwachten in The Avengers 3..of er moet een cross over komen met The Guardians of the Galaxy die het dan tegen Thanos opneemt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #123

    Standaard

    Zeker jammer dat Stark nu Ultron gemaakt heeft, maar ze veranderen wel vaker dingen. Denk dat het niet helemaal uitkwam om Ant Man te maken voor Avengers 2. Het schema zit ook aardig vol van Marvel. Maar hadden ze beter Iron Man 3, Cap 2 of Thor 2 later kunnen maken. Ze zullen toch af moeten van de sequels aangezien de acteurs niet voor altijd meegaan en als ze willen uitbreiden moeten ze nieuwe verhalen vertellen en oude laten rusten.

    Vision zit zeker in deel twee. Hij is ook te zien op de poster een pagina terug op het gedeelte van Quicksilver. Thanos is inderdaad genoemd voor deel 3. Een crossover met Guardians is dan zeer waarschijnlijk. Ze zullen iedereen nodig hebben om hem te verslaan. De Infinity Gauntlet is al min of meer bevestigd. Ant Man zal eindelijk toegevoegd worden aan de Avengers. Van oorsprong eigenlijk één van de originele leden. Dus ook dat hebben ze veranderd. Maar ze kunnen nog alle kanten op. We zullen geduld moeten hebben. Wat mij meer boeit is dat Sebastian Stan voor 7 of 8 films getekend heeft. Dat zou kunnen betekenen dat Bucky Barnes het schild van Captain America over gaat nemen, net als in de comics eens is gebeurd. Er gaan ook geruchten, of liever gezegd hoop van de fans denk ik, dat Marvel Civil War in een film wil gieten maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Deel 3 zal wel Thanos worden, waarom anders Josh Brolin zo openlijk naar voren schuiven afgelopen weekend.

  24. #124

    Standaard

    Er is een nieuwe poster naar buiten gekomen, met daarop onder andere de eerste afbeelding van The Vision van voren. We kunnen nu dus zien hoe hij er uit gaat zien. Ik ben er erg blij mee moet ik zeggen. Hulk ziet er ook wat anders uit. Kan echt niet wachten op deze film.




  25. #125
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, ik zag hem - heel klein -, maar kon de foto niet zo snel meer terugvinden, Schijnbaar moest hij overal verwijderd worden of liet mijn smartphone het simpelweg niet toe. Ik las al dat er flinke commotie was rondom The Vision en het feit dat deze beste man voor de illustratie stond ( Wie staat erachter, Black Widow of quicksilver ), maar ik vind hem er niet slecht uitzien. Ik verheug me op de film, maar ik vrees er ook voor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •