Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 730 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard Game of Thrones seizoen 6 blu ray Digipack

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Volgens mij is de hoes dikker dan het plaatje doet vermoeden. Nogal raar als ze seizoen 1-5 op een manier uitbrengen en dan opeens overgaan op een andere manier. Kan me herinneren dat het wel eens eerder is voorgekomen dat het leek alsof het een andere verpakking zou krijgen, maar dat de hoes in kwestie alsnog overeen kwam met de rest.
    Deze verpakking zou ook de Nederlandse versie moeten worden. Maar zoals altijd een zeer beperkte voorraad. Want daarna komt de dunne versie weer uit!!!
    Dit is al eerder gebeurd...en het wordt een Limited Edition via Bol.com met 1 extra Blu ray schijf met bonusmateriaal.



  2. #477

    Standaard

    Afbeelding is niet zichtbaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Deze verpakking zou ook de Nederlandse versie moeten worden. Maar zoals altijd een zeer beperkte voorraad. Want daarna komt de dunne versie weer uit!!!
    Dit is al eerder gebeurd...en het wordt een Limited Edition via Bol.com met 1 extra Blu ray schijf met bonusmateriaal.


    Het is inderdaad zo dat bij de voorgaande seizoenen eerst een digipack uitkwam, maar het is juist de vraag of er deze keer ook een Nederlandse digipack uitkomt, omdat de afbeelding anders suggereert.

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Afbeelding is niet zichtbaar.
    Welke afbeelding is niet zichtbaar? Die van bol toch wel?


  5. #480

    Standaard

    Voor de mensen die nog niet begonnen zijn met het kopen van deze serie (als die er nog zijn ). Momenteel staat de box van seizoen 1 tot en met 5 in de aanbieding op Amazon.fr voor 29,99€.
    Je kan deze box HIER terugvinden.

  6. #481

    Standaard Pw game of thrones seizoen 6 blu ray 5 discs

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Voor de mensen die nog niet begonnen zijn met het kopen van deze serie (als die er nog zijn ). Momenteel staat de box van seizoen 1 tot en met 5 in de aanbieding op Amazon.fr voor 29,99€.
    Je kan deze box HIER terugvinden.
    Bij DVD OUTLET gaat Game of Thrones seizoen 6 blu ray 5 discs versie 36,49 euro kosten, en bij Bol.com 44,99 euro

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij DVD OUTLET gaat Game of Thrones seizoen 6 blu ray 5 discs versie 36,49 euro kosten, en bij Bol.com 44,99 euro
    Bol heeft wel de exclusieve bonus disc, het is afhankelijk hoeveel je daarom geeft.

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bol heeft wel de exclusieve bonus disc, het is afhankelijk hoeveel je daarom geeft.
    Maar bij DVD OUTLET staat ook een 5 discs versie!

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Maar bij DVD OUTLET staat ook een 5 discs versie!
    Er staat ook dat alle afleveringen op disc 1 staan .
    Webshop info is niet altijd betrouwbaar, bol heeft een exclusieve disc en dvdoutlet niet. Je mag de gok wagen maar ik doe het niet.

  10. #485

    Standaard

    Dit is de duitse uitgave... benieuwd wat we in de benelux gaan krijgen. Heb voor de zekerheid maar de UK besteld... De duitse lijkt nu nog dunner dan die vorige digipacks...



    UK :

    Laatst aangepast door WaymannDirector : 07-11-2016 om 07:54
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens de Duitse tegenhanger van dvd.nl staan er wel degelijk Scandinavische subs op.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit is de duitse uitgave... benieuwd wat we in de benelux gaan krijgen. Heb voor de zekerheid maar de UK besteld... De duitse lijkt nu nog dunner dan die vorige digipacks...
    Op de unboxing video is duidelijk te zien dat er zowel NL als Scandinavische subs op staan!

    Knipsel.jpg

  12. #487

    Standaard

    Dit zijn de audio sporen en ondertitels van seizoen 6

    Disc Title: GAMEOFTHRONES_S6_DISC1
    Disc Size: 48.681.279.678 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: Yes
    Playlist: 00800.MPLS
    Size: 13.444.776.384 bytes
    Length: 0:50:02.124
    Total Bitrate: 35,83 Mbps
    Video: MPEG-4 AVC Video / 23995 kbps / 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1
    Video: MPEG-4 AVC Video / 1000 kbps / 480p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 3.2
    Audio: English / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 640 kbps
    Audio: English / Dolby TrueHD Audio / 7.1 / 48 kHz / 3915 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 640 kbps)
    Audio: French / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 448 kbps
    Audio: Spanish / Dolby Digital Audio / 2.0 / 48 kHz / 256 kbps / Dolby Surround
    Audio: Spanish / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 448 kbps
    Audio: German / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 448 kbps
    Audio: Portuguese / Dolby Digital Audio / 2.0 / 48 kHz / 256 kbps / Dolby Surround
    Audio: English / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 448 kbps
    Audio: English / Dolby Digital Plus Audio / 2.0 / 48 kHz / 192 kbps
    Subtitle: English / 30,185 kbps
    Subtitle: French / 22,821 kbps
    Subtitle: Spanish / 25,397 kbps
    Subtitle: Spanish / 25,687 kbps
    Subtitle: German / 27,525 kbps
    Subtitle: Portuguese / 25,880 kbps
    Subtitle: Dutch / 26,334 kbps
    Subtitle: Danish / 25,345 kbps
    Subtitle: Finnish / 24,300 kbps
    Subtitle: Norwegian / 24,508 kbps
    Subtitle: Swedish / 24,930 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #488

    Standaard

    Nja maar die keepcase willen al zeker niet.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit is de duitse uitgave... benieuwd wat we in de benelux gaan krijgen. Heb voor de zekerheid maar de UK besteld... De duitse lijkt nu nog dunner dan die vorige digipacks...



    UK :

    De unboxing blijkt over de standaard editie te gaan; er is wel degelijk een digipack beschikbaar in Duitsland, zoals hier te zien.


    Het is wel vervelend dat een week voor de release er nog zoveel onduidelijk is wat betreft de Nederlandse uitgave. Voorlopig hou ik de preorder nog aan, ik kan 'm nog terugsturen naar bol.

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De unboxing blijkt over de standaard editie te gaan; er is wel degelijk een digipack beschikbaar in Duitsland, zoals hier te zien.


    Het is wel vervelend dat een week voor de release er nog zoveel onduidelijk is wat betreft de Nederlandse uitgave. Voorlopig hou ik de preorder nog aan, ik kan 'm nog terugsturen naar bol.
    die is ook wel mooi, heb de poster voor seizoen 6 nooit geslaagd gevonden. Al doet die schild cover me niet meteen aan seizoen 6 denken,

    Heb het eventje bij bol gevraagt welke uitgave ze eerst zullen verkopen.

    EDIT: Ze wisten het zelf niet. Ze hebben het eigenlijke product nog niet binnen.

    Dan maar wachten tot vrijdag.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 07-11-2016 om 14:08
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    die is ook wel mooi, heb de poster voor seizoen 6 nooit geslaagd gevonden. Al doet die schild cover me niet meteen aan seizoen 6 denken,

    Heb het eventje bij bol gevraagt welke uitgave ze eerst zullen verkopen.

    EDIT: Ze wisten het zelf niet. Ze hebben het eigenlijke product nog niet binnen.

    Dan maar wachten tot vrijdag.
    Ik heb ook een chat met bol gehad. Ze wist mij te vertellen dat het om een uitklaphoes ging (= digipack, neem ik aan).

    Dat is weer wat anders dan jij heb gehoord. Hoe kom je trouwens op vrijdag? 14 november is toch een maandag?

  17. #492

    Standaard

    Bol.com heeft een nieuwe afbeelding! Nice!

    9200000064247892_1.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 08-11-2016 om 14:57

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb ook een chat met bol gehad. Ze wist mij te vertellen dat het om een uitklaphoes ging (= digipack, neem ik aan).

    Dat is weer wat anders dan jij heb gehoord. Hoe kom je trouwens op vrijdag? 14 november is toch een maandag?
    Bij Media Markt kan je in het weekend al de warner titels vinden die de week erna uitkomen. (Al valt het me nu in dat 11 november weer alles potdicht is)

    Nuja die cover is wel oké (de spine is weer zwart) maar lijkt met niet echt dik genoeg voor ene digipack.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-11-2016 om 14:54
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #494

    Standaard

    Ok dat is mooi. Ik kijk dan uit naar je post, dan kan ik eventueel nog de bol bestelling annuleren en die van amazon bestellen.

  20. #495

    Standaard

    Volgens een review op Bol gaat het om een standaard keep-case. Maar vraag me alleen af hoe diegene dan eerder aan die versie gekomen is. Ik twijfel in ieder geval nog, want de afbeelding op Bol komt overeen met de digi-pack in Duitsland.

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Volgens een review op Bol gaat het om een standaard keep-case. Maar vraag me alleen af hoe diegene dan eerder aan die versie gekomen is. Ik twijfel in ieder geval nog, want de afbeelding op Bol komt overeen met de digi-pack in Duitsland.
    Die heeft hij vast nog niet ontvangen, maar zal gebaseerd zijn op de vorige afbeelding die er stond.

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die heeft hij vast nog niet ontvangen, maar zal gebaseerd zijn op de vorige afbeelding die er stond.
    Inderdaad, zijn reactie is geplaatst voordat de nieuwe afbeelding te zien is.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Inderdaad, zijn reactie is geplaatst voordat de nieuwe afbeelding te zien is.
    De Digi pack blu ray versie van Game Of Thrones Seizoen 5 was vorig jaar ook niet echt een dikke boxset omdat de Bonus disc een eigen verpakking had.
    En dat dit hetzelfde formaat is als vorig jaar...Laten we hopen van wel!!!

  24. #499

    Standaard

    Ik kan bevestigen dat het een digipack betreft. Heb m zien liggen in de winkel, mogen m nog niet verkopen.
    Maar het is de digipack, dat is zeker.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  25. #500

    Standaard

    Welke winkel
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •