Pagina 15 van 30 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 730 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Weet iemand misschien of die mooie dikke versie nog te koop is? ik kan alleen die lelijke dunne versie vinden, of op zavvi.nl maar daar is hij over de 90 euro.

    alvast bedankt

  2. #352

    Standaard

    Seizoen 5 staat al in de preorder . Alvast maar besteld, ik kan 'm altijd annuleren. Vorige keer werd de bestelling door amazon automatisch omgezet naar de versie met de bonusdisc. Maar uiteindelijk bleek bol die ook te hebben...even afwachten hoe dat dit seizoen is, we hebben nog wel even de tijd.

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Weet iemand misschien of die mooie dikke versie nog te koop is? ik kan alleen die lelijke dunne versie vinden, of op zavvi.nl maar daar is hij over de 90 euro.

    alvast bedankt
    Vergeten erbij te zetten dat het seaSon 4 betreft

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Vergeten erbij te zetten dat het seaSon 4 betreft
    Het plaatje bij amazon uk suggereert dat het de dikke box betreft, maar zeker weten doe ik het niet...

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het plaatje bij amazon uk suggereert dat het de dikke box betreft, maar zeker weten doe ik het niet...
    Bedankt voor de reactie, maar helaas heb ik geen cc.

  6. #356

    Standaard

    Voor de liefhebbers: ook Game of Thrones moet eraan geloven...ze krijgen ook een steelbook uitgave bij amazon uk.
    Met Dobly Atmos zie ik...





  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Weet iemand misschien of die mooie dikke versie nog te koop is? ik kan alleen die lelijke dunne versie vinden, of op zavvi.nl maar daar is hij over de 90 euro.

    alvast bedankt
    Hoi MissShadows, Game Of Thrones seizoen 4 / season 4 is nog wel te koop bij DVDOUTLET, zowel de Ned als UK versie..succes ermee.

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hoi MissShadows, Game Of Thrones seizoen 4 / season 4 is nog wel te koop bij DVDOUTLET, zowel de Ned als UK versie..succes ermee.
    Bedankt voor je reactie, helaas moet het op het moment even wachten

  9. #359

    Standaard

    Eerste blik op uitgave seizoen 5 komt er pas in maart aan.
    image.jpg

  10. #360

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Op het eerste gezicht lijkt het exclusieve alleen de hoes te zijn....geen vermelding van een bonus disc oid.

  12. #362

    Standaard

    Staat toch echt bij, een bonus disc
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #363

    Standaard

    Heel stom van mij Pieter, ik heb bij de specs gekeken en niet de beschrijving....bedankt!
    Meteen besteld, bonus disc en een extra hoes; kijken of de amazon uk versie daar tegenop kan....kijk wel als er meer bekend is welke ik uiteindelijk hou.

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heel stom van mij Pieter, ik heb bij de specs gekeken en niet de beschrijving....bedankt!
    Meteen besteld, bonus disc en een extra hoes; kijken of de amazon uk versie daar tegenop kan....kijk wel als er meer bekend is welke ik uiteindelijk hou.
    Bedankt voor de link he :P was niet op de hoogte van deze thread. Enne, das nog geen 1 dag onder n steen dus

    De NL versie heeft als pre natuurlijk dat je niet die graflelijke leeftijd logo's op de rug van de Blu-Ray box hebt staan. Moeten er altijd 2 zijn ook nog eens...

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers: ook Game of Thrones moet eraan geloven...ze krijgen ook een steelbook uitgave bij amazon uk.
    Met Dobly Atmos zie ik...





    Heeft nl-ot, althans us versie!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #366

    Standaard

    Met dank aan Pieter V van blu-ray.com (en dvd.nl?); Dolby Atmos voor de liefhebbers.


  17. #367
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Daar is hij ! Volgende keer ook bij ons posten en niet alleen bij die Amerikanen hé .

  19. #369

    Standaard

    Iemand in bezit van de Franse integrale sz 1-4 uitave ?

    Deze is momenteel erg aantrekkelijk geprijsd (32,00), maar ik begrijp uit een aantal klant reacties,
    dat er nogal wel lees problemen zijn met de BD-discs.
    Ervaring ?

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Iemand in bezit van de Franse integrale sz 1-4 uitave ?

    Deze is momenteel erg aantrekkelijk geprijsd (32,00), maar ik begrijp uit een aantal klant reacties,
    dat er nogal wel lees problemen zijn met de BD-discs.
    Ervaring ?
    Lijkt me sterk want de disks zijn dezelfde als in veel andere landen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #371

    Standaard

    Bij BOL is weer een exclusieve versie van seizoen 5 te bestellen.
    Dit zijn de exclusieve extra's (dezelfde die ook op de amazon uk exclusive staan):
    - The Final Step (25.51)
    - The Massacre at Hardhome (28.00)
    - Visual Effects of Season 5 (25.36)

    Dus bijna 80 minuten! Wat mij betreft zeer de moeite waard. Daarnaast heeft bol een exclusieve extra hoes erbij.

    Bestelling bij amazon ga ik annuleren, ik ga voor de bol versie.
    Laatst aangepast door rogue : 29-01-2016 om 13:48

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bestelling bij amazon ga ik annuleren, ik ga voor de bol versie.
    Ik heb net het omgekeerde gedaan; bij Amazon krijg je de bonusdisk ook, maar ik vind de Engelse hoes mooier. Plus, dan staat het mooier op mijn schap naast de andere UK-versies.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb net het omgekeerde gedaan; bij Amazon krijg je de bonusdisk ook, maar ik vind de Engelse hoes mooier. Plus, dan staat het mooier op mijn schap naast de andere UK-versies.
    De hoes van de Engelse versie krijg je ook; en daar overheen een extra, losse, zwarte hoes, die ik zelf beter vind staan bij de andere donkere hoezen. Alleen jammer van die witte hoes van seizoen 2....

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij BOL is weer een exclusieve versie van seizoen 5 te bestellen.
    Dit zijn de exclusieve extra's (dezelfde die ook op de amazon uk exclusive staan):
    - The Final Step (25.51)
    - The Massacre at Hardhome (28.00)
    - Visual Effects of Season 5 (25.36)

    Dus bijna 80 minuten! Wat mij betreft zeer de moeite waard. Daarnaast heeft bol een exclusieve extra hoes erbij.

    Bestelling bij amazon ga ik annuleren, ik ga voor de bol versie.
    Extra hoes ?

    Volgens mij is dat gewoon een alternatieve hoes... niks extra aan.

    Ik wacht even af. Vind de gewone versie wel mooi, al staat die dan weer niet mooi naast de andere (zwarte seizoenen). Hopelijk is de box niet nog dunner dan seizoen 4. Even afwachten hoe al deze versies zullen uitpakken.

  25. #375
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij Bol krijg je inderdaad een extra afwijkende sleave over de bestaande editie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 15 van 30 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •