De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Drive

  1. #1

    Standaard Drive

    Blu-ray is inmiddels uit, verdient wel een topic!

    Heb hem net gekeken (NL uitgave), wat een geslaagde uitgave zeg! Prachtig beeld, audio is lekker luid en de extra's zijn ook aardig.

  2. #2

    Standaard

    Een film als deze verdient ook niets meer dan een perfecte uitgave. Deze komt er zeker in!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Deze film is een must-have! Volgende week eens kijken bij Mediamarkt hoe duur... Ben benieuwd naar beeld- en geluidskwaliteit!

  4. #4

    Standaard

    Vind het spijtig van dat zwart doosje.

  5. #5

    Standaard

    Dat zwarte doosje lijkt hij alleen bij de Free Record Shop te hebben. Bij de MediaMarkt Amsterdam hadden ze in ieder geval een grote partij Drive's liggen met regulier blauw doosje.

  6. #6

    Standaard

    Hij ligt overal dik boven de 21 euro..........volgende week. Mediamarkt heeft vaak een mooie korting in de eerste of tweede week, ben ook benieuwd. Wel weer afhankelijk waar je woont in Nederland. Kwaliteit is super aldus blu ray com.

    http://www.blu-ray.com/movies/Drive-Blu-ray/29818/
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #7

    Standaard

    Deze film ken ik niet. Word wellicht een blinde aankoop voor mij als hij wat lager geprijst staat.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Dat is ook een erg mooie frontcover! Maar niet zo mooi als mijn steelbook uiteraard. En wie weet koop ik ook ooit eens de Nederlandse uitgave van de film.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Deze film ken ik niet. Word wellicht een blinde aankoop voor mij als hij wat lager geprijst staat.
    http://www.youtube.com/watch?v=A9J4R4KYv-s

    Na het horen van deze muziek en het zien van de bijbehorende snapshots uit de film, raak je misschien sneller overtuigd van deze zeer coole film

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wie heeft hier de Nederlandse versie plus een Blu-ray speler in zijn computer? Ik wil graag de Blu-ray bitrates weten. Hier is een tooltje, waar je de Blu-ray mee kunt scannen.

    http://www.cinemasquid.com/blu-ray/tools/bdinfo

    Als iemand hier de bitrates heeft, graag hier posten.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Wie heeft hier de Nederlandse versie plus een Blu-ray speler in zijn computer? Ik wil graag de Blu-ray bitrates weten. Hier is een tooltje, waar je de Blu-ray mee kunt scannen.

    http://www.cinemasquid.com/blu-ray/tools/bdinfo

    Als iemand hier de bitrates heeft, graag hier posten.
    Waarom wil je dat weten, Pieter? De bitrate van een film wisselt per seconde, van hoog naar laag, afhankelijk van het beeld. Als ik via mijn Blu-ray speler (Oppo) de bitrate-informatie opvraag dan krijg ik voortdurend andere waarden te zien. Bovendien zegt bitrate iets, maar lang niet alles over de beeldkwaliteit van de Blu-ray. Er zijn Blu-rays met een hoge bitrate waarvan de beeldkwaliteit tegenvalt en omgekeerd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #12

    Standaard

    Helaas werkt dat tooltje voor geen meter bij mij, je hebt daar volgens mij een bepaalde software speler voor nodig voor de sleutels en ik denk dat die van mij ze niet wil delen. Ik kan het dus niet voor je controleren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarom wil je dat weten, Pieter? De bitrate van een film wisselt per seconde, van hoog naar laag, afhankelijk van het beeld. Als ik via mijn Blu-ray speler (Oppo) de bitrate-informatie opvraag dan krijg ik voortdurend andere waarden te zien. Bovendien zegt bitrate iets, maar lang niet alles over de beeldkwaliteit van de Blu-ray. Er zijn Blu-rays met een hoge bitrate waarvan de beeldkwaliteit tegenvalt en omgekeerd.
    Omdat ik o.a. op Blu-ray.com een topic bij hou, welke Blu-ray's je het beste kunt importeren.

    Drive
    US/CA - AVC 34.99Mbps, DTS-HD MA 5.1 3297 kbps 24-bit, extras, English subs (Region A locked)
    UK - AVC 27.10Mbps, LPCM 2.0 / DTS-HD MA 5.1 24-bit, extras, English subs (Region B locked)
    CZ - AVC 25.956 kbps, DTS-HD MA 5.1 3221 kbps 24-bit, extras from US and UK releases except for the Q&A from the UK release and it also has several exclusive mini-interviews, no English subs (Region free)
    KO (Nova Media Exclusive release) - AVC 34.99Mbps, DTS-HD MA 5.1 24-bit, extras, English subs (Region free)
    NL - AVC, DTS-HD MA 5.1 24-bit. Same extras as US, only missing: 'Drive Without a Driver'. But has an exclusive 65 min 'NWR' bonus feature (Region B)
    FR - AVC 26555 Kbps, DTS-HD MA 5.1 1742 kbps 16-bit, some extras, Forced French subs (Region B)

    Dat tooltje geeft na afloop een gemiddele bitrate op. Bitrates komen ten goede aan de beeldkwaiteit, en behouden de grain structuur. Vooral bij snelle bewegingen, of donkere ruimtes waar eventuele blokjes kunnen ontstaan komt een hoge bitrate ook van pas. Hoe groot of klein de verschillen ook mogen zijn, ik ga altijd voor de best mogelijke Blu-ray. Hoe groot je TV scherm is; hoe meer het op valt. Nederlandse Blu-ray's koop ik allang niet meer.

    @Peptalk: Jammer. Misschien kan iemand anders het proberen?

  14. #14

    Standaard

    Volgens mij is het NL schijfje wel een BD50
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij is het NL schijfje wel een BD50
    Klopt. Volgens de DVD.nl review is er 43 GB beschreven.

  16. #16

    Standaard

    Voor mij persoonlijk een saaie film. Begrijp niet goed wat er zo speciaal aan is. Heb dat ook met aantal films van Tarantino. Begrijp de hype niet. Zoals voor Pulp Fiction en Reservoir Dogs.

  17. #17

    Standaard

    De bitrate van deze disc is: Total Bitrate: 32,24 Mbps.
    Geluid van de DTS-HD Master Audio English 3247 kbps
    De Franse track komt niet verder dan 2100 kbps

    Ik heb 'm net even gescanned.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Omdat ik o.a. op Blu-ray.com een topic bij hou, welke Blu-ray's je het beste kunt importeren.

    Drive
    US/CA - AVC 34.99Mbps, DTS-HD MA 5.1 3297 kbps 24-bit, extras, English subs (Region A locked)
    UK - AVC 27.10Mbps, LPCM 2.0 / DTS-HD MA 5.1 24-bit, extras, English subs (Region B locked)
    CZ - AVC 25.956 kbps, DTS-HD MA 5.1 3221 kbps 24-bit, extras from US and UK releases except for the Q&A from the UK release and it also has several exclusive mini-interviews, no English subs (Region free)
    KO (Nova Media Exclusive release) - AVC 34.99Mbps, DTS-HD MA 5.1 24-bit, extras, English subs (Region free)
    NL - AVC, DTS-HD MA 5.1 24-bit. Same extras as US, only missing: 'Drive Without a Driver'. But has an exclusive 65 min 'NWR' bonus feature (Region B)
    FR - AVC 26555 Kbps, DTS-HD MA 5.1 1742 kbps 16-bit, some extras, Forced French subs (Region B)

    Dat tooltje geeft na afloop een gemiddele bitrate op. Bitrates komen ten goede aan de beeldkwaiteit, en behouden de grain structuur. Vooral bij snelle bewegingen, of donkere ruimtes waar eventuele blokjes kunnen ontstaan komt een hoge bitrate ook van pas. Hoe groot of klein de verschillen ook mogen zijn, ik ga altijd voor de best mogelijke Blu-ray. Hoe groot je TV scherm is; hoe meer het op valt. Nederlandse Blu-ray's koop ik allang niet meer.

    @Peptalk: Jammer. Misschien kan iemand anders het proberen?
    Bitrates zou ik nooit bepalend laten zijn bij de keuze welke uitgave je koopt. Aspecten als juiste kleurinstellingen e.d. zijn imo veel belangrijker. Maar goed, ieder zijn meug.

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bitrates zou ik nooit bepalend laten zijn bij de keuze welke uitgave je koopt. Aspecten als juiste kleurinstellingen e.d. zijn imo veel belangrijker. Maar goed, ieder zijn meug.
    Ook daar houd ik rekening mee. Maar omdat Drive een recente film is en ze allemaal van dezelfde master afkomen, zal het hier niet aan de orde zijn.

    @Ludo: Bedankt.

  20. #20

    Standaard

    Ik vind de film niet bijzonder genoeg om mijn dvd-uitgave te vervangen voor de blu-ray. Fear X is vele malen beter.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •