Bekijk uitslag poll: Zou jij Haven seizoen 2 op blu-ray in Nederland kopen?

Stemmers
67. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    43 64,18%
  • Nee

    24 35,82%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Intekenlijst Haven seizoen 2 op blu-ray

    In de thread http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=85640 is gemeld dat Haven seizoen 2 in Nederland niet op blu-ray zal worden uitgebracht. De uitgever (E1 Entertainment) verwacht blijkbaar niet voldoende blu-rays om uit de kosten te komen.
    Er zijn hierover contacten met E1.
    Deze thread is bedoeld om de belangstelling voor seizoen 2 van Haven op blu-ray in Nederland te peilen. Zou je overwegen om deze blu-ray aan te willen kopen, meld dat dan hier.
    Mogelijk dat E1 toch te verleiden is om Haven seizoen 2 op blu-ray uit te brengen als de belangstelling voldoende is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Ik koop er zeker één.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    100% zeker dat ik er één zal kopen!
    I Love My Sci-Fi

  4. #4

    Standaard

    Dit is de reactie die ik ontvangen heb van Customer Care eOneBenelux

    Geachte heer Smulders,

    Bedankt voor uw bericht.
    Het eerste seizoen is helaas niet genoeg verkocht om rendabel te zijn. Dat is de reden dat ik u helaas moet melden dat er inderdaad geen Blu-Ray van Haven seizoen 2 wordt uitgebracht in Nederland. Dit vinden wij ook zeer spijtig, maar commercieel is het helaas niet haalbaar.

    Met vriendelijke groeten,

    Customer Care eOneBenelux
    I Love My Sci-Fi

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Dit is de reactie die ik ontvangen heb van Customer Care eOneBenelux

    Geachte heer Smulders,

    Bedankt voor uw bericht.
    Het eerste seizoen is helaas niet genoeg verkocht om rendabel te zijn. Dat is de reden dat ik u helaas moet melden dat er inderdaad geen Blu-Ray van Haven seizoen 2 wordt uitgebracht in Nederland. Dit vinden wij ook zeer spijtig, maar commercieel is het helaas niet haalbaar.

    Met vriendelijke groeten,

    Customer Care eOneBenelux
    Toch wel verrassend, want de box is goedkoop op de markt gezet. Mogelijk is de serie nog te weinig bekend in Nederland.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Toch wel verrassend, want de box is goedkoop op de markt gezet. Mogelijk is de serie nog te weinig bekend in Nederland.
    Precies, dat denk ik ook, wie in Nederland, buiten de mensen wie echt geinteresseerd zijn in series, kennen deze serie!? Wat je zegt, is spot goekoop!
    I Love My Sci-Fi

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Toch wel verrassend, want de box is goedkoop op de markt gezet. Mogelijk is de serie nog te weinig bekend in Nederland.
    Hier moet je natuurlijk als 1e ook de reputatie van eOne in NL bij optellen.
    Hierdoor hebben veel belangstellende de Import versie gekocht.

    Daarnaast zijn de maatschappijen die in Nederland actief zijn, gewoon onbetrouwbaar.

    Gezien het grote aantal downloads van de NL subs (+files), is de serie wel zeker populair.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Hier moet je natuurlijk als 1e ook de reputatie van eOne in NL bij optellen.
    Hierdoor hebben veel belangstellende de Import versie gekocht.

    Daarnaast zijn de maatschappijen die in Nederland actief zijn, gewoon onbetrouwbaar.

    Gezien het grote aantal downloads van de NL subs (+files), is de serie wel zeker populair.
    Heb een mail teruggestuurd en aangegeven dat we hier een intekenlijst hebben opgestart, of dit van invloed kan hebben bij positief resultaat! Ben benieuwd naar de reactie.
    I Love My Sci-Fi

  9. #9

    Standaard

    zou m zeker kopen, maar wordt eigenlijk wel moe van het maar uitbrengen van titels om het vervolgens niet af te maken omdat het te duur zou zijn.
    Ik heb als verzamelaar nu allemaal halve series en met verscheidene doosjes.

    Fan van het eerste uur wil in het nederlands eigenlijk zeggen dat je vaak genaaid wordt.

    Zie ook de mooiere edities van films die komen nadat je de op release al een hele dure kale versie hebt gekocht etc etc

  10. #10

    Standaard

    +1

    Ik zou hem ook aanschaffen!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik heb als verzamelaar nu allemaal halve series en met verscheidene doosjes.
    Dat is wat mij het meest irriteert, die wisselende verpakkingen per seizoen. Lost, Mad Men, zowat ieder seizoen een andere verpakking. Lost - The Complete Series spant wat dat betreft de kroon.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is wat mij het meest irriteert, die wisselende verpakkingen per seizoen. Lost, Mad Men, zowat ieder seizoen een andere verpakking. Lost - The Complete Series spant wat dat betreft de kroon.
    Klopt idd, is erg storend, ze blijven het maar door de series heen veranderen!
    I Love My Sci-Fi

  13. #13

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 ook op blu ray..

    dus koop ik natuurlijk ook seizoen 2 ervan... op blu ray

  14. #14

    Standaard

    Reactie gahad weer van Customer Care eOne Benelux, wat betreft Haven seizoen 2

    Bedankt voor uw e-mail bericht. We vinden uw poll op DVD.nl een zeer leuk initiatief. We zullen het zeker in de gaten houden.
    We kunnen u echter geen toezeggingen doen dat dit van enige invloed heeft op het uitbrengen van de serie op Blu-Ray helaas.

    Het spijt ons dat we u moeten teleurstellen, maar helaas is het voor ons commercieel niet haalbaar om voor alle nieuwe series een Blu-Ray release te realiseren.

    Met vriendelijke groeten,

    Customer Care eOne Benelux
    I Love My Sci-Fi

  15. #15

    Standaard

    Gelijk hebben ze wel een beetje natuurlijk. Om het rendabel te maken moeten ze minimaal 1 persing á 500 of 1000 stuks kunnen verkopen natuurlijk.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Gelijk hebben ze wel een beetje natuurlijk. Om het rendabel te maken moeten ze minimaal 1 persing á 500 of 1000 stuks kunnen verkopen natuurlijk.
    Misschien wel maar ik heb Haven seizoen 1 [blu-ray] nauwelijks in de winkels zien liggen, soms bij de mediamarkt maar eigenlijk verder niet. Beetje reclame maken voor een serie die nog maar weinig mensen kennen is ook niet verkeerd.
    I Love My Sci-Fi

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Gelijk hebben ze wel een beetje natuurlijk. Om het rendabel te maken moeten ze minimaal 1 persing á 500 of 1000 stuks kunnen verkopen natuurlijk.
    Op 7-8 miljoen Nederlandse huishoudens zou dat moeten lukken...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Op 7-8 miljoen Nederlandse huishoudens zou dat moeten lukken...
    Als die allemaal een BD speler zouden hebben wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als die allemaal een BD speler zouden hebben wel
    Mee, eens.

    Maar er staan in Nederland bv slechts ca. 150 duizend 3D tv's,
    met geen idee of daar ook het zelfde aandal 3D BD-spelers aanwezig is.
    Toch zien de maatschappijen markt/potentieel om 3D zooi (als bv Step-up e.d) uit te brengen.

    Dus zo duur kan een BD productie niet zijn

  20. #20

    Standaard

    Verliest een beetje de aandacht!
    I Love My Sci-Fi

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Verliest een beetje de aandacht!
    We zijn nu een week verder en maar 22 aanmeldingen. Niet veel als je bedenkt dat dit forum zo'n 22.000 leden heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    We zijn nu een week verder en maar 22 aanmeldingen. Niet veel als je bedenkt dat dit forum zo'n 22.000 leden heeft.
    Daar heb je wel gelijk in Pieter maar aan de andere kant, hoeveel van die 22.000 zitten er daadwerkelijk regelmatig op, zie heel vaak dezelfde personen.... maar ja, hopelijk is de US release, indien die wordt uitgebracht, regiovrij.
    I Love My Sci-Fi

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Daar heb je wel gelijk in Pieter maar aan de andere kant, hoeveel van die 22.000 zitten er daadwerkelijk regelmatig op, zie heel vaak dezelfde personen.... maar ja, hopelijk is de US release, indien die wordt uitgebracht, regiovrij.
    De Duitse versie komt er ook aan (= ook E1), die is zeker regio geschikt.

    Dat er weinig reacties zij verbaast mij niets.

    Alhoewel deze site de aangeeft de grootste te zijn, blijkt dat bij petities e.d. de deel name erg klein is. De p tegen Frans DTS-HD MA en Engels DD stokte ronde de 80... en de stemming wat is de beste ronde de 200...

    Ik heb het wel vaker vermeld, Nederlandser zijn de laagst georganiseerden (vakbonden, consumenten organisaties e.d.) in de EU.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De Duitse versie komt er ook aan (= ook E1), die is zeker regio geschikt.

    Dat er weinig reacties zij verbaast mij niets.

    Alhoewel deze site de aangeeft de grootste te zijn, blijkt dat bij petities e.d. de deel name erg klein is. De p tegen Frans DTS-HD MA en Engels DD stokte ronde de 80... en de stemming wat is de beste ronde de 200...

    Ik heb het wel vaker vermeld, Nederlandser zijn de laagst georganiseerden (vakbonden, consumenten organisaties e.d.) in de EU.
    Weet je dat zeker? De DVD release is al in Duitsland uit, zou verwachten dat die samen worden uitgebracht.
    I Love My Sci-Fi

  25. #25

    Standaard

    Begrijp dat seizoen 3 van Haven pas in September op tv komt ipv de zomer. De DVD/Blu-Ray relaease in de US is nu ook pas in de herfst, weten we dan pas of deze regiovrij zal zijn of niet.

    In ieder geval duidelijk dat hier op het forum weinig mensen interesse hebben in een Blu-Ray release van Haven.
    I Love My Sci-Fi

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •