De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard Dropbox referral link ivm schoolproject

    Beste forumleden,

    Ik heb jullie hulp nodig!

    Even een korte intro: voor het vak Nederlands moeten we in groep een kortfilm maken. Alle shots (720p) zijn gefilmd, maar nu moeten de afzonderlijke shots bewerkt en samengevoegd worden. Aangezien het een groepswerk is moet iedereen zijn eigen stuk afwerken. Om het delen van de verschillende shots allemaal wat makkelijker te maken, had ik een Dropbox account aangemaakt. Hiermee kan je bestanden makkelijk uploaden en nadien delen met verschillende personen.

    Aangezien onze uploadlimiet bereikt is, kunnen we niet alle shots uploaden. Wanneer we echter enkele referrals kunnen bereiken kunnen we onze opslagcapaciteit verhogen.

    Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn via de referral link een account aan te maken en Dropbox te installeren? Jullie krijgen niet alleen een gratis account van 2GB, maar ook nog eens 500MB extra aangezien je via ons hebt ingeschreven.

    Dropbox referral link

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Je kunt je ook op minus.com of google drive aanmelden. Minus begint met 11 GB geloof ik en Google Drive met 5 GB...

    Ik had wel op je referral link willen klikken, maar heb al een Dropbox account...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    gebruik effe deze link voor minus.com: http://min.us/rmGaUum

    Krijg ik er ook wat opslag bij
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Bedankt voor de aanbevelingen! Heb ook even een Minus account aangemaakt, die kende ik nog niet.

    Toch vind ik voor groepswerken etc. Dropbox handiger, aangezien een bestand dat aangepast wordt meteen ook veranderd is in je Dropbox map. Bij Minus, Google Drive en andere aanbieders moet je telkens het bestand manueel gaan downloaden

  5. #5

    Standaard

    je hebt niet toevallig een hotmail of live account? dan heb je gewoon skydrive met 25 gig

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    je hebt niet toevallig een hotmail of live account? dan heb je gewoon skydrive met 25 gig
    Dan moet je wel opschieten met registreren, want ze gaan het volume terugschroeven naar 7 GB.

    link
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Bedankt voor de aanbevelingen! Heb ook even een Minus account aangemaakt, die kende ik nog niet.

    Toch vind ik voor groepswerken etc. Dropbox handiger, aangezien een bestand dat aangepast wordt meteen ook veranderd is in je Dropbox map. Bij Minus, Google Drive en andere aanbieders moet je telkens het bestand manueel gaan downloaden
    Gewoon de app downloaden voor Windows, Mac, iOS of Android en hij synchroniseert, afhankelijk van je instellingen, automatisch voor zover ik heb begrepen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Bedankt allemaal!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •