Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 730 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    ja, maar misschien kan je voortaan niet iets roepen aan de hand van een plaatje, maar iets vertellen uit ervaring of duidelijk vermelden dat je het baseert op een plaatje.

    bol had eerst de bol.com exclusive en die is nu weg en daar is deze voor in de plaats. de dikkere digipack uitvoering. dus volgens mij kunnen ze hem niet verkeerd geleverd hebben en hebben ze sowieso geen amaray versie op het moment.

    overigens wel bedankt voor het melden dat er een nieuwe versie op bol.com beschikbaar was.

    zo'n ramp is het allemaal niet. ik kijk eerst deze wel en als de amaray versie uit is dan koop ik die wel en verkoop ik deze weer.

  2. #277
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit is eigenlijk dezelfde als de Bol-exclusive, alleen had die een andere sleeve. Die heb ik namelijk!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dit is eigenlijk dezelfde als de Bol-exclusive, alleen had die een andere sleeve. Die heb ik namelijk!
    Nee dit is niet hetzelfde als de bol.com exclusieve. De bol.com exclusieve is 4/5cm dik en de versie die nu online staat is 1,5/2cm dik (amaray dikte)

  4. #279

    Standaard

    ook gewoon blijven volhouden terwijl je hier ook weer niet zeker van bent. wat ben jij voor een raar ventje zeg. deze versie is helemaal niet 1,5 of 2 cm dik

  5. #280

    Standaard

    Theregiment werkt bij bol als ik het goed heb.

  6. #281

    Standaard

    dat kan wel zijn. maar ik heb de betreffende editie gisteren thuisgekregen en die is niet van amaray dikte

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    dat kan wel zijn. maar ik heb de betreffende editie gisteren thuisgekregen en die is niet van amaray dikte
    Dat wil nog niet zeggen dat je hem zo moet bejegenen, misschien heeft hij zelf wel een andere versie verkregen.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat wil nog niet zeggen dat je hem zo moet bejegenen, misschien heeft hij zelf wel een andere versie verkregen.
    iemand vertelt mij dat de amaray versie bij bol is, ik bestel die en ik krij gewoon de dikke digipack.
    ik meld dat heel netjes en vervolgens blijft theregiment volhouden dat het de amaray versie is of nu dat het net zo dik als een amaray versie is. wedden dat ie hem niet heeft gekocht en dat het slechts speculaties zijn? anders zie ik er graag een foto van.

    en uiteindelijk heb ik het weer gedaan natuurlijk. zo gaat het altijd op dit forum en vooral met jordy van buel.

  9. #284

    Standaard

    ik had iets van een jaar niet gereageerd op dit forum onder andere door jou jordy en de manier hoe ik behandeld werd. en nu ga ik helemaal nooit meer reageren. wat een ongelofelijk hypocriet forum is dit toch. nogal logisch dat er nog maar een handje vol mensen hier actief zijn. jullie maken het zelf kapot

  10. #285

    Standaard

    Het was absoluut niet mijn bedoeling je ergens de schuld van te geven Deerect, ik postte enkel mijn eigen twijfels of er tussen jullie niet een misverstand is ontstaan of dat er simpelweg door Bol.com een foutje gemaakt kan zijn. Er is veel verwarring over de uitgaves van Game of Thrones, dus ik snap het wel, maar waar de fout precies ligt kan niemand van ons eigenlijk zeggen.

  11. #286

    Standaard

    Wordt dit niet meer iets voor het lucht-je-hart topic?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #287

    Standaard

    Ehm, waar is nou nog de luxere digipak versie te krijgen van seizoen 3? Heeft bol.com ze nog allebei, standaard digipak en exclusive digipak? Iemand bevestiging? Dank!

    edit: poep, ik zie de exclusive niet eens meer staan bij bol.com... Andere vraag: is de Engelse versie geheel zonder ratinglogo's?
    Laatst aangepast door Martin Z. : 17-04-2014 om 17:28
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Andere vraag: is de Engelse versie geheel zonder ratinglogo's?
    Neen. Op het plastic omhulsel staat het rode bolletje met 15 in.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Ehm, waar is nou nog de luxere digipak versie te krijgen van seizoen 3? Heeft bol.com ze nog allebei, standaard digipak en exclusive digipak? Iemand bevestiging? Dank!

    edit: poep, ik zie de exclusive niet eens meer staan bij bol.com... Andere vraag: is de Engelse versie geheel zonder ratinglogo's?
    Volgens mij heeft Dereect2007 er nog één over . Dan kan hij zelf misschien opnieuw bestellen, met een kans op wellicht de amaray.

  15. #290
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is heel vroeg, een vermoedelijke release zal wellicht pas begin volgend jaar zijn.

  17. #292

    Standaard

    En de amazon exclusive met bonus disc is weer te bestellen!

    Naast de bekende visual effects extra, zijn er nu nog twee interessante bijgekomen:

    Bonus Disc
    1. Planning a Royal Wedding: In-depth 25-minute feature, giving fans a behind-the-scenes look at the making of Season 4's Royal Wedding.
    2. Silk, Leather & Chain Mail: The Costumes of Season 4; Get a closer look at the creation of the wide- range of original costumes with insights from the cast and crew.
    3. Shock and Awe: Creating the Visual Effects of Season 4; See the VFX team discuss the epic, cutting-edge graphics for Game of Thrones' biggest season yet.

    Mijn pre-order staat er al .

  18. #293

    Standaard

    Hebben!!!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #294

    Standaard

    Cover voor NL uitgave staat op bol.com. Zou deze digipack uitgave nu dunner zijn of zou het een onjuiste benadering zijn van het uiteindelijke product?
    Wel goed om te zien dat er eens een bonus disc bij de nieuwste release zit.


  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En de amazon exclusive met bonus disc is weer te bestellen!
    Weet er al iemand of deze nl sub heeft?
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  21. #296

    Standaard

    De UK versie alvast wel.
    Enfin, ik ga daarvan uit aangezien vorige 3 seizoenen ook NL subs hadden.

  22. #297

    Standaard

    Binnen een tiental dagen is het weer zover, en als ik de disclaimer op Bol.com mag geloven dan zullen zij als enigen de versie mét bonusdisc hebben. Toch nog even overwegen of die bonusdisc de (veel te hoge) prijs waard is...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Binnen een tiental dagen is het weer zover, en als ik de disclaimer op Bol.com mag geloven dan zullen zij als enigen de versie mét bonusdisc hebben. Toch nog even overwegen of die bonusdisc de (veel te hoge) prijs waard is...
    Misschien bij Media Markt ook… Ga deze keer wat afwachten. Wat ik vooral het belangrijkste vind is dat de verpakking even dik als de vorige edities… Maar aan het prentje op bol.com te zien is dat weer twijffelachtig…

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Misschien bij Media Markt ook… Ga deze keer wat afwachten. Wat ik vooral het belangrijkste vind is dat de verpakking even dik als de vorige edities… Maar aan het prentje op bol.com te zien is dat weer twijffelachtig…
    De eerste partij van een nieuw seizoen of Game of Thrones is tot nu toe ieder jaar weer een digipack, dus de dikke verpakking, maar je moet alleen nooit te lang wachten want na de eerste periode zijn de digipacks dan ook wel weer uitverkocht.

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Binnen een tiental dagen is het weer zover, en als ik de disclaimer op Bol.com mag geloven dan zullen zij als enigen de versie mét bonusdisc hebben. Toch nog even overwegen of die bonusdisc de (veel te hoge) prijs waard is...
    Bij Amazon UK ben je voor exact dezelfde box, omgerekend tegen de huidige wisselkoers, inclusief verzenden minstens 6 euro meer kwijt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •