Pagina 3 van 30 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 730 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb een Oppo BDP-95 en die start GOT prima op, zij het dat je wel heel erg vaak een relaistje hoort klikken.
    En, wel o/t, ik wou dat ze de menu's van bd's wat minder "kunstzinnig" maakten maar beter te navigeren.
    En dan al die f*cking trailers vooraf.
    En...
    Hè dat lucht op - genoeg gemopperd.

  2. #52

    Standaard

    Mijn Oppo BDP-83 is natuurlijk wel wat ouder, maar het is uitsluitend een software-gerelateerd probleem, dus eenvoudig met een firmware-upgrade op te lossen. Het probleem is volgens mij de Java-implementatie. Ik haat echt Java op Blu-rays. Zorgt voor meer ellende dan dat je er profijt van hebt. Auto-resume optie werkt bijv. ook nooit bij Blu-rays met Java.
    Ik kijk de serie nu maar af op mijn Panasonic, in afwachting van de firmware-upgrade van de Oppo. Mis dan wel de fraaie audio.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Het is algemeen bekend dat het opstarten van blu ray Game of Thrones ook bij o.a. Samsung heel moeilijk opstart, dit staat ook bij reviews van deze serie, bij o.a. BOL.COM
    Goed dat je dat zei, ik heb namelijk een BD-C6900 van Samsung en toen ik dit berichtje las ging ik meteen kijken. Bluray opgestart maar geen problemen tegen gekomen. Maar ik heb een minuutje gekeken omdat ik nog wat dingen moet doen. dus kijk ik later wel verder.

  4. #54

    Standaard

    Ik heb ook de SAMSUNG BD 6900 3D BLU RAY Speler.

  5. #55

    Standaard

    Weird. Ik heb naar de instellingen gekeken en fw (heb namelijk de speler niet aangesloten on internet en al een tijd niet geupdate) en ik zit op: BSP-C6900WWB-1024.1 en van de instellingen waarvan ik dan kan denken dat de boosdoener is: 24P uit en de instellingen daarna op auto.

    oh ja en de bluray van GOT is btw NL retail

  6. #56

    Standaard

    Mijn Oppo is trouwens ook niet aangesloten op het internet (zou niet weten waarom ik dat zou gebruiken) en ook nutteloze features als BD Live staan uit. Ik heb overigens de UK-versie van Game Of Thrones, maar dat zou niet mogen uitmaken. Lijkt me echt een Oppo-probleem te zijn, want op mijn Panasonic speelt de Blu-ray probleemloos af.

  7. #57

    Standaard

    Er komt een box uit met seizoenen 1 en 2 die waarschijnlijk een extra bonus disc zal bevatten aangezien die set 11 schijven bevat en de normale uitgaven slecht 5 per seizoen:

    http://www.freerecordshop.be/film/ga...-5051888138250

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mijn Oppo is trouwens ook niet aangesloten op het internet (zou niet weten waarom ik dat zou gebruiken) en ook nutteloze features als BD Live staan uit. Ik heb overigens de UK-versie van Game Of Thrones, maar dat zou niet mogen uitmaken. Lijkt me echt een Oppo-probleem te zijn, want op mijn Panasonic speelt de Blu-ray probleemloos af.
    BD Live e.d. zit ik ook niet op te wachten.
    Ik krijg zeer regelmatig een melding van nieuwe firmware.
    Die passen dan o.a. de instelling zo nodig aan voor nieuwe films / series.
    Tenminste dat heb ik begrepen...
    I.i.g. installeer ik ze braaf...

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Er komt een box uit met seizoenen 1 en 2 die waarschijnlijk een extra bonus disc zal bevatten aangezien die set 11 schijven bevat en de normale uitgaven slecht 5 per seizoen:

    http://www.freerecordshop.be/film/ga...-5051888138250
    Voortaan wacht ik tot een box met twee seizoenen verschijnt, die kost dan maar een beetje meer dan de eerste heeft gekost...althans in Engeland; ik vind de frs er wel wat duur mee.
    Maar ja, als er 5 seizoenen komen zit je wel heel lang handenwrijvend te wachten.

  10. #60

  11. #61
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha net besteld met wehkamp Facebook 10 euro korting coupon. Van mij mag ie komen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Yes! met NL ondertiteling! Hehe, eindelijk.
    Meteen even bestellen. Superserie!

  13. #63

    Standaard

    De vraag is of deze dan Regio ALL is, anders zou het vrij onlogisch zijn om NL subs toe te voegen op een Regio A versie.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De vraag is of deze dan Regio ALL is, anders zou het vrij onlogisch zijn om NL subs toe te voegen op een Regio A versie.
    Ik neem toch aan van wel? Seizoen 1 US is ook regiovrij en heeft ook NL ondertiteling.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Ik neem toch aan van wel? Seizoen 1 US is ook regiovrij en heeft ook NL ondertiteling.
    Nu je het zegt, inderdaad.

  16. #66

    Standaard

    Tsja, ik hou het toch op de amazon exclusive.

    En ja, ik begrijp dat ik dan veel meer betaal voor een enkele disc (met een beperkte feature) erbij, maar bij seizoen 1 vond ik de extra disc ook zeer de moeite waard.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De vraag is of deze dan Regio ALL is, anders zou het vrij onlogisch zijn om NL subs toe te voegen op een Regio A versie.
    (Nagenoeg) alle Warner-releases zijn de facto regiovrij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tsja, ik hou het toch op de amazon exclusive.

    En ja, ik begrijp dat ik dan veel meer betaal voor een enkele disc (met een beperkte feature) erbij, maar bij seizoen 1 vond ik de extra disc ook zeer de moeite waard.
    Ik ben het hier volledig mee eens, en ik heb ook een bestelling lopen bij Amazon UK.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ha net besteld met wehkamp Facebook 10 euro korting coupon. Van mij mag ie komen.
    Hoe kom je aan die 10 euro korting coupon? Wehkamp liken??

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ha net besteld met wehkamp Facebook 10 euro korting coupon. Van mij mag ie komen.
    bedankt voor de tip! zelf ook even op facebook op die link geklikt voor de code

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    bedankt voor de tip! zelf ook even op facebook op die link geklikt voor de code
    Idem dito. €27,94 incl. verzending!

  22. #72

    Standaard

    Er is een volwaardige trailer voor het nieuwe seizoen en deze is echt super!
    http://www.youtube.com/watch?v=RzI9v_B4sxw

  23. #73

    Standaard

    Bestaat die wehkamp link nog? En zo ja waar te vinden?

  24. #74
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, volgens niet meer. Maar bij besteding van minimaal 50 euro kan je de kode "voorjaar" voor 7.50 korting gebruiken
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #75

    Standaard

    Exclusieve extras voor de seizoen 1 en 2 boxset:
    • Westeros at War
    • Invitation to the Set
    • Arya's New Look
    • Art Direction
    • Weapons
    • Inside the Visual Effects

Pagina 3 van 30 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •