Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Iron Sky in UK op Blu-Ray [28 Mei]

    Balen dat deze film hier niet in de bioscoop is geweest, tenminste in de standaard bioscopen dan. Gelukkig komt ie al snel uit in Engeland, kunt deze nu al pre-orderen.

    Release date : 28 Mei 2012

    I Love My Sci-Fi

  2. #2

    Standaard

    Mijn verwachtingen zijn groot bij deze ben benieuwd!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Mijn verwachtingen zijn groot bij deze ben benieuwd!
    Mijne ook!
    I Love My Sci-Fi

  4. #4

    Standaard

    Zie nu dat die in Duitsland uitkomt in Oktober van dit jaar! Ook Nederlands ondertiteld voor diegene die dit persé nodig hebben.
    Volgens de foto van met een wit doorzichtig doosje! Maar ja, de UK release, zo aan de foto te zien, lijkt met slip!

    I Love My Sci-Fi

  5. #5

    Standaard

    Weet iemand of de UK versie NL subs heeft?

  6. #6

    Standaard Iron sky

    Ik heb de soundtrack verleden week gekocht,en ben wel benieuwd voor deze film.
    De soundtrack is van de Sloveense band Laibach,waar ik al vele jaren fan van ben.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Weet iemand of de UK versie NL subs heeft?
    Nee, is independent Distributeur. NL en DE release zijn hetzelfde en allebei in handen van Splendid Film GmBH. Nederlandse Premiere was tijdens het Amsterdam Fantastic Film Festival een week of twee geleden. Was hij goed ontvangen. Misschien dat er nog een Wide Theatrical Release komt maar omdat Splendid geen Bioscoopdistributietak heeft zie ik het somber in tenzij een andere distributeur de theatrical release op wil pakken.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Weet iemand of de UK versie NL subs heeft?
    Zal het in de gaten houden, heb zelf de UK release al ge-preordered dus zal hier sowieso laten weten of en welke subs erop staan.
    I Love My Sci-Fi

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Weet iemand of de UK versie NL subs heeft?
    Ik had de vraag gesteld [of en welke subs er zitten] op de amazon site, heeft iemand gemeld dat er op Play staat dat deze enkel Engelse subs heeft. Is genoeg voor mij naar ik begrijp dat dit niet voor iedereen het geval is.
    I Love My Sci-Fi

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ik had de vraag gesteld [of en welke subs er zitten] op de amazon site, heeft iemand gemeld dat er op Play staat dat deze enkel Engelse subs heeft. Is genoeg voor mij naar ik begrijp dat dit niet voor iedereen het geval is.
    Sowieso geen NL subs op de UK versie, is een kleine film distributeur net zoals wij die in NL ook hebben. De DE versie wordt uitgegeven door Splendid deze filmdistributeur opereert ook in NL vandaar dat daar wel NL subs op staan want zij zullen hem ook in NL uitbrengen.

  11. #11

    Standaard

    Dan is het wachten tot september. Lijkt me een perfecte pulpy film die ik wel eens een kans wil geven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Ik heb toch mijn twijfels over deze film, de trailer ziet er goed uit, maar toch Splendid Film heeft tot nu toe niet veel soeps uitgebracht naar mijn smaak. En Iron Sky is ook een humor film, dan heb ik toch zo iets van jammer. Dat verpest vaak de film naar mijn smaak. Dat deze film niet in de NL bioscopen komt zegt ook wel iets. Net als resident Evil afterlife, aan de trailer te zien leek het me een vette film, maar viel erg tegen. Trailers zeggen me tegenwoordig niets meer. Maar ik hou wel zeer van SF films.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 07-05-2012 om 12:32

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb toch mijn twijfels over deze film, de trailer ziet er goed uit, maar toch Splendid Film heeft tot nu toe niet veel soeps uitgebracht naar mijn smaak. En Iron Sky is ook een humor film, dan heb ik toch zo iets van jammer. Dat verpest vaak de film naar mijn smaak. Dat deze film niet in de NL bioscopen komt zegt ook wel iets. Net als resident Evil afterlife, aan de trailer te zien leek het me een vette film, maar viel erg tegen. Trailers zeggen me tegenwoordig niets meer. Maar ik hou wel zeer van SF films.
    Nou de The Good the bad the weird is anders erg goed en ik vond Rampage ondanks de shacky cam en de regie van Uwe Bol ook niet verkeerd. Kwa beeld en geluid ook bijna prima verzorgd.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb toch mijn twijfels over deze film, de trailer ziet er goed uit, maar toch Splendid Film heeft tot nu toe niet veel soeps uitgebracht naar mijn smaak. En Iron Sky is ook een humor film, dan heb ik toch zo iets van jammer. Dat verpest vaak de film naar mijn smaak. Dat deze film niet in de NL bioscopen komt zegt ook wel iets. Net als resident Evil afterlife, aan de trailer te zien leek het me een vette film, maar viel erg tegen. Trailers zeggen me tegenwoordig niets meer. Maar ik hou wel zeer van SF films.
    Dat een film hier niet in de bios komt zegt helemaal, maar dan ook echt helemaal niks.

    Maar idd trailers kunnen een heel vertekend beeld geven van een film en je verwachtingen dusdanig vormen dat de uiteindelijke film tegenvalt. Haywire is daar zo'n voorbeeld van.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Nou de The Good the bad the weird is anders erg goed en ik vond Rampage ondanks de shacky cam en de regie van Uwe Bol ook niet verkeerd. Kwa beeld en geluid ook bijna prima verzorgd.
    Ik zeg niet dat het beeld enz niet goed verzorgd gaat worden. Maar ik heb het gevoel dat het minder aan mijn verwachtingen zal voldoen, de film zelf dan. Ik hoop dat het zal meevallen. jammer dat het een humor film is, ik geef zelf niet zoveel om humor films.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat het beeld enz niet goed verzorgd gaat worden. Maar ik heb het gevoel dat het minder aan mijn verwachtingen zal voldoen, de film zelf dan. Ik hoop dat het zal meevallen. jammer dat het een humor film is, ik geef zelf niet zoveel om humor films.
    Satire, houd daar zelf wel van!
    I Love My Sci-Fi

  17. #17

    Standaard

    Gisterenavond wat trailers gekeken en ik heb erg veel zin in deze film gekregen. De hele setup klinkt als low budget film maar de CGI lijkt prima verzorgd. Verder zag ik in iedergeval één ding voorbijkomen die ik erg geestig vond. Op imdb staat hij verlopig op een 7,4 met z'n 8000 stemmen wat ook doet vermoeden dat het niet zo maar om een low budget film gaat.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Gisterenavond wat trailers gekeken en ik heb erg veel zin in deze film gekregen. De hele setup klinkt als low budget film maar de CGI lijkt prima verzorgd. Verder zag ik in iedergeval één ding voorbijkomen die ik erg geestig vond. Op imdb staat hij verlopig op een 7,4 met z'n 8000 stemmen wat ook doet vermoeden dat het niet zo maar om een low budget film gaat.
    Precies!
    I Love My Sci-Fi

  19. #19

    Standaard

    We kunnen niets anders doen als rustig afwachten en hopen dat het allemaal zal meevallen.
    En dat we er van kunnen genieten.

  20. #20

    Standaard

    Is nu wat gezakt in UK qua prijs, bij amazon bijv. nu 11,99 pound, zowat zelfde prijs als zavvi.
    I Love My Sci-Fi

  21. #21

    Standaard

    Hij heeft tijdens het AFFF in Kriterion gedraaid (3 dagen) maar that's it. Had er wel heen gewild maar helaas niet gelukt...

    De soundtrack van Laibach is wel leuk, maar bevat helaas veel dialoog uit de film. Niet alleen haalt dat de vaart uit de muziek, het is ook nog eens 'spoilerig' dus ik heb 'm na een paar nummers uitgezet.
    Nadat ik de film heb gezien doe ik nog wel een poging :P
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #22

    Standaard

    Te slecht voor woorden heb hem net bekeken, de nadruk van de film ligt op de humor. Te veel slechte grappen. Het komt ook als een b film over. Helaas het is wat ik al eerder dacht.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 31-05-2012 om 18:36

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Hij heeft tijdens het AFFF in Kriterion gedraaid (3 dagen) maar that's it.
    Draait inmiddels al een aantal weken in de nachtvoorstelling van Kriterion.

  24. #24

    Standaard

    Gisteren gekeken, heb me er prima mee vermaakt! Toch wel een nadeel dat je de Engelse subs niet kunt gebruiken wanneer luistert naar Engelse soundtrack.
    I Love My Sci-Fi

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Te slecht voor woorden heb hem net bekeken, de nadruk van de film ligt op de humor. Te veel slechte grappen. Het komt ook als een b film over. Helaas het is wat ik al eerder dacht.
    Duidelijk dat je je niet verdiept hebt in de film... De film had een budget van 7,5 miljoen dollar dat is dus een b-budget. Als je echt een AAA film had willen zien had je bij de trailers al kunnen zien dat dit hem niet zou worden.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •