De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Susperia (2013)

  1. #1

    Standaard Susperia (2013)

    http://www.imdb.com/title/tt1034415/

    Kijk ik naar uit. Vooral omdat Isabelle Fuhrman er in mee doet.....zij heeft veel indruk op me gemaakt in Orphan.

  2. #2

    Standaard

    NOOOOO!!!

    De beste Italiaanse horrorfilm ooit, beste Argento ooit en een van de beste horrorfilms ooit!!

    En dat Argento zelf erbij betrokken is wil niks zeggen.

    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #3

    Standaard

    10 april geupdate...vraag me af of 2013 wel gehaald wordt of dat men nog wel voldoende interesse gaan geven in deze film.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Het origineel is zo hopeloos gedateerd.........ben benieuwd wat ze hiervan gaan maken.

  5. #5

    Standaard

    Ik zie Argento alleen bij de schrijvers vermeld, maar dat lijkt me alleen maar omdat elementen uit zijn verhaal in de nieuwe film worden verwerkt. Zoiets is gebruikelijk en waarschijnlijk verplicht bij remakes (en vervolgfilms e.d.), ook al heeft de betreffende schrijver verder geen bemoeienis met de film. Dat wil dus nog niet zeggen dat hij actief bij het project betrokken is. In dat geval zou hij waarschijnlijk ook wel een producer's credit hebben gekregen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Het origineel is zo hopeloos gedateerd.........ben benieuwd wat ze hiervan gaan maken.
    voor de hedendaagse flickjeugd misschien, maar voor mij iig 1 van de beste horrors ooit

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    voor de hedendaagse flickjeugd misschien, maar voor mij iig 1 van de beste horrors ooit
    Flickjeugd ?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Flickjeugd ?
    precies!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    precies!
    Wat betekent het ?

  10. #10

    Standaard

    Flick is een ander woord voor film in principe, maar het heeft een beetje een negatieve connotatie omdat het vaak wordt gebruikt bij films die niet heel bijzonder zijn; beetje 13 in een dozijn films.

  11. #11

    Standaard

    Ik hoor dus bij de flickjeugd ! Cool..............ben wel 36 jaar dus ik weet niet of dat wel kan trouwens.

  12. #12

    Standaard

    Dan hoor ik ook bij de flickjeugd want ook 13 in een dozijn films gaan er bij mij prima in, maar Suspiria staat nog steeds als een huis en is heilig voor mij.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik hoor dus bij de flickjeugd ! Cool..............ben wel 36 jaar dus ik weet niet of dat wel kan trouwens.
    dan niet natuurlijk

    ik weet zeker de meest mensen tot iig 20 jaar nooit de moeite zullen nemen om oude goude parels te gaan huren of kopen terwijl dat voor mij juist een doelstelling is

    ik kijk eerder naar wat er allemaal gemaakt is en de nieuwe films geef ik minder prioriteit omdat ik weet dat er meer mooi gemaakt is dan er tegenwoordig wordt gemaakt

  14. #14

    Standaard

    Ik geef gewoon elke film een kans.........remake of niet.

  15. #15

    Standaard

    Dit is toch wel heiligschennis hoor... Dit kan echt niet. En gedateerd is ie absoluut niet.
    TT moet trouwens aangepast worden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •