Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Killing Them Softly (voorheen: Cogan's Trade)

    Ik dacht dat er al topic was omtrent deze film, maar kan m niet vinden. Daarom maar deze aangemaakt.

    Dit is de langverwachte nieuwe film van Andrew Dominik, zijn eerste film sinds 2007. Geweldige cast, en er is nu eindelijk n clip. Film gaat volgende week tijdens Cannes in premiere en 27 september in Nederland te zien

    http://youtu.be/7Zhaj405qgQ

    zee korte scene, maar mooi shot van links naar rechts

  2. #2

    Standaard

    Neee, waarom kunnen ze niet gewoon de titel van het boek aanhouden? Vind de nieuwe titel drie keer niks.

    Hoe dan ook, Andrew Dominik en Pitt opnieuw samen is voor mij reden genoeg om te gaan kijken. Hopelijk wordt het weer een goede Bostonset crime movie, de cast met Tony Soprano, Johny Sack, Ray Liota en Sam Shepard belooft veel goeds iig.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Clip is verwijderd

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ray Liotta.. jammer dat de clip zo weinig zeggend is!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

  7. #7

    Standaard

    de trailer:

    http://youtu.be/VCCBo0yh6YM

    Ik bespeur een licht komische ondertoon, kan ook door de muziek komen. Maar ik hoop dat dit een harde grimmige thriller is. De cast en regisseur zijn geweldig, dus dit moet wel een winner worden.

  8. #8

    Standaard

    lijkt op de The Town alleen dan minder goed.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    lijkt op de The Town alleen dan minder goed.
    Lijkt totaal niet op The Town.

  10. #10

    Standaard

    Wow, geweldige trailer en wat een cast....goed om Gandolfini weer eens in een goede rol te zien. En ik moet mijn naamgenoot bijvallen, deze lijkt TOTAAL NIET op The Town....

  11. #11

    Standaard

    Helaas geen Roger Deakins voor camera werk, die was bezig met Skyfall.
    Deakins heeft 'the assasination of.....' gedaan en dat was echt een plaatje. Meerdere prijzen gewoon en nominaties.

    Mensen die m niet gezien, kan m van harte aanraden. Helaas niet op blue-ray in Nederland.

  12. #12

    Standaard

    mooie cinematografie idd, maar de film zelf vond ik wat langdradig. Je zit eigenlijk ruim 2,5 uur te wachten op de gebeurtenis uit de titel en de climax erna vind ik wat kort en meer een anticlimax. Maar goed, dit topic gaat niet over die film...

  13. #13

    Standaard

    Leuke trailer maar ook niet echt meer dan dat.

  14. #14

    Standaard

    Dat was wel de meest oninteressante trailer die ik de afgelopen maand heb gezien.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dat was wel de meest oninteressante trailer die ik de afgelopen maand heb gezien.
    Zo hoort het ook, niet teveel weggeven, en des te interessanter zal de film zijn.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Zo hoort het ook, niet teveel weggeven, en des te interessanter zal de film zijn.
    ja maar je hebt ook trailers die wel intressante dingen laten zien zonder teveel weg te geven.hier heb je dat totaal niet.Dit ziet eruit als het zoveelste gangster filmpje.1000 in een dozijn filmpje.

  17. #17

    Standaard

    Vind het een middelmatige trailer..beetje in een kleine trend van Payback..vind Pitt niet bij dit soort films passen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #18

    Standaard

    Retro-achtige poster (groter via de link):


    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

    Standaard

    poster is cooler dan de trailer.

  20. #20

    Standaard

    Nog 'n internationale poster (iets groter via de link):


    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Nog 'n internationale poster (iets groter via de link):



  22. #22

    Standaard

    Bovenste poster is echt top, maar helaas vind ik de trailer minder indrukwekkend.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Al iemand wezen kijken? Ik probeer dit weekend te gaan, wil deze sowieso op het grote doek zien.

  24. #24

    Standaard

    Wow wat een film, trage opbouw maar goed uitgewerkt en prachtig gefilmd.
    Ondanks dat dit een 13 in een dozijn film is was de montage van de film en welkome afwisseling!

    Veel mensen zullen dit niks vinden door de trage opbouw maar hou je van films alla DRIVE dan zit je gebakken!

    Verhaal, sfeer, acteurs en het camerawerk maken deze film een 8,0/10

  25. #25

    Standaard

    Zag dat deze in de Pathe draaide maar hoor er vrij weinig over..is ook niet aantrekkelijk nu met Sky Fall in de bios.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •