Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Duidelijk dat je je niet verdiept hebt in de film... De film had een budget van 7,5 miljoen dollar dat is dus een b-budget. Als je echt een AAA film had willen zien had je bij de trailers al kunnen zien dat dit hem niet zou worden.
    Dat zei ik toch al eerder dat ik dit al dacht. En bleek zo te zijn. Specialeffects waren wel goed daar ligt het niet aan. Maar ik bedoelde dat het een slechte film zou worden. Ze hadden een serieuze film van moeten maken. En niet zoals nu de humor laten domineren.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 08-06-2012 om 17:24

  2. #27

    Standaard

    Wat is er zo slecht aan humor, eigenlijk? Ik zag in de trailer een lookalike van Sarah Palin die blijkbaar no fucking clue heeft hoe ze op de dreiging moet reageren. Ik vind dat op zichzelf al een hilarisch gegeven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat is er zo slecht aan humor, eigenlijk? Ik zag in de trailer een lookalike van Sarah Palin die blijkbaar no fucking clue heeft hoe ze op de dreiging moet reageren. Ik vind dat op zichzelf al een hilarisch gegeven.
    Niks mis mee met humor, maar dit is zeer slechte humor. En aangezien dat de humor steeds blijft domineren. Is dat jammer. Beter was het als er af en toe wat humor in zou zitten.Zoals met Independence day.

  4. #29

    Standaard

    Ik wilde de film eerst zelf zien en ik moet degenen die deze film negatief hebben beoordeeld helaas gelijk geven.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •