Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 730 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Volgens mij krijgen wij simpele variatie van bovenstaand artwork; die doorzichtige slip kunnen we sowieso vergeten.
    Zou zonde zijn, maar de seizoenen zijn altijd vrij makkelijk te importeren uit het buitenland gelukkig, met nl-subs..
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #152

    Standaard

    De artwork moet nog bekend worden, maar ik heb 'm alvast in de preorder gezet.

    Games of Thrones season 3 Limited Edition


  3. #153

    Standaard

    Ik vind hem vet inderdaad, maar ga liever voor een algemener symbool van de serie als collector's item, bv. de troon
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Ik vind hem vet inderdaad, maar ga liever voor een algemener symbool van de serie als collector's item, bv. de troon
    Ik heb los een troon gekocht in de HBO-UK shop, past mooi bij de sets.
    http://store.hbouk.com/game-of-thron...k_best-sellers
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #155

    Standaard

    Yup die bedoel ik, zodra m'n portomonnee het toelaat koop ik hem

    Wel suf dat de letters 'Game of Thrones' op de achterkant staan, maar goed, iedereen weet wel waar we die troon van kennen!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #156

    Standaard

    Nog iemand die de artwork van de gewone blu-ray en dvd box voor seizoen 3 enorm vind tegenvallen ? Zo saai en die schaduw van die draak werkt imo helemaal niet.

    Deze vind ik al mooier maar volgens mij is dit een exclusieve uitgave zoals van seizoen 2 bij FRS.

  7. #157
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Inderdaad enorm saai, hoop dat de inhoud toch beter is
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #158

    Standaard

    Ik zie dat (in de USA) Walmart weer een exclusive disc krijgt (Bonus Disc of Creating the World with Visual Effects) en Target ook (Bonus Disc of 90 Minutes of Behind-the-Scenes Sit Down with George Martin, Peter Dinklage, Lena Headey, Kit Harington and More).

    Hoewel amazon.uk ook een exclusive krijgt, lijkt dat tot nu toe alleen om de verpakking te gaan. Hopelijk wordt er snel meer bekend of er ook een bonus disc bij zit....die waren de voorgaande keren ook zeer de moeite waard.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Seizoen 3 vanaf 19 februari 2014 te koop. De kans is groot dat dit de boxset wordt.


    Even uit het tv series discussie overgenomen.

    Als dit zo is, dan ben ik er redelijk blij mee, sluit in ieder geval een beetje aan bij de vorige boxen.

    Ik zie nog steeds niets van een exclusive disc bij amazon.uk zoals de voorgaande jaren .

  10. #160

    Standaard

    Volgens mij is dit niet de normale artwork, maar gaat het om een bol.com exlusive:

    "EXCLUSIEF VERKRIJGBAAR BIJ BOL.COM
    Reserveer nu het derde seizoen van Game of Thrones en ontvang de gelimiteerde exclusieve uitgave met uniek artwork!"

    Volgens mij is de cover die te zien is op amazon de normale artwork.

  11. #161

    Standaard

    zijn de Nl uitgaves en UK uitgaves even dik? Zou wel eens kunnen zijn dat dit het eerste seizoen wordt waar ik de Benelux uitgave ga voor aanschaffen.
    De cover is idd veel mmoier dan die UK versie.

  12. #162

    Standaard

    Is de eerste "lichting" niet altijd een speciale versie waarna deze word vervangen door een keepcase in slipcase.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is de eerste "lichting" niet altijd een speciale versie waarna deze word vervangen door een keepcase in slipcase.
    Lijkt mij logisch...gelimiteerde versie is maar tijdelijk verkrijgbaar...!!! En het KAN al zover zijn bij Bol.com dat de preorder nu al uitverkocht is omdat de preorder al minstens een half jaar bezig is.
    Laatst aangepast door langejan : 24-11-2013 om 20:49

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is de eerste "lichting" niet altijd een speciale versie waarna deze word vervangen door een keepcase in slipcase.
    Tot nu toe wel. Ik bestel 'm in de preorder, maar ik wil heel graag weer die bonusdisc van amazon.uk, zoals bij de voorgaande jaren.

  15. #165

    Standaard

    45 euro bij Bol voor seizoen 3? Ze worden wel steeds duurder. Ik had de Limited Edition van seizoen 2 begin dit jaar bij Wehkamp gekocht (waar seizoen 3 nog niet te bestellen is), dus vraag ik mij af of nu echt alleen Bol met de speciale verpakking komt, of FRS en Wehkamp ook weer.

  16. #166

    Standaard

    Prijs van Bol zal waarschijnlijk wel omlaag gaan als er andere winkels met hun prijzen komen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    45 euro bij Bol voor seizoen 3? Ze worden wel steeds duurder. Ik had de Limited Edition van seizoen 2 begin dit jaar bij Wehkamp gekocht (waar seizoen 3 nog niet te bestellen is), dus vraag ik mij af of nu echt alleen Bol met de speciale verpakking komt, of FRS en Wehkamp ook weer.
    Als dat waar zou zijn dan kun je die luxe box toch retourneren, want dan zijn zij in gebreke want dat is klanten misleiding en dat mag niet van de wet. En wat de prijs betreft, die UK versie was ook al ruim 40,00 euro bij een Nederlandse webshop, dus zoveel duurder is dat ook weer niet. ( BTW: gemiddelde boxset = aantal blu ray schijven x 10,00 euro ).

    En dat geldt voor bijna alle Boxsets.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    45 euro bij Bol voor seizoen 3? Ze worden wel steeds duurder. Ik had de Limited Edition van seizoen 2 begin dit jaar bij Wehkamp gekocht (waar seizoen 3 nog niet te bestellen is), dus vraag ik mij af of nu echt alleen Bol met de speciale verpakking komt, of FRS en Wehkamp ook weer.
    Hoezo 45 euro? Toen ik van t weekend keek was deze nog 39.99? Op wat slaat dit nou?

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    45 euro bij Bol voor seizoen 3? Ze worden wel steeds duurder. Ik had de Limited Edition van seizoen 2 begin dit jaar bij Wehkamp gekocht (waar seizoen 3 nog niet te bestellen is), dus vraag ik mij af of nu echt alleen Bol met de speciale verpakking komt, of FRS en Wehkamp ook weer.
    Inkoopprijs is nog niet eens bekend. Zodra deze bekend is zal de prijs worden aangepast. De prijs is nu alleen 45,- om onszelf niet in de voet te schieten en de box te goedkoop aan te bieden.

    Gr Bart

  20. #170

    Standaard

    Bij Cosmox kwam ik een bijzondere versie tegen van: Game Of Thrones Seizoen 3 Lim. Puzzle Edition...is wel blu ray, maar wie kan mij vertellen wat dit voor een gelimiteerde versie van seizoen 3 is...???

    Moet wel iets bijzonders zijn, anders kost deze versie niet 119,99 euro....wie weet dit...???

  21. #171

    Standaard

    er bestaat een 4D puzzel van Games of Thrones, wellicht zit deze dus bij deze editie. Ik geloof dat deze puzzel iets van een 40GBP kost.


    http://store.hbouk.com/detail.php?p=...e3b17&v=hbo-uk
    Laatst aangepast door jurgen42u : 02-12-2013 om 18:38

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    er bestaat een 4D puzzel van Games of Thrones, wellicht zit deze dus bij deze editie. Ik geloof dat deze puzzel iets van een 40GBP kost.


    http://store.hbouk.com/detail.php?p=...e3b17&v=hbo-uk
    Hartelijk dank voor het snelle antwoord...wist niet dat zoiets bestond...BTW erg mooi gemaakt maar wel stofvangers ....!!!

  23. #173

    Standaard

    Eindelijk!

    Er komt toch nog de uitgave die ik wilde, met de extra bonus disc.

    Zeer waarschijnlijk zal ik de andere gelimiteerde (met de Dragon packaging) annuleren.



  24. #174

    Standaard

    Ik heb van deel 1 en 2 de US versies... blijven toch de mooiste. Geen leeftijdlogo's, en mooie relief slipcases. Zal van deel 3 ook de US pre-orderen

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eindelijk!

    Er komt toch nog de uitgave die ik wilde, met de extra bonus disc.
    Bedankt voor de tip. Gelijk besteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •