Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 77 van 77 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Door een niet goede re-encoders profiel . En krijg je posterisatie, en te slechte schaduwdetails. Omdat hier de helderheidomhoog is geschroefd,en te veel compressie, krijg je artifacts. Een combinatie van dus met deze uitgave. En de compressie van de 3D waardoor de 3D nog erger problemen heeft in zo'n scene.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-05-2012 om 11:40

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Nee, ik zie dat ook niet. Of bedoelt hij misschien dat DVD.nl watermerk?
    EDIT: Wel opvallend dat het screenshot op DVD.nl scherper is: http://www.dvd.nl/images/reviews/469...4_large_hd.jpg
    Ja klop, de laatste die ik liet zien is van een andere frame, wat net even onscherper werd. Maar die van dvd.nl komt ook van mij af.
    dat is dus ook vreemd met de NL versie dat de scherpte regelmatig verdwijnt.
    De US versie heeft daar geen last van. maar A-Film weet dat, maar ze geven er helemaal geen donder om.
    meerdere mensen hebben hun al hierover gemailt, maar de mensen krijgen geen antwoord. 1 persoon wel maar daar stond in dat A-film op de hoogte was dat de uitgave last van posterisatie en macroblocking had. Maar ze vinden het zelf een zeer goede uitgave.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 14-05-2012 om 21:47

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •