Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 87 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    In de comics vond ik de verhalen die zich in Japan afspeelden sowieso meestal de meest interessante, en de trailer ziet er veelbelovend uit. Ik heb er wel zin in.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Het ziet er toch allemaal nep en te gelikt uit. Heel veel studiowerk en dat zie je er aan af.

    Ook vraag ik me af wat voor zooi (groeihormonen, anabolen) Jackman heeft gespoten om in korte tijd zoveel spieren te kweken. Gezond is het in ieder geval niet.
    Idd. Ik vind de trailer er qua computerwerk echt niet uit zien. Te gelikt en je ziet exact waar een bluscreen is gebruikt. Er zit ook een stuk in dat me echt zo doet denken aan die belachelijk nep uitziende helicopterstunt in de vorige Wolverine-film. Ik vrees met grote vrezen dat ze er niet van geleerd hebben.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Idd. Ik vind de trailer er qua computerwerk echt niet uit zien. Te gelikt en je ziet exact waar een bluscreen is gebruikt. Er zit ook een stuk in dat me echt zo doet denken aan die belachelijk nep uitziende helicopterstunt in de vorige Wolverine-film. Ik vrees met grote vrezen dat ze er niet van geleerd hebben.
    Idem.

  4. #54

  5. #55

    Standaard

    Nieuwe internationale poster 'The Wolverine'



    Twentieth Century Fox heeft vandaag de nieuwste internationale poster van The Wolverine online gezet. In de nieuwe film van regisseur James Mangold neemt Hugh Jackman voor alweer de zesde keer de rol van Logan op zich. Naast Jackman spelen ook o.a. Hiroyuki Sanada, Will Yun Lee en Brian Tee mee in The Wolverine.

    The Wolverine is vanaf 25 juli te zien in de Nederlandse bioscopen.



    Bekijk hier ook de trailer van The Wolverine.

    Bron : Filmtotaal.nl

  6. #56
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  7. #57
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #58

    Standaard

    Ziet er echt goed uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #59

    Standaard

    Screen:

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #60

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Hugh Jackman als Wolverine die erbij kijkt alsof 'ie het in z'n broek doen:



    Ben niet bepaald enthousiast van de Silver Samurai in CGI-vorm. Lijkt mij vrij onnodig allemaal.
    Please, laat ze deze Wolverine film ook niet verpesten.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #62

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #63

    Standaard

    Zes personageposters 'The Wolverine'

    Er is een zestal nieuwe posters van James Mangolds The Wolverine vrijgegeven. Ditmaal zijn het geen inktvlek posters, maar ‘gewone’ personageposters.

    The Wolverine speelt zich in het hedendaagse Japan af. In deze film komt Logan (Hugh Jackman) tegenover zijn ultieme vijand te staan in een gevecht op leven en dood dat hem voor altijd zal veranderen. Voor het eerst in zijn leven is hij kwetsbaar en worden zijn fysieke en emotionele grenzen op de proef gesteld. Daarbij zullen zijn klauwen kruisen met Samoeraistaal.

    Naast Jackman spelen onder andere Will Yun Lee, Svetlana Khodchenkova, Hiroyuki Sanada, Hal Yamanouchi, Tao Okamoto, Rila Fukushima en Brian Tee een rol in de film.

    De film draait vanaf 25 juli in de bioscopen.















    Bron : Filmtotaal.nl


  14. #64

    Standaard

    Nieuwe Japanse poster 'The Wolverine'

    Na een lange reeks posters hebben we opnieuw een nieuwe poster van The Wolverine weten te bemachtigen. Deze keer betreft het een Japanse poster. In de nieuwe film van regisseur James Mangold neemt Hugh Jackman voor alweer de zesde keer de rol van Logan op zich. Naast Jackman spelen ook o.a. Hiroyuki Sanada, Will Yun Lee en Brian Tee mee in The Wolverine.



    The Wolverine is vanaf 25 juli te zien in de Nederlandse bioscopen.

    Bekijk hieronder ook de nieuwste tv-spot van The Wolverine:



    Bron : Filmtotaal.nl

  15. #65

    Standaard

    Vliegensvlugge eerste clip 'The Wolverine'

    Hieronder zie je een eerste clip uit James Mangolds The Wolverine. In de clip zien we hoe Wolverine (Hugh Jackman) zich in en op een razendsnelle trein ontdoet van een aantal tegenstanders. Naast Jackman zien we ook Will Yun Lee (Silver Sumurai), Svetlana Khodchenkova (Viper) en Rila Fukushima (Yukio). Vanaf 25 juli in de Nederlandse (3D) bioscoop.



    In The Wolverine komt Logan tegenover zijn ultieme vijand te staan in een gevecht op leven en dood dat hem voor altijd zal veranderen. Voor het eerst in zijn leven is hij kwetsbaar en worden zijn fysieke en emotionele grenzen op de proef gesteld. Daarbij zullen zijn klauwen kruisen met Samoeraistaal.

    Bron : Filmtotaal.nl

  16. #66

    Standaard

    Featurette "Logan" en "HBO First Look" voor 'The Wolverine'



    Na de vliegensvlugge clip van gisteren zie je hieronder twee nieuwe video's over de film The Wolverine. Ten eerste kun je kijken naar een officiële featurette die inzoomt op het personage Logan, uiteraard gespeeld door Hugh Jackman. Daarna volgt een "First Look" video van de zender HBO.

    De superheldenfilm van regisseur James Mangold draait vanaf 25 juli in de Nederlandse bioscoop.





    In The Wolverine komt Logan tegenover zijn ultieme vijand te staan in een gevecht op leven en dood dat hem voor altijd zal veranderen. Voor het eerst in zijn leven is hij kwetsbaar en worden zijn fysieke en emotionele grenzen op de proef gesteld. Daarbij zullen zijn klauwen kruisen met Samoeraistaal. De trailer: http://www.youtube.com/watch?feature...;v=cmcBOIfhHQY
    Bron : Filmtotaal.nl

  17. #67

    Standaard

    Logan maakt geen vrienden in tweede clip 'The Wolverine'

    Gisteren hadden we een eerste clip van The Wolverine, waarin te zien was hoe Logan (Hugh Jackman) vrienden maakte op een trein. Vandaag is er een nieuwe clip vrijgegeven van de film, waarin we zien hoe het personage een gewelddadige ontmoeting tijdens een begrafenis heeft. De film draait vanaf 25 juli in de bioscopen.



    In James Mangolds film komt Logan (Hugh Jackman) in het hedendaagse Japan tegenover zijn ultieme vijand te staan in een gevecht op leven en dood dat hem voor altijd zal veranderen. Voor het eerst in zijn leven is hij kwetsbaar en worden zijn fysieke en emotionele grenzen op de proef gesteld. Daarbij zullen zijn klauwen kruisen met Samoeraistaal.

    Naast Jackman spelen onder andere Will Yun Lee, Svetlana Khodchenkova, Hiroyuki Sanada, Hal Yamanouchi, Tao Okamoto, Rila Fukushima en Brian Tee een rol in de film.

    Bron : Filmtotaal.nl

  18. #68

    Standaard

    Nieuw personage Viper staat centraal in featurette 'The Wolverine'



    Twentieth Century Fox heeft een nieuwe featurette van The Wolverine online gezet. In de featurette staat Viper (Svetlana Khodchenkova), een van de belangrijkste schurken uit de film, centraal. In de nieuwe film van regisseur James Mangold neemt Hugh Jackman voor alweer de zesde keer de rol van Logan op zich. Naast Jackman spelen ook o.a. Hiroyuki Sanada, Will Yun Lee en Brian Tee mee in The Wolverine.

    The Wolverine is vanaf 25 juli te zien in de Nederlandse bioscopen.



    Bron : Filmtotaal.nl

  19. #69

    Standaard

    Ik kom net terug van de film, en hij heeft wat teleur gesteld, de film voelt heel langdradig aan. voor mij de minste van de serie.

  20. #70

    Standaard

    Erg aan het twijfelen om deze in de bioscoop te gaan bekijken.
    BD (1243) What i Watch

  21. #71

    Standaard

    De film word overal toch wel redelijk goed ontvangen...............

  22. #72

    Standaard

    Nee dat zie je verkeerd.. Er zijn veel mensen naar toegegaan. DUs er zijn veel tickets gekocht. En dan is het natuurlijk een heeel goede film .
    Anyway: ik ga hem nog weleens zien, maar niet in de bios. Kan mn geld wel aan betere films besteden.

  23. #73

    Standaard

    Ik heb hem al gezien en het is een zeer vermakelijke film voor mij persoonlijk in de lijn met alle andere x-men films. Niet slecht, maar ook niet super goed, gewoon vermakelijk

  24. #74

    Standaard

    Het is een ok film. Vermakelijk zoals theregiment zegt. Maar als ik hem zou moeten aanraden voor een bios bezoek: nee. Wacht dan tot de retail.

  25. #75

    Standaard

    Ik weet niet wat 't is ... Alle vorige X-Men of aanverwanten konden me moeiteloos overhalen, maar deze trailers doen me niets. Het lijkt wel alsof het personage in een andere wereld geplakt werd, dit voelt niet als een Wolverine-film.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •