Pagina 18 van 30 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 730 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Besteld bij Wehkamp, en als je voor 40 euro besteld kun je met de code - lente - nog eens 7,50 korting krijgen..... (was bij Wehkamp 36,99)

    Heb hem nu voor 32 en een andere film die ik wilde heb ik nu ook
    Zo heb ik het ook gedaan. Bol geannuleerd en voor het stukken goedkopere Wehkamp gekozen (vorig jaar ook op t laatst veranderd door 7,50 korting bij W). QFC dvd van Merry Christmas Mr. Lawrence erbij besteld. Totaal nogsteeds goedkoper dan Bol met alleen GOT. Dan maar geen extra disc (kijk ik toch niet) en wat later in huis. Wil eerst seizoen 4 weer kijken voor ik aan 5 ga beginnen.

  2. #427

    Standaard

    Als je niets om die bonus disc geeft (of die zwarte hoes); natuurlijk ga je dan voor de goedkoopste.

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Zo heb ik het ook gedaan. Bol geannuleerd en voor het stukken goedkopere Wehkamp gekozen (vorig jaar ook op t laatst veranderd door 7,50 korting bij W). QFC dvd van Merry Christmas Mr. Lawrence erbij besteld. Totaal nogsteeds goedkoper dan Bol met alleen GOT. Dan maar geen extra disc (kijk ik toch niet) en wat later in huis. Wil eerst seizoen 4 weer kijken voor ik aan 5 ga beginnen.
    Dat is helemaal geen slechte gedachte. Ik had bij het kijken van seizoen 5 ook regelmatig weer even het gevoel van "hoe zat dat ook alweer?". Het was toch weer een jaar geleden dat ik seizoen 4 heb gezien.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #429
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mijn UK versie van seizoen 5 ook vandaag ontvangen. Allen samen op de plank en ontdaan van alle onnodige kartonnen en plastieken slipcovers ziet het er wel goed uit.

    Van seizoen 1 had ik nog niet de UK versie met Bonus disc, maar heb deze toch nog tweedehands kunnen vinden voor een leuke prijs op uitgerekend Amazon Japan voor alles inbegrepen 19€. Heeft helaas wel een klein beetje schade aan de hoeken onderaan.



    Zo en nu ga 'k hun jasjes terug aandoen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat is helemaal geen slechte gedachte. Ik had bij het kijken van seizoen 5 ook regelmatig weer even het gevoel van "hoe zat dat ook alweer?". Het was toch weer een jaar geleden dat ik seizoen 4 heb gezien.
    Vanaf seizoen 2 doe ik het al op deze manier. Eerst het voorgaande seizoen opnieuw kijken en dan met het nieuwe seizoen beginnen. Is me erg goed bevallen.

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vanaf seizoen 2 doe ik het al op deze manier. Eerst het voorgaande seizoen opnieuw kijken en dan met het nieuwe seizoen beginnen. Is me erg goed bevallen.
    Ik doe zelf ieder jaar een marathon haha! Gewoon weer bij 1 beginnen. Zijn gelukkig maar 10 episodes per seizoen, dus je bent er nog redelijk vlot doorheen maar dit zal elk jaar weer lastiger worden. Misschien wat vroegere seizoenen er af schaven volgend jaar

  7. #432

    Standaard

    Of de vroegere seizoenen kijken met één van de audiocommentaren (de meeste delen hebben er minimaal één); is ook vaak de moeite waard.

  8. #433

    Standaard

    Als iemand de bonus disc van de UK editie wilt hebben van seizoen 5, ik heb deze veil en je kan me een PM sturen.

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Mijn UK versie van seizoen 5 ook vandaag ontvangen. Allen samen op de plank en ontdaan van alle onnodige kartonnen en plastieken slipcovers ziet het er wel goed uit.

    Van seizoen 1 had ik nog niet de UK versie met Bonus disc, maar heb deze toch nog tweedehands kunnen vinden voor een leuke prijs op uitgerekend Amazon Japan voor alles inbegrepen 19€. Heeft helaas wel een klein beetje schade aan de hoeken onderaan.



    Zo en nu ga 'k hun jasjes terug aandoen
    Heb de NL/franse uitgave en als je die ziet weet je waar de uitdrukking met de franse slag vandaan komt
    Have fun and enjoy your collection

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Zo heb ik het ook gedaan. Bol geannuleerd en voor het stukken goedkopere Wehkamp gekozen (vorig jaar ook op t laatst veranderd door 7,50 korting bij W). QFC dvd van Merry Christmas Mr. Lawrence erbij besteld. Totaal nogsteeds goedkoper dan Bol met alleen GOT. Dan maar geen extra disc (kijk ik toch niet) en wat later in huis. Wil eerst seizoen 4 weer kijken voor ik aan 5 ga beginnen.
    Had geen haast...... maar ook weer een klein beetje wel

    Ben benieuwd hoe dat is...... een serie waar ze niet alleen heel veel aandacht besteden aan de beelden
    maar nu ook nog eens het geluid in de hoogst mogelijke kwaliteit op het schijfje zetten, met ATMOS.

    Als het goed is komt ie vandaag binnen, ga ik eerst even naar het geluid "kijken"
    Maar daarna is het misschien geen gek idee om seizoen 4 eerst nog even op te zetten,
    is iig geen straf om nog een keer te bekijken.

    Ook veel plezier ermee
    Have fun and enjoy your collection

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb de NL/franse uitgave en als je die ziet weet je waar de uitdrukking met de franse slag vandaan komt
    Zonder slipcovers zie jij ook precies dit hoor...

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Zonder slipcovers zie jij ook precies dit hoor...
    Ik denk dat we beiden een andere betekenis hebben voor het woord precies

    Ook kan het zijn dat je niet de NL/franse versie hebt..... want precies.....

    Nu heb ik seizoen 1 al in een andere uitvoering, dus die laat ik voor het gemak even buiten beschouwing.

    Komen we bij seizoen 3..... een kniesoor die er op let, maar Game of Thrones staat niet in
    het midden van de rug en er staat ook nog eens in het frans onder.... Le Trone De Fer en
    daaronder staat seizoen 3 en saison 3

    Seizoen wijkt af en valt daarmee op, nu let ik zelf niet zo op leeftijdslogo´s en dat soort ongein,
    maar op de voorkant hebben seizoenen 2 en 3 wel weer dik 16 afgedrukt staan dit weer in
    tegenstelling tot seizoenen 4 en 5 die dat weer niet hebben, er zijn liefhebbers die zich
    daar ook aan storen, zelf vind ik het wel slordig, het is gewoon niet een echt 1 geheel.

    Nu gaat het mij om de inhoud, maar als ik moet zeggen welke de mooiste uitvoering van
    de buitenkant heeft..... dan is dat seizoen 5, vind hem echt mooi om te zien, de kaaltste
    uitvoering is seizoen 4.

    Zonder de sleeves lijkt het nog een beetje netjes, maar als je de sleeves eromheen laat zitten,
    ziet het er wel een beetje rommelig uit.

    De NL-franse uitvoering is niet echt 1 geheel..... heel precies let ik daar zelf niet op,
    het gaat mij zoals gezegd om de inhoud...... en dat is smullen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #438

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De gewone keepcase is nu ook verkrijgbaar.

    http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Kenme...653&utm_term=0
    Waarop baseer je dat? Ik zie nog steeds de afbeelding van de digipack als ik op de link klik. In de beschrijving is hierover niets te vinden en ook de prijs is niet beduidend lager dan bij concurrenten. Meestal is de (beduidend goedkopere) keepcase-versie pas na ruim een jaar beschikbaar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarop baseer je dat? Ik zie nog steeds de afbeelding van de digipack als ik op de link klik. In de beschrijving is hierover niets te vinden en ook de prijs is niet beduidend lager dan bij concurrenten. Meestal is de (beduidend goedkopere) keepcase-versie pas na ruim een jaar beschikbaar.
    Euhm ik weet niet welke afbeelding jij te zien krijgt maar dat is niet de digipack uitgave. Op de digipack staat niet rechts vermeld hoeveel afleveringen en discs dit seizoen telt. Ook heeft de digipack zo'n bruin "rand" (de doorzichtige slipcover). Deze heeft dat niet. Dit is een andere cover.

  16. #441

    Standaard

    Eindelijk seizoen 5 aan het kijken. Vermaakt weer prima, maar wel een beetje het gevoel dat het hier en daar wat stagneert. Een beetje het gevoel dat het wel wat mag opschieten op bepaalde plekken.
    Gelukkig waren de leeftijdslogo's op de UK versie stickertjes.
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Euhm ik weet niet welke afbeelding jij te zien krijgt maar dat is niet de digipack uitgave. Op de digipack staat niet rechts vermeld hoeveel afleveringen en discs dit seizoen telt. Ook heeft de digipack zo'n bruin "rand" (de doorzichtige slipcover). Deze heeft dat niet. Dit is een andere cover.
    Jij baseert dit puur op 1 plaatje op wehkamp? Terwijl als je de ean door een zoekmachine haalt je ook andere plaatjes ziet?... De eerste pressings zijn gewoon digipaks. Daarna komen de keepcases. Zoals t elk jaar gaat. Ik heb nog nooit de keepcase en digipak naast elkaar gezien met de release.

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Jij baseert dit puur op 1 plaatje op wehkamp? Terwijl als je de ean door een zoekmachine haalt je ook andere plaatjes ziet?... De eerste pressings zijn gewoon digipaks. Daarna komen de keepcases. Zoals t elk jaar gaat. Ik heb nog nooit de keepcase en digipak naast elkaar gezien met de release.
    Destijds (2012) had ik seizoen 1 gepreorderd bij Wehkamp en daar heb ik toen de keepcase van ontvangen, maar vanaf seizoen 2 is het altijd de digipack geweest inderdaad.

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Jij baseert dit puur op 1 plaatje op wehkamp? Terwijl als je de ean door een zoekmachine haalt je ook andere plaatjes ziet?... De eerste pressings zijn gewoon digipaks. Daarna komen de keepcases. Zoals t elk jaar gaat. Ik heb nog nooit de keepcase en digipak naast elkaar gezien met de release.
    Waarom zet men dan 2 verschillende versie op hun site? Heb eigenlijk geen zin om hierover een discussie te voeren.

    De slipcase versie er al zeker zo uitzien: punt


  20. #445

    Standaard

    Ik had afgelopen maandag al de dunne versie al zien liggen bij de Boeken voordeelshop waar ook de Free Record Shop bijeen zit.

  21. #446

    Standaard

    Het zesde seizoen komt in VS al op 15 november van dit jaar uit. Het vijfde seizoen kwam in VS op 15 maart uit en hier op 14 maart,
    dus met een beetje geluk bij ons het zesde seizoen op 14 november!
    Laatst aangepast door tmvde : 24-08-2016 om 15:26

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het zesde seizoen komt in VS al op 15 november van dit jaar uit. Het vijde seizoen kwam in VS op 15 maart uit en hier op 14 maart,
    dus met een beetje geluk bij ons het zesde seizoen op 14 november!
    Denk niet dat ze gaan wachten tot volgende zomer met de release... Zou commercieel niet zo interessant zijn lijkt me. November it is.

  23. #448

    Standaard

    Ik had er geen moeite mee om te wachten...vond het toch altijd wel prettig om het laatste seizoen te herkijken voordat het nieuwe seizoen begon.
    Maar weer op de uitgaves exclusieve discs wachten dan!

  24. #449

    Standaard

    Seizoen 6 komt in de UK uit op 14 november.

  25. #450

    Smile Game of Thrones seizoen 6 blu ray

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Seizoen 6 komt in de UK uit op 14 november.
    Kwam op ECI tegen dat: Game of Thrones Seizoen 6 blu ray box verschijnt op 14 November 2016

    Kijk er al naar uit!!!

Pagina 18 van 30 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •