Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 730 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat moeten we ons bij die House Lanister cover voorstellen ?
    http://cdn2-b.examiner.com/sites/def...y-Best_Buy.png

    de rechtse dus.

  2. #102

    Standaard

    Hij is binnen, seizoen 2 de NL versie- in een sleeve en in de sleeve zit een doos en in de doos de 5 schijven, deze zitten in het digipak. Op schijf 5 staan deel 9 en 10 + Bonus.

    Ziet er wel netjes uit en past natuurlijk helemaal niet bij mijn seizoen 1 die in gewoon plastic zit.... en deze neemt minstens 2x zoveel ruimte in beslag.

    Ach, het gaat om de inhoud, zal ik maar denken.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hij is binnen, seizoen 2 de NL versie- in een sleeve en in de sleeve zit een doos en in de doos de 5 schijven, deze zitten in het digipak. Op schijf 5 staan deel 9 en 10 + Bonus.

    Ziet er wel netjes uit en past natuurlijk helemaal niet bij mijn seizoen 1 die in gewoon plastic zit.... en deze neemt minstens 2x zoveel ruimte in beslag.

    Ach, het gaat om de inhoud, zal ik maar denken.
    Foto ? :P Klint goed. Past deze bij de exlusieve uitgave die als allereerste te verkrijgen was ? Met de sleeve rondom een hard karton met daarin een keepcase ?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hij is binnen, seizoen 2 de NL versie- in een sleeve en in de sleeve zit een doos en in de doos de 5 schijven, deze zitten in het digipak. Op schijf 5 staan deel 9 en 10 + Bonus.

    Ziet er wel netjes uit en past natuurlijk helemaal niet bij mijn seizoen 1 die in gewoon plastic zit.... en deze neemt minstens 2x zoveel ruimte in beslag.

    Ach, het gaat om de inhoud, zal ik maar denken.
    Ik heb die van mij ook binnen, ziet er erg mooi uit, zeker als je de (ook mooie) sleeve eraf haalt. De box is ongeveer 1-2 mm hoger dan de gewone release van seizoen 1, maar veel dikker. Maar die heeft ook n mooie stevige sleeve.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb die van mij ook binnen, ziet er erg mooi uit, zeker als je de (ook mooie) sleeve eraf haalt. De box is ongeveer 1-2 mm hoger dan de gewone release van seizoen 1, maar veel dikker. Maar die heeft ook n mooie stevige sleeve.
    Jullie maken we wel erg nieuwsgierig :P Dit is toch ook de uitgave zoals je die in de winkels zult vinden... ?

  6. #106

    Standaard

    Uk versie seizoen 2 is exact hetzelfde qua afmetingen als seizoen 1.

    Prachtige editie en de bonusdisc van de amazon uk exclusive is inderdaad hetzelfde als de Walmart bonusdisc, dat is ook goed nieuws!

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Jullie maken we wel erg nieuwsgierig :P Dit is toch ook de uitgave zoals je die in de winkels zult vinden... ?
    Dat durf ik niet te zeggen. Ik neem aan van wel. Heb hem van Wehkamp.

  8. #108

    Standaard


    Onderaan de digipack die ik 1x uitgeklapt heb, maar nog 3 bladen heeft.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hij is binnen, seizoen 2 de NL versie- in een sleeve en in de sleeve zit een doos en in de doos de 5 schijven, deze zitten in het digipak. Op schijf 5 staan deel 9 en 10 + Bonus.

    Ziet er wel netjes uit en past natuurlijk helemaal niet bij mijn seizoen 1 die in gewoon plastic zit.... en deze neemt minstens 2x zoveel ruimte in beslag.

    Ach, het gaat om de inhoud, zal ik maar denken.
    Heb hem ook binnen, bezorgd door de Wehkamp. Qua afmetingen komt deze wel over met de UK versie. Ze staan mooi naast elkaar.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht

    Onderaan de digipack die ik 1x uitgeklapt heb, maar nog 3 bladen heeft.
    Bedankt voor de foto! Ik ga ervan uit dat de rug van de sleeve gelijkaardig is aan die van de exlusieve versie van seizoen 1. ?

  11. #111
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb hem ook binnen van Wehkamp. Het is toch een aardige pil geworden vergeleken met de eerste... Maar hij is wel mooi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #112

    Standaard

    Vandaag heb ik zelf de versie van amazon.com mogen ontvangen:





    Enige dat niet op de foto's staat is de losse achterkant met informatie en de overbekende blauwe balk .

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb hem ook binnen van Wehkamp. Het is toch een aardige pil geworden vergeleken met de eerste... Maar hij is wel mooi.
    Ja, ze hadden de UK versie GOT S1 ook in Nederland moeten uitgeven, dan was het dezelfde box geworden, alleen dan voor het 1ste seizoen.

    De UK versie is dan nog wel te koop voor ca. 55,00 euro en is ook NL ondertiteld.

    Helaas heeft HBO dit jammer niet gedaan.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdjta Bekijk bericht
    Vandaag heb ik zelf de versie van amazon.com mogen ontvangen:





    Enige dat niet op de foto's staat is de losse achterkant met informatie en de overbekende blauwe balk .
    Vanmiddag ook de US uitgave ontvangen.
    Deze word aankomend weekend met het nodige ceremonieel uit de seal gehaald (koude Jupiler) en dan gaan we er eens goed voor zitten!

  15. #115

    Standaard

    Mmmm, ben al halverwege de 3e schijf...

    Mijn "weekeinden" lopen anders.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, ben al halverwege de 3e schijf...

    Mijn "weekeinden" lopen anders.
    ben deze week ook begonnen, vanavond ook schijfje 3

    Alleen al die begin tune + intro filmpje, wow; normaal sla ik begin intro's over maar deze laat ik altijd aanstaan (en lekker hard).
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ja, ze hadden de UK versie GOT S1 ook in Nederland moeten uitgeven, dan was het dezelfde box geworden, alleen dan voor het 1ste seizoen.

    De UK versie is dan nog wel te koop voor ca. 55,00 euro en is ook NL ondertiteld.

    Helaas heeft HBO dit jammer niet gedaan.
    Deze release zou ook in NL uitkomen of is zelfs uitgekomen maar de oplage was zo minimaal dat al vrijsnel in het pre-order proces alle winkels over gingen op de amaray versie.

  18. #118

    Standaard

    De bonusdisc van amazon uk is wederom (net als bij seizoen 1) zeer de moeite waard voor iedereen die geinteresseerd is hoe de serie gemaakt is.

    Voorbeelden zijn bijvoorbeeld hoe opnames in IJsland bewerkt worden, hoe ze de draken uiteindelijk in beeld gebracht hebben, het gebruik van matte paintings, kortom; het was weer dubbel en dwars het klein beetje extra geld waard .

  19. #119

    Standaard

    Niemand van de US-ontvangers last gehad van douane? Toch altijd vrij tricky omdat de prijs ietsiepietsie boven de 22 euro lag .

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb hem ook binnen van Wehkamp. Het is toch een aardige pil geworden vergeleken met de eerste... Maar hij is wel mooi.
    Een serie als deze mag ook wel opvallen in de kast vind ik

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Niemand van de US-ontvangers last gehad van douane? Toch altijd vrij tricky omdat de prijs ietsiepietsie boven de 22 euro lag .
    Ik heb nooit last van de douane met US bestellingen.
    De laatste keer dat ik bij moest betalen was jaren geleden met de Aliens dvd uit Japan. Die had DTS en die moest ik dus hebben.
    Ik geloof dat de dvd rond de 45 euro was en er kwam iets van 25 euro kosten bij Mijn duurste dvd ooit.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, ben al halverwege de 3e schijf...

    Mijn "weekeinden" lopen anders.
    Beveiliger?

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Ik heb nooit last van de douane met US bestellingen.
    De laatste keer dat ik bij moest betalen was jaren geleden met de Aliens dvd uit Japan. Die had DTS en die moest ik dus hebben.
    Ik geloof dat de dvd rond de 45 euro was en er kwam iets van 25 euro kosten bij Mijn duurste dvd ooit.
    In december werden de door mij bestelde Finding Nemo en Brave van FutureShop via een groupbuy van HidefNinja bezorgd. Hier moest ik bijna 25 euro douanekosten voor betalen, wat het totaalbedrag van die Viva's absurd hoog maakte.
    Ook voor Singin' In The Rain uit de US moest ik ongeveer 20 euro extra voor neertellen .

  24. #124

    Standaard

    Daarstraks bij FRS zien staan in de rode lannister slipcover. Ook mooi. Ik zag ook dat er bij de box van season 1 + season 2 een sticker opkleefde waarop stond dat er een bonus disc van seizoen 2 bij zit... Is dit die extra disc zoals van amazon ?

  25. #125

    Standaard

    Ook reeds de boxen zien staan, maar vindt nergens de normale Amaray-uitgave. Komt die nog of willen ze eerst hun Limited Editions van de hand doen?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •