De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer gaat op pensioen..

    Ben aan het rondkijken voor een nieuwe Blue-ray home cinema set,heb nu deze: http://www.pioneer.eu/uk/products/ar...V99/index.html inmiddels 10 jr en altijd heel tevreden van geweest.
    Kijk gemiddeld 1 film per dag en geluid is super en beeld is ook vrij goed maar hij heeft geen HDMI aansluiting en laatste tijd weigerd hij weleens een dvd,als ik dan andere insteek pakt hij die wel en erna de geweigerde ineens ook.
    Misschien tijd om hem op pensioen te sturen
    Nu vroeg ik me af welk het beste toestel is om hem te vervangen,wil ook blue-ray erbij want nu kijk ik vanop de ps3 en wil daar ook graag surround op.
    Zou het fijnste zijn als iedereen een top 5 van de beste toestellen prijs kwaliteit zou kunnen plaatsten.
    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Merken:
    In willekeurige volgorde, overigens:

    Marantz
    Denon
    Onkyo
    Harman Kardon
    Pioneer
    Yamaha


    blu-ray spelers:
    Oppo
    Sony
    Philips(higher end spelers)
    Pioneer
    Panasonic

  3. #3

    Standaard

    Een gouden tip... Hand op de knip!!

    En ga voor losse componenten, dan maakt het niet zoveel uit als er een diskje niet wordt gelezen, dan koop je gewoon een nieuwe speler....
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  4. #4

    Standaard

    Blu-ray

    Bluetooth
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Een gouden tip... Hand op de knip!!

    En ga voor losse componenten, dan maakt het niet zoveel uit als er een diskje niet wordt gelezen, dan koop je gewoon een nieuwe speler....
    ik dacht dat je beter geluid en dergelijke had als je volledige set hebt,ben filmliefhebber verder ben ik niet zo op de hoogte vandaar deze topic

  6. #6

    Standaard

    Neen, losse componenten, dus losse blu-ray speler, versterker/receiver, speakers etc zijn beter dan een alles in 1 oplossing.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door funkadelic groovestar Bekijk bericht
    ik dacht dat je beter geluid en dergelijke had als je volledige set hebt,ben filmliefhebber verder ben ik niet zo op de hoogte vandaar deze topic

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Neen, losse componenten, dus losse blu-ray speler, versterker/receiver, speakers etc zijn beter dan een alles in 1 oplossing.
    welke combinatie zou je misschien kunnen aanraden dan

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •