De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Smile nieuwe receiver advies gezocht

    Hallo

    Ik zal me even voor stellen ik ben patrick en ben nieuw op dit forum

    Ik kijk veel films en series via mijn htpc heb nu sinds een half jaar een 50 inch tv en wou nu mijn receiver en speakers maar is vervangen ik luister vooral naar slam fm trance, house en hardstyle.

    Ik wil 2de hands speakers gaan aanschaffen van b&w de 603, 602/601, cc6 en een leuke subwoofer

    Nu zoek ik hiervoor een receiver voor rond de 350 euro.
    Ik wil het uiterste uit de speakers halen.

    Als receiver
    Ik zelf zat te denken aan de pioneer vsx 921 vanwege de prijs en apps die ervoor zijn gemaakt en de Onkyo TX-NR509 lijkt me ook wel wat. Het hoeft niet perse een van deze merken te zijn.

    Wat zoek ik nu in een receiver
    Ik zoek een goede receiver voor de b&w speakers om een feest mee te bouwen met lekker veel bas voor tijdens films kijken en muziek luisteren. En moet 4 hdmi 1.4 poorten bevatten voor mijn htpc, ps3, humax 5100 en xbox 360.

    Ik hoor het graag?

    Gr. Patrick
    Laatst aangepast door patrickk006 : 10-05-2012 om 14:01

  2. #2

    Standaard

    Ik heb zelf nu enige tijd de Onkyo TX-SR608. Dit is naar mijn mening een hele goede versterker. Ook instellingen geen probleem door de audessey. Echt een aanrader als je het mij vraagt.

  3. #3

    Standaard

    thnx

    Citaat Oorspronkelijk gepost door karolyk Bekijk bericht
    Ik heb zelf nu enige tijd de Onkyo TX-SR608. Dit is naar mijn mening een hele goede versterker. Ook instellingen geen probleem door de audessey. Echt een aanrader als je het mij vraagt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •