De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marantz SR6006 gebruikerservaringen gevraagd.

    Nou bij deze dus zoek ik gebruikerservaringen van mensen die dus de marantz SR6006 in bezit hebben.
    Ik lig in de markt voor de 1000,- kostende beauty.

    De speakers die ik voorlopig ga gebruiken komen van de Onkyo HTR-960 THX 7.1 set zie onderstaande link

    http://www.intl.onkyo.com/products/s...thx/index.html

    Zal dit goed gaan werken ? Kiunnen jullie mij goed speakers aanraden ?

    De specs zijn om je vingers bij af te likken !!

    De Marantz SR5006 en SR6006 AV receivers bouwen volgens de fabrikant voort op het succes van de SR7005. Beide nieuwe 3D AV Receivers bezitten de beste functionaliteiten van het vlaggenschip en zijn voorzien zijn van het bekende Marantz product ontwerp met een stijlvol uiterlijk en ronde display.
    De SR5006 en SR6006 zijn voorzien van een ingebouwde ethernet poort waarmee audio streaming vanaf thuis netwerken of on-line webdiensten mogelijk zijn. Tevens hebben ze toegang tot meer dan 14.000 Internet radiostations wereldwijd en is AirPlay functionaliteit ingebouwd waarmee gebruikers hun iTunes of iPhone/iPod touch/iPad muziek bibliotheken via beide AV Receivers kunnen afspelen. Dankzij de netwerk connectie kunnen ze tevens gemakkelijk bediend worden met de gratis Marantz Wizz App vanaf Apple iDevices.

    Met ronde Marantz display lijkt de nieuwe SR6006 veel op zijn grotere broer – de SR7005. Maar de overeenkomst gaat verder. De SR6006 is bijvoorbeeld uitgerust met dezelfde audio streaming faciliteiten, Internet radio en AirPlay vanaf elk iDevice. Op de voorzijde is een HDMI ingang voorzien en op de achterzijde zijn er twee HDMI-uitgangen voor simultane uitgang van audio en video. Tevens beschikt de SR6006 over een iPod digitale USB-ingang en een Phono MM ingang voor alle vinyl fans. De SR6006 heeft een vermogen van 7x 110W rms. Doordat het digitale audio signaal (tot aan Dolby TrueHD en DTS HD Master Audio) wordt gevoed door één van de zeven 3D ondersteunende HDMI

    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen ervaring, maar hoeft zeker geen 1000 € te kosten, momenteel loopt bij Home&Car Hifi een aanbieding op Marantz toestellen.

    Kijk hier maar eens.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #3

    Standaard

    Zo bedankt voor deze geweldige tip !!!

    Heb je ook nog een tip voor de logitech harmony 1100 afstandsbediening ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Helaas niet meteen. Heb trouwens bij Home&Car Hifi zelf een AV7005 / MM7055 combi besteld, vandaar dat 'k ook over de promotie op andere toestellen weet had.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    nice!!

    Inmiddels heb ik de SR6006 en de harmony in huis geweldig spul!

    MAAARRRRR....

    IEmand een ideetje wat het zou kunnen zijn dat elke 5 minuten de reciever uitvalt ? Nee de sleeptimer staat uit.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    nice!!

    Inmiddels heb ik de SR6006 en de harmony in huis geweldig spul!

    MAAARRRRR....

    IEmand een ideetje wat het zou kunnen zijn dat elke 5 minuten de reciever uitvalt ? Nee de sleeptimer staat uit.
    Wordt ie in die 5 minuten gebruikt? Mijn receiver slaat nl. na een kwartier oid automatisch uit als ie niet gebruikt wordt (geen sleeptimer ingesteld).

    kwestie van handleiding lezen of evt zelf vragen aan de fabrikant.

  7. #7

    Standaard

    Bedankt voor je reactie.

    Hij wordt dan idd gebruikt. Het zou anders idd een soort van energiebezuiniger kunnen zijn.
    Heb gisteravond marantz gemaild, maar nog geen reactie. Dat zal wel maandag worden.

    Heb uiteraard eerst de handleiding geraadpleegd.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    Heb gisteravond marantz gemaild, maar nog geen reactie. Dat zal wel maandag worden.
    Als je geluk hebt dinsdag want maandag wordt er vast niet gewekt bij Marantz of je moet het naar een vestiging in een ander land hebben gestuurd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    haha, uiteraard moet er eerst een feestje gebouwd worden maandag en zit ik toch niet voor de buis.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  10. #10

    Standaard

    Ook herkent ie m'n internet verbinding niet welke wel werkt heb ik gecontroleerd
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  11. #11

    Standaard

    Ben vandaag gebeld door expert dat mijn reciever gehaald kon worden. Ik helemaal blij, maar wat denk je...?
    Ik zeg laat hem maar even draaiend zien. Ik wil zien dat ie minstens 10 minuten aan 1 stuk aan blijft.
    Dus hup stekker erin en ja hoor na ongeveer 5 minuten plop uit. !!!!
    Ik had namelijk gelezen op het RMA formulier dat ze er nieuwe software hadden ingeschoten voor het internet zodat "dat" probleem opgelost was. Maar er stond verder niets op over het uitvallen.

    Bleek er op het RMA formulier een onduidelijke klacht omschrijving stond waardoor je zou kunnen lezen dat het internet niet werk en valt steeds uit kon lezen als 1 probleem.

    GRRRR, niet happy nu.

    Ill keep you guy's posted.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heb je de Marantz dan uiteindelijk bij hchifi.nl besteld ? Wel balen dat dit een maandagochtend model lijkt te zijn

    Ook niet echt lekker dat de expert die RMA zo onduidelijk heeft ingevuld.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #13

    Standaard

    Nope Hij komt via m'n werkgever bij expert vandaan.
    Voor slecht 732,60 toch nog 16,50 goedkoper dan bij hifinl.

    Hoop hem met een weekje terug te hebben.

    Eerst dachten ze nog dat ik mischien sluiting had gemaakt met m'n speakers, maar dat kon ik me al niet voorstellen.
    Enzo bleek ook want na 5 minuten zonder componenten aangesloten ging de reciever weer uit bij m'n dealer.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •