Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Ten Commandments

    Paramount Home Entertainment has revealed the full release details for Cecil B. DeMille's The Ten Commandments, which will come out on Blu-ray on March 29 in two editions: a two-disc Blu-ray edition and a six-disc, limited-edition Blu-ray/DVD combo gift set, the latter of which will prominently include the silent 1923 version of The Ten Commandments in high definition and more.

    The Blu-ray/DVD Combo gift set comes packaged in a limited edition box featuring an image of the Red Sea that parts when the box is opened to reveal two tablets, which encase all six discs (three BDs, three DVDs) in the set. The set also includes a commemorative photo and archive book, a new 75-minute, in-depth documentary about the film and its impact, original costume sketches, the 1923 silent film The Ten Commandments (also available for the first time on Blu-ray), international premiere photos, production notes from Cecil B. DeMille, correspondence from Charlton Heston, feature commentary and more.

    The movie will be split across two discs, both in the two-disc Blu-ray edition and in the gift set.

    Special features include:

    Two-disc Blu-ray edition

    • Commentary by Katherine Orrison, author of Written in Stone: Making Cecil B. DeMille's Epic The Ten Commandments
    • Newsreel: The Ten Commandments Premiere in New York
    • Theatrical Trailers

    Gift set

    As above, plus:
    • 1923 feature
    • Commentary by Katherine Orrison
    • Hand-tinted footage of the Exodus and parting of the Red Sea sequence (from 1923 feature)
    • Photo Gallery—1923
    • The Ten Commandments: Making Miracles—75-minute documentary
    • Photo Gallery—1956

    Bron: www.blu-ray.com.

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Dit wordt een zekerheidje voor mij
    I'll be back!!

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard



    Slecht nieuws voor de postbezorgers
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Ik mis die 3e steen met de laatste 5 geboden

  7. #7

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Erg gaaf! Jammer dat alleen bij de giftset de 1923 feature zit.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Erg gaaf! Jammer dat alleen bij de giftset de 1923 feature zit.
    Precies! Ik wil heel graag die silent versie uit 1923 op bd, maar de jaren 50 film is voor mij echt een van de meest belachelijke hollywood-producties ooit, met al die topsterren die elk 3 minuten screentijd hebben en dan met een uitgestreken gezicht plechtige taal declameren. En zo statisch allemaal. Daarnaast vallen die enorme boxen altijd flink tegen als je ze in handen hebt, en ze zijn natuurlijk ook nog eens heel erg duur. Ik hoop voorzichtig op een handzame Britse uitgave met 3 discs... De 2 disc editie ziet er trouwens beter uit.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ik hoop voorzichtig op een handzame Britse uitgave met 3 discs...
    Dat hoop ik ook. Dat is meen ik wel eens eerder gebeurd met The wizard of oz of Gone with the wind.

    En anders hou ik het wel bij de 2-disc uitgave en doe ik mijn dvd-uitgave nog niet weg. Daar stond die 1923-versie toch ook al op.

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Review: http://www.blu-ray.com/movies/The-Te.../19727/#Review

    Hopelijk snel een Regio B uitgave
    En wat goedkoper, zelfs de kale uitvoering staat voor $27,99 bij amazon.

    Ow, bij dvdempire.com trouwens 21,99 en daar kan nog 10% vanaf met een kortingscode.

    Edit: 'Kale' uitvoering is ook nog een 2 discer, verzenden bij dvdempire $5,-
    Laatst aangepast door peptalk : 11-03-2011 om 18:28
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    gaat er zeker inkomen (als de prijs netjes is wel).
    Heb nu de mooie dvd uitgave al. Dus heeft niet echt haast.
    Review belooft veel goeds!

  15. #15

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En wat goedkoper, zelfs de kale uitvoering staat voor $27,99 bij amazon.

    Ow, bij dvdempire.com trouwens 21,99 en daar kan nog 10% vanaf met een kortingscode.

    Edit: 'Kale' uitvoering is ook nog een 2 discer, verzenden bij dvdempire $5,-

    Ik neem aan Regio B???(staat er niet bij, maar de prijs is zeer acceptabel)
    I'll be back!!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Ik neem aan Regio B???(staat er niet bij, maar de prijs is zeer acceptabel)
    Volgens het forum op blu-ray.com is hij regiovrij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    Zelf net de 2-Disc versie besteld. Regiovrij

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens het forum op blu-ray.com is hij regiovrij.
    Axelmusic / Planetaxel geeft ook aan dat hij regiovrij is.

  20. #20

    Standaard

    De gift box ziet er mooi uit, alleen hoef ik de drie DVD's niet en ook de versie uit 1923 vind ik niet echt interessant. De meerprijs voor de rest wordt dan voor mij te hoog, dus ik ga denk ik voor de "kale" 2-disc versie. Heb er echter geen haast mee. Over een jaar is die nog steeds te koop en wellicht dan voor nog eens de helft van de prijs. Al is $ 27,99 (ca. € 19,99) niet veel geld voor zo'n uitgave.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 27-03-2011 om 19:53

  21. #21

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Axelmusic (nu PlanetAxel) de Blue-ray :
    The Ten Commandments (2 disc). Regio ALL.
    Volgens hun site zou deze Blue-ray titel afspeelbaar zijn op een reguliere Nederlandse Blue-ray speler en daarom deze bij hun besteld.

    Echter, de disc's zij NIET afspeelbaar.
    Het gekke is dat wel het Paramount HD LOGO met de berg te zien is maar daarna niets meer en op het TV scherm komt :
    Verboden deze disc af te spelen.

    Wat is er nu aan de hand , hebben zij zich vergist of iets anders ?

    Heeft iemand al hetzelfde meegemaakt ?

  22. #22

    Standaard

    Vreemd want is officieel Zone All.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb geen informatie gevonden van andere mensen met hetzelfde probleem. Misschien is er iets mis met de speler? Wat voor een is het?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb geen informatie gevonden van andere mensen met hetzelfde probleem. Misschien is er iets mis met de speler? Wat voor een is het?
    Hallo Frank (en Basil)

    Bedankt voor de reactie.
    Ik heb een Sony Blue-ray Disc/DVD Player BDP-5350.
    Tot nu toe alle Regio Free Blue-ray Disc's goed afgespeeld.
    Snap er niets van waarom hij na het laden ven de disc niet verder gaat dan het Paramount Logo.

  25. #25

    Standaard

    Misschien een productiefout..(van de disc)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •