Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 85 worden weergegeven.

Discussie: Slotje

  1. #51

    Standaard

    Geen probleem! Vond het al vreemd dat je hem nog niet had

  2. #52

    Standaard

    Zo.... het is weer even geleden dat ik de 3D lijst heb geupdate..... had mijn budget een tijdje besteed aan series en aankopen bij een paar leuke streefbedrag veilingen, maar er was nu ook wat ruimte weer voor wat nieuwe 3D's

    Kom op vrienden, ik heb nog steeds niet alles en ik bied heus wel een nette prijs als je tenminste niet de nieuwprijs verwacht.....

    Help mij de grootste privé collectie van 3D films op te bouwen, een beetje hulp kan ik wel gebruiken
    Have fun and enjoy your collection

  3. #53

    Standaard

    Heb de volgende titels voor jou:

    - Dr. Seuss' De Lorax En Het Verdwenen Bos 3D
    - Rio 2 3D
    - Young Detective Dee 3D

    Allen nieuw in seal.
    Indien interesse, stuur maar PM.

  4. #54

    Standaard

    Hallo,

    Volgende titel staat nog niet in je lijstje:
    - My Bloody Valentine 3D

    Als je interesse hebt stuur maar een PM.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyHendriks Bekijk bericht
    Hallo,

    Volgende titel staat nog niet in je lijstje:
    - My Bloody Valentine 3D

    Als je interesse hebt stuur maar een PM.
    Deze meneer heb ik geloofd, ik vraag immers om Real 3D films, heb hem overigens vandaag ook bij MM Arena voor het luttele
    bedrag van 5 euro nieuw in het rack zien staan, geen probleem denk je dan als iemand er gebruikt voor maar 3 euro af wil,
    komt 2 euro verzendkosten bij en ik hoef er de deur niet voor uit, iedereen blij denk je dan.

    Niet echt, krijg je het nepper 3D geval zonder papieren brilletjes toegestuurd, die heeft overigens wel 7.1 geluid, dat heeft
    de Real 3D schijnbaar info op het forum niet.

    Ben ik boos, welnee, niet voor dit bedragje, maar lieve mensen, ik zoek toch echt Real 3D films en als je het zelf niet zeker
    weet, laat het me dan ook even weten, want er zijn uitgaven die kunnen zowel 2D, Real 3D maar ook op de nep manier
    met de gekleurde brilletjes op iedere TV in 3D worden afgespeeld.....

    Oh, het lijkt alsof ik er veel heb, maar geloof me ik heb nog lang niet alles, en ik geef heus wel een goede prijs
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56

    Standaard

    Heb er net weer een paar toegevoegd en als Thonie mij terwille is komen er nog een paar bij.

    Heb de lijst weer up to date gemaakt.

    Wens u fijne feestdagen en een goed begin van het nieuwe jaar

    Ook in het nieuwe jaar zal ik u een zo eerlijk mogelijke prijs betalen voor een titel die ik nog niet heb,
    laat het me weten en samen komen we er zeker uit, ook al zou dat betekenen dat er geen deal kan
    plaatsvinden, even goede vrienden.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #57

    Standaard

    Nog niet veel uitgekomen dit jaar in 3D, Sin City 2 als laatste bijgevoegd, lijst weer actueel.

    Kom maar met leuke voorstellen, ik verzamel nog steeds real 3D
    Have fun and enjoy your collection

  8. #58

    Standaard

    Lijst weer geupdate, nog steeds niet alles, en als je de Ninja Turtle voor een leuke prijs weet/hebt? ik
    houd mij aanbevolen, nu in de winkel voor bijna 28 euro en dat is me toch echt veel te veel....

    Als je iets leuks hebt betaal ik echt geen slechte prijs als ik het nog niet heb, geen hoofdprijs, maar wel
    een nette prijs
    Have fun and enjoy your collection

  9. #59

    Standaard

    Teenage Mutant Ninja Turtles ondertussen voor een leuk prijsje tegengekomen en als het goed is gaat deze binnenkort op weg naar mij.

    Heb nog steeds niet alles, al heb ik kort geleden via het DVD.nl forum toch nog een inhaalslagje van 14 stuks in 1 koop kunnen maken

    Wat heb ik dan bijvoorbeeld nog steeds niet, die Dolfijnen staart, The Lorax.... al zijn dat geen titels waar ik veel voor over heb....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard

    We zitten nu ruim in het voorjaar en mei gaat zo beginnen, de maand met; alle vogeltjes leggen een ei..... behalve de koekoek en de griet,
    die leggen in de meimaand niet.

    U 3D ei, kunt u bij mij kwijt

    Heb de lijst weer geupdate en ik heb echt nog steeds niet alles.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #61

    Standaard

    Lijst weer geupdate en ook al heb ik er nu zo'n 250, dat zijn ze heus nog niet allemaal,
    heeft u iets leuks voor mij dat ik nog niet heb...

    Laat het mij weten, ik houd mij aanbevolen
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Standaard

    Met uw hulp kan het nog steeds groeien, pas nr 254 SpongeBob - Spons op het Droge toegevoegd, er zal toch nog wel meer zijn?
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    Mijn laatste aanwinst was een gift van peptalk, ben erg blij met Home en zal
    hem een ere plekje geven in mijn verzameling.

    Home was een recente uitgave, maar er zijn nog steeds ook oudere 3D uitgaven
    die ik nog niet heb, zoals bijvoorbeeld de Toy Story's in 3D, heb er niet de
    hoofdprijs voor over, heb ze al in 2D en dan heb ik iets minder haast, maar voor
    een leuke prijs....
    Have fun and enjoy your collection

  14. #64

    Standaard

    Ik heb nog maar 260 3D titels...... er zijn er echt nog veel meer, mocht je van een titel af willen die ik nog niet heb, laat
    het me dan weten, de nieuwprijs geef ik je niet, maar toch zal ik proberen je er een leuke prijs voor te geven al heb ik
    niet voor alle titels even veel over, The Lorax is bijvoorbeeld zo'n stiefkindje

    Een goed muziek concert in 3D zal ik ook niet afwijzen, heb er al een paar, als je wat hebt... mag hier, maar ook
    een berichtje per PM is goed.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #65

    Standaard

    Hier een voorbeeld van wat ik nog niet heb, niet dat ik niet kan slapen als ik ze niet zou hebben, want
    niet alle titels doen blij maken, maar er zitten er een paar bij die ik best wel zou willen hebben, wil immers
    graag de meest complete 3D verzameling hebben.


    Katy Perry: Part Of Me (3D Blu-ray)Jane Lipsitz, Katy Perry & Dan Cutforth
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    Gratis verzending!
    24,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 16,00


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Katy Perry: Part Of Me (3D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Polar Bears - Ice Bear (3D+2D Blu-ray)Sarah Robertson & Documentary
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    19,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Meer verkopers vanaf € 12,88


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Polar Bears - Ice Bear (3D+2D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Dolphin Tale (3D & 2D Blu-ray)Charles Martin Smith, Harry Connick Jr. & Ashley Judd
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    Gratis verzending!
    27,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 19,00


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Dolphin Tale (3D & 2D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Pushing The Limit (3D+2D Blu-ray)Documentary
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    € 19,99 16,99
    Je bespaart 15%!

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 8,45


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Pushing The Limit (3D+2D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Toy Story 2 (3D Blu-ray)Tom Hanks, Animation & John Lasseter
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    Gratis verzending!
    27,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 9,95


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Toy Story 2 (3D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Toy Story 3 (3D Blu-ray)Tom Hanks, Animation & Lee Unkrich
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    Gratis verzending!
    27,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 9,95


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Toy Story 3 (3D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Toy Story (3D Blu-ray)Tom Hanks, Animation & John Lasseter
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    15,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 7,95


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Toy Story (3D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Welcome To The Fabulous Las Vegas (3D+2D Blu-ray)Documentary
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    € 19,99 16,99
    Je bespaart 15%!

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 9,95


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Welcome To The Fabulous Las Vegas (3D+2D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Leeuw Van Juda (3D & 2D Blu-ray)Animation, Deryck Broom & Murth Mossel
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    8,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 9,95


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Leeuw Van Juda (3D & 2D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Apartment 1303 (3D Blu-ray)Michael Taverna, Mischa Barton & Rebecca De Mornay
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    9,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 8,00


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Apartment 1303 (3D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Thor - De Legende van Walhalla (3D & 2D Blu-ray)Vajen van den Bosch, Oskar Jonasson & Animation
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    € 14,99 6,99
    Je bespaart 53%!

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 14,99


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Thor - De Legende van Walhalla (3D & 2D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    The Secret Life Of The Rainforest (3D+2D Blu-ray)Documentary
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    € 19,99 16,99
    Je bespaart 15%!

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 12,00


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    The Secret Life Of The Rainforest (3D+2D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Planes (3D Blu-ray)Klay Hall, André Kuipers & Dane Cook
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    19,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 13,50


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Planes (3D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Up (3D Blu-ray)Frits Lambrechts, Edward Asner & Pete Docter
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    Gratis verzending!
    32,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Meer verkopers vanaf € 32,98


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Up (3D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Lovers' Guide (3D & 2D Blu-ray)Carley, Documentary & Karina Clarke
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    5,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Meer verkopers vanaf € 10,95


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Lovers' Guide (3D & 2D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Wild Africa (3D Blu-ray)Documentary
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    9,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Meer verkopers vanaf € 20,72


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Wild Africa (3D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    BBC Earth - Earth Flight (3D & 2D Blu-ray)Tv Series & BBC Earth
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    9,99

    Vandaag besteld, dinsdag in huis We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    In winkelwagentje

    Nieuw en Tweedehands vanaf: € 14,50


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    BBC Earth - Earth Flight (3D & 2D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Dr. Seuss' De Lorax En Het Verdwenen Bos (3D Blu-ray)Kyle Balda, Danny DeVito & Animation
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    Gratis verzending!
    11,49

    3-5 werkdagen We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.

    Verkoop door:
    DVDOutlet.nl

    In winkelwagentje

    Tweedehands vanaf: € 15,95


    Verplaats artikel | Verwijder artikel

    Dr. Seuss' De Lorax En Het Verdwenen Bos (3D Blu-ray) is verwijderd ( ongedaan maken )

    Feu: Crazy Horse Paris (3D & 2D Blu-ray)Bruno Hullin
    3D Blu-ray
    Toegevoegd op: 17-10-2015
    Gratis verzending!
    € 10,99 9,99
    Je bespaart 9%!

    1-2 werkdagen We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.

    Verkoop door:
    F.E.S.


    BTW, dat zijn BOL prijzen, die krijg je niet van mij, al zitten er bij die wel reëel zijn,
    zal ook binnenkort mijn lijst weer updaten, er zijn er weer een paar bijgekomen
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    Zo.... Minions besteld, schijnt een heel mooie uitgave te zijn.

    San Andreas 3D gaat voorlopig nog niet besteld worden, de Benelux uitgave is te overdreven Frans en
    daar zitten we hier niet op te wachten, zeer mislukt product dat ik ook niet zal kopen als het van de zogenaamde
    Benelux oftewel nl uitgave zou zijn. ( de audio track is zeer matige engelse dolby ATMOS dolby Digital + track)

    Heeft u hiervan de Uk uitgave, dan wil ik deze wel van u overnemen als u hiervoor een leuke prijs vraagt )
    Have fun and enjoy your collection

  17. #67

    Standaard

    We zijn weer ruim een maand verder, was een zeer trieste hier, maar het leven gaat verder,
    we moeten verder, ook al is dat soms niet altijd makkelijk, de tijd heelt alle wonden is dan ook
    zo'n gezegde dat we dan maar in gedachte zullen houden.

    We gaan weer verder met verzamelen, heb nog steeds niet alles, dat zal ik ook wel nooit
    voor elkaar krijgen, maar als er steeds minder 3D uitgaven gaan komen.... dan gaan we dat
    misschien toch nog wel redden, alle hulp is welkom.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #68

    Standaard

    Er duiken hier en daar voor mij wat verontrustende berichten op.... er zouden minder 3D films gaan uitkomen
    en ook de TV fabrikanten gaan minder TV's maken die 3D ondersteunen

    Toch blijf ik 3D schijfjes verzamelen...... enne.... laat Samsung maar failliet gaan, beamer toch alles

    Dus.... mocht u in mijn lijst iets tegenkomen dat ik nog niet heb..... ik bied heus nog steeds
    een redelijke prijs al is dat niet de nieuwprijs, laat het me maar weten als u wat voor mij heeft
    Have fun and enjoy your collection

  19. #69

    Standaard

    Ben nog steeds in de markt voor 3D titels, errug jammer dat de TV industrie mij/ons als 3D liefhebber
    in de steek laat, maar toch blijf ik nog wel 3D kopen, zorg gewoon voor een knappe reserve
    beamer en wat lampen, kom ik mijn tijd wel mee door.

    Dus als u nog wat heeft wat ik nog niet heb...... laat het me maar weten
    Have fun and enjoy your collection

  20. #70

    Standaard

    Nog wat extra vakantiegeld nodig en je hebt een film in 3D die ik nog niet heb.....

    ik houd mij aanbevolen
    Have fun and enjoy your collection

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Lijst weer geupdate.

    Er komen gelukkig nog steeds 3D films uit, heb er dan
    ook een aantal in de Pre-order staan.... Twijfel over Star Wars,
    dubbel dippen voor 3D.... dan alleen voor een heel leuk prijsje.

    Ja..... ik heb echt nog steeds niet alles, mocht je er 1 hebben die
    ik nog niet heb....
    Have fun and enjoy your collection

  23. #73

    Standaard

    Ze hebben bij bol wat leuke prijsjes, wellicht heb je allemaal al, maar die vergelijking kun je zelf beter doen .

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ze hebben bij bol wat leuke prijsjes, wellicht heb je allemaal al, maar die vergelijking kun je zelf beter doen .
    Dank je JP voor de tip zal zo even gaan kijken
    Have fun and enjoy your collection

  25. #75
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Herman. Heb je IMAX Space Station 3d ook?
    Narrated by Tom Cruise..

    Als je deze nog niet hebt stuur ik m naar je toe...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •