Pagina 13 van 30 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 730 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    De eerste partij van een nieuw seizoen of Game of Thrones is tot nu toe ieder jaar weer een digipack, dus de dikke verpakking, maar je moet alleen nooit te lang wachten want na de eerste periode zijn de digipacks dan ook wel weer uitverkocht.
    Ja ik ga ervan uit dat de eerste partij geen gewone keepcase in slipcase zal zijn. Ik bedoel alleen dat deze even dik zal zijn zoals de vorige uitgaves… Bij seizoen 1 was deze in de benelux bijvoorbeeld dunner en moet je voor de UK uitgave gaan. Ik wacht eerst even af hoe de UK eruit ziet en dan snel kiezen welke ik neem. Die bonus disc boeit me niet zoveel.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Misschien bij Media Markt ook… Ga deze keer wat afwachten. Wat ik vooral het belangrijkste vind is dat de verpakking even dik als de vorige edities… Maar aan het prentje op bol.com te zien is dat weer twijfelachtig
    Ik zie geen verschil met eerdere uitgaven, hoor.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ja ik ga ervan uit dat de eerste partij geen gewone keepcase in slipcase zal zijn. Ik bedoel alleen dat deze even dik zal zijn zoals de vorige uitgaves… Bij seizoen 1 was deze in de benelux bijvoorbeeld dunner en moet je voor de UK uitgave gaan. Ik wacht eerst even af hoe de UK eruit ziet en dan snel kiezen welke ik neem. Die bonus disc boeit me niet zoveel.
    Ja, helaas heb ik seizoen 1 in de Engelse versie digipack en de overigen seizoenen de NL versie digipacks, dus twijfel ik er niet aan, dat deze uitgave ook een digipack is voor een korte periode, totdat deze versie is uitverkocht.

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zie geen verschil met eerdere uitgaven, hoor.
    Als je de dvd versie bekijkt is deze beduidend dikker dan de blu-ray versie… Kan natuurlijk gewoon een slecht gemaakt prentje zijn… Zo wel liever niet voor de UK gaan als je de leeftijdslogo zo ziet… (op het einde van het filmpje)

    Laatst aangepast door WaymannDirector : 07-02-2015 om 12:57

  5. #305

    Standaard

    Van het net geplukt...

    De versie met NL subs is verder voor de onderstaande landen bedoeld:

    SUBTITLES (PGS): English (forced) | English SDH | French | Spanish - Latin American |
    ........................: Spanish - Castilian | Czech | Polish | Portuguese - Brazilian |
    ........................: Dutch | Danish | Finnish | Norwegian | Swedish | Greek
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ja, helaas heb ik seizoen 1 in de Engelse versie digipack en de overigen seizoenen de NL versie digipacks, dus twijfel ik er niet aan, dat deze uitgave ook een digipack is voor een korte periode, totdat deze versie is uitverkocht.
    Het kan erger..... heb seizoen 1 in de NL versie in zo'n plastic doos met slipcover , ach de serie is er niet minder om en ik zit niet de hele dag te kijken hoe het in de kast staat, want ook de NL versie van seizoen 2 en 3 lijken niet gebroederlijk op elkaar,
    wat dat aangaat verdiend menige fabrikant, van de serieuze verzamelaar, een gevoelige trap in het kruis, erover klagen dat de uitgaves van de diverse series schots en scheef zijn helpt niet ....... of zouden ze het doen om ons te pesten

    Denk niet dat die knurften begrijpen dat het hun eigen brood is, een boterham die steeds magerder wordt..... zoveel verzamelaars haken af.....

    Mij maakt het zelf niet zo heel veel uit, al heb ik 2e hands voor een leuk uitziende serie wel iets meer over dan een uitgeklede latere remake, maar ook dan gaat het niet over grote bedragen.

    De 4 disc editie(EAN 5051888209318) lijkt al te koop te zijn voor rond de 37 euro incl. verzendkosten bij DVD Outlet, de 5 disc editie (EAN 5051888209004) van Bol is 45 euro, dat is toch
    8 euro verschil voor een schijfje dat ik waarschijnlijk zelf nooit zal kijken en de ervaring leert dat je het er gebruikt ook niet voor krijgt

    Zou hem bijna in 4 disc uitvoering bestellen bij DVD Outlet, hij is daar volgens hun website zelfs beschikbaar en leverbaar in 2 a 3 werkdagen voor 35,99 + 0,99 verzendkosten,

    http://www.dvdoutlet.nl/nl/game-of-t...scardeddefault

    jammer jammer jammer dat ze zo ontzettend wisselvallig bekent staan...... en dat maakt ze in mijn ogen onbetrouwbaar.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het kan erger..... heb seizoen 1 in de NL versie in zo'n plastic doos met slipcover , ach de serie is er niet minder om en ik zit niet de hele dag te kijken hoe het in de kast staat, want ook de NL versie van seizoen 2 en 3 lijken niet gebroederlijk op elkaar,
    wat dat aangaat verdiend menige fabrikant, van de serieuze verzamelaar, een gevoelige trap in het kruis, erover klagen dat de uitgaves van de diverse series schots en scheef zijn helpt niet ....... of zouden ze het doen om ons te pesten

    Denk niet dat die knurften begrijpen dat het hun eigen brood is, een boterham die steeds magerder wordt..... zoveel verzamelaars haken af.....

    Mij maakt het zelf niet zo heel veel uit, al heb ik 2e hands voor een leuk uitziende serie wel iets meer over dan een uitgeklede latere remake, maar ook dan gaat het niet over grote bedragen.

    De 4 disc editie(EAN 5051888209318) lijkt al te koop te zijn voor rond de 37 euro incl. verzendkosten bij DVD Outlet, de 5 disc editie (EAN 5051888209004) van Bol is 45 euro, dat is toch
    8 euro verschil voor een schijfje dat ik waarschijnlijk zelf nooit zal kijken en de ervaring leert dat je het er gebruikt ook niet voor krijgt

    Zou hem bijna in 4 disc uitvoering bestellen bij DVD Outlet, hij is daar volgens hun website zelfs beschikbaar en leverbaar in 2 a 3 werkdagen voor 35,99 + 0,99 verzendkosten,

    http://www.dvdoutlet.nl/nl/game-of-t...scardeddefault

    jammer jammer jammer dat ze zo ontzettend wisselvallig bekent staan...... en dat maakt ze in mijn ogen onbetrouwbaar.
    Toevallig zag ik dat ook bij DVDOUTLET en heb deze ook maar besteld. Goedkoper kan toch niet deze digipack versie...ben benieuwd wanneer deze box geleverd gaat worden.

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Toevallig zag ik dat ook bij DVDOUTLET en heb deze ook maar besteld. Goedkoper kan toch niet deze digipack versie...ben benieuwd wanneer deze box geleverd gaat worden.
    Ben ook benieuwd, zou as dinsdag of op zijn laatst woensdag bezorgt moeten worden als je hun website moet geloven.

    Echter zijn er heel veel opmerkingen over deze website dat zij zich niet houden aan hun beloften....

    Echt benieuwd, zal ik ook bestellen? en houden we dan samen dit forum goed op de hoogte van de voortgang met DVDOutlet?

    We weten allemaal: praatjes vullen geen gaatjes, het zijn de l.ll.n die ze vullen.

    Kijken we gewoon of DVDOutlet ook de vent is die beloven te zijn..... toch? of niet?

    Heb een hekel aan bedrijven/mensen die niet nakomen wat zij beloven te doen en heb er geen moeite mee om dat openlijk aan
    de gebruikers ter kennis te geven.

    Als alle misverstanden wel keurig worden opgelost, dan is er ook niets aan de hand, DVDOutlet schijnt ook daar nog wat te verbeteren te hebben.

    Zullen we dat beiden met de aanbieding van Game of Thrones seizoen 4 eens aan de kaak stellen? (heb nog niet besteld)
    Have fun and enjoy your collection

  9. #309

    Standaard

    Met DVDOutlet heb ik zolang ik daar al iets besteld heb, nog nooit problemen mee gehad.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Met DVDOutlet heb ik zolang ik daar al iets besteld heb, nog nooit problemen mee gehad.
    Blijkt dat ik er jaren geleden ook ooit eens iets besteld heb..... weet nu ook weer waarom ik er al in tijden niet meer kwam

    Onvoorstelbaar traag en slecht werkende website, zoekopdrachten duren uren en dan kan het kreng nog niet eens vinden wat je zoekt

    Je geduld wordt tot op het uiterste op de proef gesteld, zelf heb ik niet zoveel geduld en ik zal wel niet de enige zijn, dat moet ze
    toch verschrikkelijk veel klanten kosten, zo'n slecht werkende website is toch geen manier om je brood mee te verdienen lijkt mij.

    Maar goed, het heeft me de nodige tijd gekost om alles weer aan de praat te krijgen en heb er maar 1 besteld, benieuwd of ze gaan
    waarmaken wat ze beloven- 2-3 werkdagen levertijd....

    Ben nieuwsgierig naar de uitvoering van het geheel en of het een beetje past bij de 3 andere delen.

    Houd jullie op de hoogte.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #311

    Standaard

    Ik begrijp niet dat jullie voor die paar euro minder in zee gaan met een bedrijf waarvan jullie zelf geen hoge pet van op hebben.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik begrijp niet dat jullie voor die paar euro minder in zee gaan met een bedrijf waarvan jullie zelf geen hoge pet van op hebben.
    Ik ben al jaren klant bij DVDOutlet en heb nog nooit problemen met hun gehad. Verzendkosten zijn goedkoop en de service is ook gewoon goed, dus is er voor mij niks te klagen...!!!

    En niet te vergeten: leuke prijzen...!!!

  13. #313

    Standaard

    Weet iemand of er nog een mooie collectors edition van s4 uitkomt?

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Weet iemand of er nog een mooie collectors edition van s4 uitkomt?
    Bedoel je zo eentje die ook van seizoen 3 uitkwam?
    Ik heb er nog niets van gezien tot nu toe en de releasedatum is al dichtbij.....

    Aangezien de bol exclusive dezelfde extra's heeft als de amazon uk exclusive én ik nog een kortingsbon had, heb ik toch maar die bij amazon geannuleerd en bij bol besteld. En nu hopen dat de afmetingen van de digipack even groot zijn .

    En dan over anderhalf week seizoen 4 herkijken!

  15. #315

    Standaard

    Hmm jammer. Ik bedoel inderdaad zo als seizoen 3. Heb nu van seizoen 1 en 3 de mooie uitgaves, maar van seizoen 2 en 4 is er dus niks speciaals.

  16. #316

  17. #317

    Standaard

    Warner does it again! Zonet de Blu-Ray release al zien liggen en de verpakking is ong. een centimer smaller dan de twee vorige boxen. En af te gaan op de berichten op Blu-Ray.com is het met de UK uitgave ook zo gesteld...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Warner does it again! Zonet de Blu-Ray release al zien liggen en de verpakking is ong. een centimer smaller dan de twee vorige boxen. En af te gaan op de berichten op Blu-Ray.com is het met de UK uitgave ook zo gesteld...

    tis niet waar hé… Dus dan is het ook geen digipack binnen? Benieuwd of die exclusieve bol.com met bonus disc versie ook zo smal is…

    Waar heb je deze al zien liggen ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 13-02-2015 om 11:07

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    tis niet waar hé… Dus dan is het ook geen digipack binnen? Benieuwd of die exclusieve bol.com met bonus disc versie ook zo smal is…
    Net bericht gekregen van bol.com dat mijn bestelling verstuurd is als briefpost, ben benieuwd.
    Laatst aangepast door tmvde : 13-02-2015 om 14:17

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    tis niet waar hé… Dus dan is het ook geen digipack binnen? Benieuwd of die exclusieve bol.com met bonus disc versie ook zo smal is…

    Waar heb je deze al zien liggen ?
    EDIT: Vandaag bij Media Markt Oostende lag hij er ook net. De dvdbox heeft de juiste dikte de Blu-ray helaas niet. Wel een digipack. (Zie foto's) In tegenstelling tot de vorige uitgaves zijn er dit keer 4 disc ipv. 5… Benieuwd of de bonus disc editie dikker is (aangezien de digipack wel dikker zal zijn ivm de bonus (althans als deze niet apart wordt meegeleverd). Als iemand hem van bol.com binnen heeft wil men dan foto's nemen ? Bedankt!
    IMG_1018.jpgIMG_1017.jpg
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 13-02-2015 om 12:51

  21. #321

    Standaard

    Ook dvdoutlet is aan het versturen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    EDIT: Vandaag bij Media Markt Oostende lag hij er ook net. De dvdbox heeft de juiste dikte de Blu-ray helaas niet. Wel een digipack. (Zie foto's) In tegenstelling tot de vorige uitgaves zijn er dit keer 4 disc ipv. 5… Benieuwd of de bonus disc editie dikker is (aangezien de digipack wel dikker zal zijn ivm de bonus (althans als deze niet apart wordt meegeleverd). Als iemand hem van bol.com binnen heeft wil men dan foto's nemen ? Bedankt!
    IMG_1018.jpgIMG_1017.jpg
    Als ik af moet gaan op voorgaande seizoenen, waarbij ik de versie met bonusdisc van amazon.uk heb gekocht, zal de bonusdisc er zo goed als zeker apart bij zitten. Hij zit dan in een plastic cd-hoesje, achter de folie.
    Ik zal de bol versie morgen binnen krijgen.

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ook dvdoutlet is aan het versturen.
    Yep, heb ook een berichtje gehad dat het verzonden is, als het de dikte had van seizoen 2 en 3..... dan had er een track&trace bij moeten zitten....

    Het had eigenlijk al dinsdag of woensdag moeten zijn aangekomen..... de website zei immers, op voorraad en 2 a 3 werkdagen levertijd, toen ik het verleden week reeds bestelde.....

    Ach, als het morgen in goede staat aankomt ik ook al tevreden en ik zal hun niet verwijten als WB er een zuinige vertoning van heeft gemaakt, immers WB heeft wel eens vaker
    de mensen in de steek gelaten
    Have fun and enjoy your collection

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net bericht gekregen van bol.com dat mijn bestelling verstuurd is als briefpost, ben benieuwd.
    Wel erg vreemd, want ik had mijn exclusive Game of Thrones Box op 27 juni 2014 besteld voor 41,99 euro. En toch net telefonisch nagevraagd bij bol.com klantenservice, maar die zeggen dat de box pas a.s. maandag 16 Februari 2015 word verstuurd....mag blijkbaar niet eerder.

    Daarom denk ik dat die exclusive uitgave allang is uitverkocht en dat de dunne versies nu ook al verkocht worden. Ik moet dus nog ff geduld hebben.

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Wel erg vreemd, want ik had mijn exclusive Game of Thrones Box op 27 juni 2014 besteld voor 41,99 euro. En toch net telefonisch nagevraagd bij bol.com klantenservice, maar die zeggen dat de box pas a.s. maandag 16 Februari 2015 word verstuurd....mag blijkbaar niet eerder.

    Daarom denk ik dat die exclusive uitgave allang is uitverkocht en dat de dunne versies nu ook al verkocht worden. Ik moet dus nog ff geduld hebben.
    Ik heb ook al een verzendbevestiging voor de exclusieve versie; dat is ook de enige die bol verkoopt: er is (nog) geen andere versie. Ik begrijp je post ook niet helemaal?

Pagina 13 van 30 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •