De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Godfather trilogie, vernieuwde versie?

    Zag laatst een box van The Godfather trilogie met een sticker erop met de tekst "new transfer". Volgens mij heeft deze box als EAN 8-714865-330531. Zelf heb ik de UK box (EAN 5-051368-203232) waarover ik niet helemaal tevreden ben omdat ik het beeld soms wel heel erg donker vind.

    Wie weet of er onlangs een verbeterde versie is uitgebracht (vanwege de sticker met o.a. de tekst "new transfer"), en zo ja wat het verschil is qua beeld met eerdere versies.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    (vanwege de sticker met o.a. de tekst "new transfer")
    Is de complete tekst van die sticker toevallig: Experience New Restoration & Retransfer?
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Is de complete tekst van die sticker toevallig: Experience New Restoration & Retransfer?
    Nee, volgens mij staat er echt "new transfer".
    Zal deze week even een foto'tje maken en bijvoegen.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de Coppola Restoration.
    Ik wil wel weten of er een nieuwe transfer is uitgebracht.
    EDIT: mijn box heeft als EAN 8-714865-330531 dus dan is het dezelfde, die jij zag als de nieuwe transfer.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 21-01-2012 om 19:52

  5. #5

    Standaard

    Als er een nieuwe transfer zou zijn dan zouden we dat al lang weten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Is de complete tekst van die sticker toevallig: Experience New Restoration & Retransfer?
    Ik denk dat je toch gelijk hebt. Heb een (niet zo'n best) fototje bijgevoegd.

    Ik zag plotseling zoveel nieuwe boxeen van de Godfather in de winkels liggen waarbij het betreffende stickertje mij opviel.
    Maar aangezien niemand iets bekend is van een verbeterde versie zal het wel loos alarm zijn geweest.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  7. #7

    Standaard

    Lijkt me inderdaad loos alarm, want de box is alweer 3 jaar oud en had toen al die sticker erop.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  8. #8

    Standaard

    Volgens DVD-Home.nl wordt op 27 juni "Godfather: Trilogy 40th Anniversary" uitgebracht.

  9. #9

    Standaard

    dat zal ook weer oude wijn in nieuwe zakken zijn. Dus oudere transfers in andere verpakking.

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    wat een prijzen zeg, gelukkig hem ik mijn box voor maar rond de €26

  12. #12

    Standaard

    als extra wat boekjes en fotos enz, leuk voor de verzamelaar
    maar denk dat met "the copola restauration" dit de film is zoals deze bedoeld is en er geen betere versie dan dat zal zijn

  13. #13

    Standaard

    moioe boxm, maar 90 euro is toch echt te duur voor de extras..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    bij bol.com staat dat de nieuwe editie maar 3 disc heeft ? en niet 4 zoals bij de oude box.

  15. #15

    Standaard

    Dan zitten de extra's er niet meer bij.

  16. #16

    Standaard

    Volgens mij is bol.com gewoon weer fout zoals veel keren gebeurd.
    Ze gaan voor 3 schijfjes toch geen 90 euro vragen?
    Het is denk ik dezelfde versie als de duitse met 9 schijfjes (4BR + 5 dvd's).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •