De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Piranhaconda

  1. #1

    Standaard Piranhaconda

    Piranhaconda
    Piranhaconda trailer (afrader!)



    American World Pictures heeft de trailer vrijgegeven van de film Piranhaconda, een horrorfilm over een buitengewoon grote anaconda-piranha. Zowaar heeft de studio acteur Michael Madsen (Kill Bill: Vol. 1, 2003) weten te strikken om in dit gedrocht zijn gezicht te laten zien. Ook Rachel Hunter is van de partij. Meer onthullende info geven we niet prijs...

    HIER vind je de trailer van de film.

    Bron : Filmtotaal.nl

  2. #2

    Standaard

    Klein puntje van kritiek wellicht, als het zo'n gedrocht van een film is en je zelf de trailer afraad, waarom er dan een topic over openen?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Klein puntje van kritiek wellicht, als het zo'n gedrocht van een film is en je zelf de trailer afraad, waarom er dan een topic over openen?
    Beste Jordy, kijk hier : http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25923 en je ziet dat ik het niet afraad, maar de site die het plaatst.

    Ik heb alleen dat bericht overgenomen.

    En wat hun slecht vinden, kan een ander misschien toch leuk vinden om te kijken

  4. #4

    Standaard

    de billen van het vrouwtje is wel mooi

  5. #5

    Standaard

    Jammer genoeg te kort..maar pff wat een slechte sfx van deze tijd..b-film ..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Jammer genoeg te kort..maar pff wat een slechte sfx van deze tijd..b-film ..
    Zeer slecht idd, haast slechter dan Sand Sharks, had je die al gezien Robin? (sorry off topic )

  7. #7

    Standaard

    offtopic/ nee niet gezien, slechter kan toch haast niet dan deze rommel

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    offtopic/ nee niet gezien, slechter kan toch haast niet dan deze rommel
    Nee, maar voor elke troep zijn er wel liefhebbers hoor.

    Voor de duidelijkheid, ik vind het niks

  9. #9

    Standaard

    Soms moet je ook een slechte film zien...en soms zijn deze alleen maar lachwekkender dan je ze verwacht.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Soms moet je ook een slechte film zien...en soms zijn deze alleen maar lachwekkender dan je ze verwacht.
    heerlijk!!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #11

    Standaard

    hahaha geniaal!!!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Hahahahahahaha sleeeeeeeeeecht ))
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #13

    Standaard

    Michael Madsen strikken voor je film is tegenwoordig niet zo'n prestatie als het bericht wil doen voorkomen..

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Michael Madsen strikken voor je film is tegenwoordig niet zo'n prestatie als het bericht wil doen voorkomen..
    Inderdaad. Volgens mij neemt hij zo goed als elke rol die hem wordt aangeboden aan. Meer dan 100 rollen in de afgelopen 10 jaar(!), weliswaar met een paar stem-rollen in computerspellen, maar ook met wel erg veel B- en C-films. Deze bagger-film lijkt (helaas) meer representatief voor z'n gemiddelde werk dan de paar rollen die hij in meer respectabele films heeft gespeeld.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #15

    Standaard

    Toch wel knap dat ze altijd wel weer en mogelijkheid zien om een paar meiden in bikini rond te laten rennen....
    (wat ik overigens helemaal niet erg vind...)
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •