Pagina 8 van 30 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 730 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik heb van deel 1 en 2 de US versies... blijven toch de mooiste. Geen leeftijdlogo's, en mooie relief slipcases. Zal van deel 3 ook de US pre-orderen
    Same here. Wel jammer van de prijzen van die boxen, zijn meestal aardig aan de prijs
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #177

    Standaard

    De UK versies die ik heb, hebben ook de relief slipcases hoor. Het enige waarvoor je dan zoveel betaalt, is dat je geen leeftijdlogo's heb. Verder zijn het naar mijn weten identieke uitgaves.
    Natuurlijk is dat je eigen keus als je die leeftijdlogo's je zo erg storen; ik heb dat niet. Ik heb liever die extra disc van amazon uk; de binnenkant gaat bij mij altijd voor de buitenkant. Het liefst allebei natuurlijk , maar als ik moet kiezen....

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik heb van deel 1 en 2 de US versies... blijven toch de mooiste. Geen leeftijdlogo's, en mooie relief slipcases. Zal van deel 3 ook de US pre-orderen
    Ik heb ook de US uitgaves, die zijn ook NL ondertiteld. Is het al bekend of seizoen 3 US ook Nederlandse ondertiteling heeft?

  4. #179

    Standaard

    Volgens de achterkant op amazon.com wel:
    http://ecx.images-amazon.com/images/...L._SL1500_.jpg
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Volgens de achterkant op amazon.com wel:
    http://ecx.images-amazon.com/images/...L._SL1500_.jpg
    Bedankt Ga ik hem bestellen. Ben zeer benieuwd naar S3!

  6. #181

    Standaard

    Bij Bol en FRS zie ik 2 verschillende covers, maar dezelfde prijs.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Bij Bol en FRS zie ik 2 verschillende covers, maar dezelfde prijs.
    De BOL.COM versie is een gelimiteerde exclusieve uitgave met uniek artwork, maar met die dragon verpakking is ook bij BOL te koop, alleen zitten bij deze versie als extra Game of Thrones onderzetters.

    Of dat dat ook bij FRS is, is maar de vraag.

  8. #183

    Standaard

    Ik heb de Limited Edition bij Bol besteld. Seizoen 2 heb ik ook als Limited Edition, wel zo mooi.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb de Limited Edition bij Bol besteld. Seizoen 2 heb ik ook als Limited Edition, wel zo mooi.
    En seizoen 1 niet? Dat kan natuurlijk niet .

    Ik heb net de Limited met draakverpakking geannuleerd; ik ben al erg blij met de amazon uk uitgave met de bonus disc erbij.

  10. #185

    Standaard

    Je kan ook wachten tot alle seizoenen uit zijn en 1 box kopen, waar wellicht nog wel eens gezwaaid zal worden met het woordje "limited edition" en waar de bonus discs allemaal zullen bijzitten
    Voor mij wordt het de gewone UK editie zonder bonus disc, heb de vorige 2 ook niet.

  11. #186

    Standaard

    Die bonus discs zullen er niet bij zitten; het zijn namelijk retailer exclusives. Net als Target en Beste Buy ook regelmatig extra discs hebben.
    Het is net de vraag hoeveel je erom geeft natuurlijk, dat snap ik ook .

  12. #187

    Standaard

    Weet iemand nu welke uitgaves we hier in de benelux gaan krijgen ? Snap er niks meer van eigenlijk.

    Krijgen we nu eerst een limited edition verpakking ? Zoals bij seizoen 1 en 2 en daarna de gewoon slipcase uitgave ?

  13. #188

    Standaard

    Er zijn verschillende uitgaves: BOL.COM heeft een L.E. release met bijzonder artwork ( maar wel de vraag of deze nog wel te bestellen is, want staat nog wel op de bol site, maar is gelimiteerd ). Daarnaast ook die witte verpakking met dragon erop ( bij deze uitgave krijgt je erbij een set onderzetters ).

    En dan nog dezelfde witte verpakking release met die zgn. 3D puzzel erbij...Ook komt er een boxset uit van seizoen 1 - 3 dus 15 discs. Meer weet ik niet, helaas.

  14. #189

    Standaard

    Die met die puzzel is veel te duur.
    Als je de puzzel wilt schaf hem dan ergens online uit de UK aan. De puzzel kost 40 GBP (50 euro ofzo) en koop seizoen 3 apart.
    Je zal ze als je ze apart nog geen 100 euro kwijt zijn.

  15. #190

    Standaard

    Laat ons gewoon maar hopen dat er net zoals bij de voorgaande seizoen een speciale editie (de dikke uitgave) komt waarna deze wordt vervangen door de gewone slipcase uitgave. Wss krijgt bol.com ipv FRS nu de limited edition met andere verpakking. Voorheen had FRS deze.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En seizoen 1 niet? Dat kan natuurlijk niet .
    Wij zijn een tijdje later met GOT in aanraking gekomen, nu anderhalf jaar geleden. Na 3 gedownloade afleveringen gezien te hebben meteen de BD-box gekocht, maar toen had je alleen de gewone release, de dunne box, nog maar.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Wij zijn een tijdje later met GOT in aanraking gekomen, nu anderhalf jaar geleden. Na 3 gedownloade afleveringen gezien te hebben meteen de BD-box gekocht, maar toen had je alleen de gewone release, de dunne box, nog maar.
    Het was maar een grapje . Maar de 'mooie' box had je nog in Engeland kunnen kopen (heeft ook gewoon Nederlandse subs als je die wilt).

  18. #193

    Standaard

    De mooiste is deze :
    http://www.amazon.fr/gp/product/B00E...pf_rd_i=405320

    alleen die is ook erg duur.

    amazon.co.uk heeft hem ook, maar weet iemand of deze NL ondertiteling hebben?

  19. #194

    Standaard

    Van de vorige twee seizoenen heb ik de UK-uitgave en die hebben beide Nederlandse ondertitels, dus dat zal met seizoen 3 niet anders zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #195

    Standaard

    En mijn seizoen 3 van amazon uk is verzonden!
    Amazon kennende verwacht ik 'm dinsdag......

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En mijn seizoen 3 van amazon uk is verzonden!
    Amazon kennende verwacht ik 'm dinsdag......
    Ik hoop het! Kreeg ook vandaag mijn verzendbevestiging, maar met een verwachte levertijd van 24 februari. Zal wel eerder worden.

  22. #197

    Standaard

    US versie of seizoen 3 besteld via Amazon, voor iets meer dan $ 26,- incl. verzenden!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    US versie of seizoen 3 besteld via Amazon, voor iets meer dan $ 26,- incl. verzenden!
    Je bedoelt €26 denk ik?
    En dan heb je nog kans op douane.......

  24. #199

    Standaard

    Ben nu eens benieuwd of Media Markt weer een digipack uitgave zal verkopen bij de eerste lichting. Vind die limited edition van bol.com niet zo mooi. De cover kan van eender welk seizoen zijn. Heb liever iets typerend zoals dat marmer met die schaduw van de draak. Mocht het toch al meteen om de slipcase uitgave gaan, dan toch maar voor de bol.com limited edition. Zou anders niet netjes in de kast staan.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je bedoelt €26 denk ik?
    En dan heb je nog kans op douane.......
    Douane kosten gelden alleen voor de prijs exclusief verzendkosten. Dus zonder verzending zal het wel vlak onder die 22 euro zitten.

Pagina 8 van 30 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •