Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 87 van 87 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik weet niet wat 't is ... Alle vorige X-Men of aanverwanten konden me moeiteloos overhalen, maar deze trailers doen me niets. Het lijkt wel alsof het personage in een andere wereld geplakt werd, dit voelt niet als een Wolverine-film.
    Persoonlijk vind ik 'die andere wereld' wel een stuk boeiender dan de onze. De Japanse taal en cultuur en de mooie beelden van stedelijk en landelijk Japan deden het ook weer goed. En ik dacht dat in de Marvel verhaallijnen Wolverine best wat heeft met Japan dus dat zou een film in deze setting logischer maken. Ik heb me goed vermaakt in ieder geval en ik kan me geen ander lid van the X-men voorstellen die een spin-off kan dragen zoals Wolverine / Hugh Jackman.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #77

    Standaard

    Vond de film vermakelijk, wel veel geknipt..veel wat in de trailers te zien is kwam niet aanbod in de film..als je bekend bent met de comics dan is Japan juist relevant aan Logan.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #78

    Standaard

    Stukken beter dan deel 1. Vond het wel vermakelijk, alleen die treinscene was slecht en het geluid (nagels krassen op schoolbord maar dan erger) was niet prettig. Echt typisch verstand op nul film en genieten.

  4. #79

    Standaard

    Ik vond dat er toch nog relatief veel moeite gedaan werd om de film in de volledige X-Men saga in te passen, vooral de uitsmijter op het einde deed hunkeren naar Days Of Future Past.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #80

    Standaard

    Het einde hinkte naar de nieuwe x-men film, maar ik denk dat weinig mensen snappen waarover het ging. Ik begreep het amper, terwijl ik weet dat trask de senitels maakt. Echte aanwijzing zijn er dus niet.

  6. #81

    Standaard

    De film afgelopen zaterdag ook gezien. 3D had helaas geen enkele toevoeging. Wel sterke dialogen die het gebrek aan actie prima opvulde. Al met al een goede film, alleen het einde was wat jammer.
    De film ontspoorde doordat er een aantal onlogische dingen gebeurden. Het hele karakter dat Viper is vond ik maar waardeloos. Haast geen toelichting over wie of wat ze is en al helemaal niets over haar drijfveer.
    Gelukkig was er dan nog wel de scène tijdens de credits die al bijna de entreeprijs waard was.

    Kortom, ik vond hem leuk om gezien te hebben en vele malen beter dan Origins en First Class.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  7. #82

    Standaard

    Laatst gezien, vond het wel cool,3d was wederom crap, maar film en actie was cool gedaan.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Het einde hinkte naar de nieuwe x-men film, maar ik denk dat weinig mensen snappen waarover het ging. Ik begreep het amper, terwijl ik weet dat trask de senitels maakt. Echte aanwijzing zijn er dus niet.
    Lijkt me aanwijzing genoeg toch? En er moet nog wat te raden blijven voor de volgende film
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Lijkt me aanwijzing genoeg toch? En er moet nog wat te raden blijven voor de volgende film
    Is toch ook niet nodig om te begrijpen waar het over ging? De enige reden dat die postcredit scenes te maken is om mensen nieuwsgierig te maken naar een eventueel vervolg. De echte fans snappen direct waar het op slaat, geloof me. En de rest: die wordt nieuwsgierig gemaakt naar welke kant het verhaal nu op gaat. Verder mag die grijze massa ook nog wel iets te doen krijgen idd.

  10. #85

    Standaard

    Dit is toch hetzelfde als bij The Avengers..De post-credit scenes is een .opwarmertje voor de volgende X-Men film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #86

    Standaard

    Tja...........en weer hebben we er een matige superheldenfilm bij. De dialogen gingen echt nergens over en de actie scenes vond ik heel slecht gedaan.........zo rommelig en snel dat je bijna niks zag.

    Dit is niet zo erg al Iron Man 3 maar het komt aardig in de buurt. Jammer want ik vind Wolverine een gaaf karakter maar hij heeft nog steeds niet de film gekregen die hij verdient. Maar ik heb goed vertrouwen dat de nieuwe X-men film beter is.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Het einde hinkte naar de nieuwe x-men film, maar ik denk dat weinig mensen snappen waarover het ging. Ik begreep het amper, terwijl ik weet dat trask de senitels maakt. Echte aanwijzing zijn er dus niet.
    Als je X-men 3: the last stand hebt gezien, en van deze film ook de after credits hebt gezien, dan begrijp je weer de after credits van The Wolverine, als je dan de 1e trailer hebt gezien van X-men days of Future past dan wordt deze in mijn ogen 1 v/d beste X-men films, ook omdat Bryan Singer weer de regie op zich heeft genomen. Voeg daarbij de cast van de vorige X-men films en X-men first Class cast en je krijgt een super goeie combo

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •