De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Steelbook & Steelcase verschil ?

    wat is het verschil tussen een steelbook en een steelcase ? welke is beter en mooier ?

    ik wil batman begins en the dark knight steelbooks bestellen via bol.com maar ik wil de versie waar ook een plaatje binnen in de hoes staat. Welke is dit ?

  2. #2

    Standaard

    Hier staat het verschil goed uitgelegd:
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=348

    Persoonlijk vind ik steelbooks het mooist en kwalitatief ook beter.
    Steelcases vind ik bijv. maar gammele dingen en krast ook erg makkelijk. Probeer die dingen ook altijd te vermijden.

    Sommige steelbooks hebben wel artwork aan de binnenkant, maar lang niet allemaal. Ligt er dus net een beetje aan.

    Die op bol.com zijn volgens mij trouwens stickerbooks. Dit zijn kale steelbooks met een sticker er op. Dit zie je goed aangezien de 'sticker' niet de hele steel bedekt. Je houd dus een smal randje eromheen over. Die stickerbooks hebben ook geen artwork aan de binnenkant.
    Laatst aangepast door ingrid89 : 01-08-2012 om 15:45

  3. #3

    Standaard

    Gisteren was ik even bij de Media Markt Arena binnengelopen. Het gros daar bestaat uit steelcases. Gelukkig vond ik nog een steelbook van True Grit, wel voor 20 euro. Maar direct meegenomen.
    Overigens is de exclusiviteit van steelbooks er al af. Er zijn er veel te veel, en die klonen er dan nog bij...
    Een enkele keer komt er nog wat leuks voorbij. Die steelcases zijn qua bouwkwaliteit inderdaad minder, maar de opdruk is wel mooier vind ik zelf. Zo heb ik een Chinese steelcase van de Ice Age trilogie. Die opdruk is echt prachtig, maar de rug is weer minder, met een licht uitstekende metaalrand.

    Als je zelf het kwaliteitsverschil in handen wilt zien kun je dus het beste even naar de Media Markt gaan
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #4

    Standaard

    Moest hier een apart topic van gemaakt worden...?


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Moest hier een apart topic van gemaakt worden...?
    Lennox maakt graag onzin topics aan

  6. #6

    Standaard

    opzoute dan

    bedankt nog voor jullie reacties, ik kan hier wel wat mee.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •