Pagina 9 van 30 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 730 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Douane kosten gelden alleen voor de prijs exclusief verzendkosten. Dus zonder verzending zal het wel vlak onder die 22 euro zitten.
    Net er boven met de officiële wisselkoers v/d douane
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #202

    Standaard

    € idd ja. Denk (hoop) dat het met douane wel zal meevallen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #203

    Standaard

    De mijne is ook verzonden. Woo-hoo!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #204

    Standaard

    Net bericht van Amazon UK gekregen. Mijn Limited Dragon Packaging komt normaal Dinsdag aan

  5. #205

    Standaard


    Unboxing Uk versie. Hopelijk komt deze hier ook uit. Die witte case ziet er fraai uit.

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Unboxing Uk versie. Hopelijk komt deze hier ook uit. Die witte case ziet er fraai uit.
    Was het in Nederland niet zo dat de eerste lichtingen van de blu-rays de luxe digibook uitgave waren en daarna de dunnere uitgave met een gewone amaray?

  7. #207

    Standaard



    Unboxing van de versie die ik morgen verwacht: Amazon UK Limited Dragon Packaging

  8. #208
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En zeer binnenkort hier op DVD.nl, de recensie van de Nederlandse versie...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #209

    Standaard

    Mijn amazon.uk exemplaar zonder bonus disc is zojuist bezorgd door PostNL. Ik vind t persoonlijk een hele mooie uitgave met het wit en de doorzichtige sleeve, en ook niet onbelangrijk: geen rating logo's! Helaas is de spine niet helemaal hetzelfde als de vorige uitgaven.

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    US versie of seizoen 3 besteld via Amazon, voor iets meer dan $ 26,- incl. verzenden!
    Hoe kan dat? De laagste prijs sinds hij in pre-order kwam, is $29,99...

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Mijn amazon.uk exemplaar zonder bonus disc is zojuist bezorgd door PostNL. Ik vind t persoonlijk een hele mooie uitgave met het wit en de doorzichtige sleeve, en ook niet onbelangrijk: geen rating logo's! Helaas is de spine niet helemaal hetzelfde als de vorige uitgaven.
    Hoezo, geen logo's? Ik heb hem ook net binnen en bij mij staan er wel logo's op. Nu ja, het zijn stickers. Ik heb nog niet geprobeerd ze eraf te halen maar dat moet wel lukken denk ik.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Hoezo, geen logo's? Ik heb hem ook net binnen en bij mij staan er wel logo's op. Nu ja, het zijn stickers. Ik heb nog niet geprobeerd ze eraf te halen maar dat moet wel lukken denk ik.
    Ja, die kun je er gewoon afhalen en dan is de hele verpakking rating logo-vrij.

  13. #213

    Standaard

    Ah ... dan had ik dus ook de UK kunnen bestellen ... naja ik heb nu de US besteld, heb ik van seizoen 1 en 2 ook. Ik haat ratingslogo's op mooie boxen als deze.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Hoe kan dat? De laagste prijs sinds hij in pre-order kwam, is $29,99...
    zie hierboven... was een tikfout,moest € zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #215

    Standaard

    Kan iemand hier bevestigen dat we in Nederland de digipack versie krijgen van seizoen 3?
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Kan iemand hier bevestigen dat we in Nederland de digipack versie krijgen van seizoen 3?
    Ik heb vandaag een nederlandse uitgave gekocht en dit is een digipack. Is dezelfde uitgave als de UK. Volgens mij heeft bol.com ook een digipack alleen een andere slipcover eromheen.

  17. #217

    Standaard

    Waar KJ op doelt (denk ik) is of er net zoals vorig jaar bij Seizoen 2 eerst een dikke box komt, en na verloop van tijd de dunnere uitgave.

    Ziet iemand het misschien zitten om foto's te nemen van de Nederlandse Blu-Ray uitgave? Zou eigenlijk ook wel graag weten welke we nu krijgen (want consistent zijn ze hier bij ons niet qua verpakking).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #218

    Standaard

    Dat bedoel ik inderdaad. Seizoen 1 had dit niet, heb deze daarom ook geïmporteerd uit de UK. Seizoen 2 had dit dan weer wel (Nederlandse versie dus). Denk dat het ook met de populariteit vd serie te maken heeft. Kwam hier iets later op gang.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  19. #219

    Standaard

    Foto's van uitgave die ik bij Media Markt hebt gekocht. Ook een foto naast de vorige twee dikkere uitgaves.
    foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3.jpg

  20. #220

    Standaard

    Dank je wel. Het is dus idd een digipack. Mooi, snel aanschaffen ze zijn snel
    op
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  21. #221

    Standaard

    Heeft er iemand foto's van de Bol.com versie ? Lijkt me interessanter om naar de vorige uitgaves te zetten. (Met de donkere spine) die witte met die plastic slipcover valt wat tegen.

  22. #222

    Standaard

    De bol.com versie is precies even dik als mijn UK versies van seizoen 1 en 2. Mooie verpakking, ik vond die met de draak ook een beetje tegenvallen. Onder deze slipcover zit de witte doos met de drie zwaarden. Enige minpunt is de franse tekst maar verder ben ik erg blij met deze versie. De zijkant van deze box sluit ook netjes aan bij de rest

    71471_535879469859885_287944868_n.jpg
    Laatst aangepast door Birdie32 : 19-02-2014 om 12:00

  23. #223
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ook deze maar bij Bol besteld, omdat ik hem ook mooier vindt dan de witte...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #224

    Standaard

    Bedankt voor de foto. Het enige verschil bij bol.com is dus de sleeve. Een stuk mooier (al kan deze slipcover voor eender welk seizoen van Game of Thrones gebruikt worden) en beter om naast de andere 2 te zetten. Ik denk dat ik die met de plastic slipcover maar eens ga verpatsen. Er staan nu al lichte kraslijnen in. Dat beloofd.

    Nog een vraagje, staat net niet op de foto, maar loopt die blauwe band door op de spine? Zoals bij seizoen 2.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 19-02-2014 om 12:12

  25. #225

    Standaard

    Eigenlijk wel spijtig dat ze die witte niet als exclusive kozen, en de zwarte als reguliere. Moet ook zeggen dat die beter lijkt passen bij de vorige twee. Hmmmm.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 9 van 30 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •