Pagina 11 van 30 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 730 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nee, dat van de logo's en blauwe balken is waar, maar voor de rest ziet de NL-versie er identiek uit.
    Reden genoeg voor me om te importeren. Deze is en goedkoper en dus zonder logo's en balken. De dvd's en digital copy zitten er ook nog bij, maar dat is voor mij niet echt belangrijk.

  2. #252

    Standaard

    "Goedkoper" is natuurlijk afhankelijk van het feit of je pakketje door de douane wordt onderschept of niet....

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik heb alleen maar US versies.. imho de mooiste boxen. GEEN blauwe balken en GEEN leeftijdlogo's

    Foto's:

    http://imgur.com/a/Xuxzt
    En GEEN NL subs
    Have fun and enjoy your collection

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    "Goedkoper" is natuurlijk afhankelijk van het feit of je pakketje door de douane wordt onderschept of niet....
    Heb expedited shipping gedaan. Dan heb je hem eerder, en betaal je vooraf al de douane kosten ... allen is het wel minder. Hij heeft me 35 euro incl verzending gekost.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    En GEEN NL subs
    Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak.

  6. #256

    Standaard

    Volgens mij heeft seizoen 3, net als seizoen 1 en 2, gewoon NL subs in de US.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik heb deze week nog Seizoen 1 uit de UK ontvangen in digipak-versie omdat er daar nog steeds geen amaray-verpakking is uitgekomen, maar van Seizoen 2 weet ik dat niet zeker. Ik had de NL-digipak van Seizoen 2 al, en heb deze week de Bol.com versie van Seizoen 3 erbij besteld met volgend resultaat in de kast:

    Hmmm misschien gewoon lekker voor de bol.com versie gaan dan.. Thanks voor de foto
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Volgens mij heeft seizoen 3, net als seizoen 1 en 2, gewoon NL subs in de US.
    http://www.blu-ray.com/movies/Game-o...Blu-ray/69994/

    Volgens Blu-ray.com ook. Seizoen 1 + 2 hebben het zeker.

  9. #259

    Standaard

    Zo, de limited van amazon.uk is hard in prijs gekelderd.....van 70 pond naar 42 pond. En dat in die korte tijd.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, de limited van amazon.uk is hard in prijs gekelderd.....van 70 pond naar 42 pond. En dat in die korte tijd.
    en zo gelimiteerd lijkt me die ook niet eens te zijn.
    13 in stock en More on the way... benieuwd wat de oplage zou zijn... 200.000 stuks ofzo?

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, de limited van amazon.uk is hard in prijs gekelderd.....van 70 pond naar 42 pond. En dat in die korte tijd.
    Volgende week staat ie wss weer aan 70 pond. Hij is zo "goedkoop" omdat hij in de Deals of the Week actie is opgenomen....
    http://www.amazon.co.uk/gp/feature.h...pf_rd_i=283926
    Soms staan er wel eens leuke aanbiedingen in.

  12. #262

    Standaard

    Komt deze nog uit in Amaray hoes? Weet iemand dat?

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Komt deze nog uit in Amaray hoes? Weet iemand dat?
    Uiteraard, de editie die nu bij bol te koop is al een amaray als ik me niet vergis.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Uiteraard, de editie die nu bij bol te koop is al een amaray als ik me niet vergis.
    Bedankt!

    Kan iemand dat wellicht nog bevestigen?

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Bedankt!

    Kan iemand dat wellicht nog bevestigen?
    En gaat het hier om de bol.com exclusive?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #266

    Standaard

    Eindelijk eens begonnen aan serie 3. Nu heb ik de US blu-ray set en daar zit een briefje in van HBO: "HBO Original series instant preview, 3 simple steps to watch free full episodes".
    Het gaat er dus om dat je eerste disc uit de serie in de speler plaatst, de blu-ray speler verbind met internet en dan zou je via het extra features menu afleveringen van andere HBO series kunnen kijken.

    Nu heb ik mijn speler met internet verbonden...maar geen afleveringen. Hebben meer mensen dit probleem ondervonden en een oplossing hiervoor?

  17. #267

    Standaard

    Het lijkt mij heel logisch dat deze optie alleen voor de VS zelf geldt...

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het lijkt mij heel logisch dat deze optie alleen voor de VS zelf geldt...
    Dat klinkt inderdaad logisch.

    Hey JP, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Was het nog gelukt met de Toshiba?

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Dat klinkt inderdaad logisch.

    Hey JP, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Was het nog gelukt met de Toshiba?
    Je hebt pm .

  20. #270

    Standaard

    Er vroeg pas geleden geloof ik iemand of er al een amaray versie van Seizoen 3 is... Dat is deze: http://www.bol.com/nl/p/game-of-thro...2004013700652/

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Er vroeg pas geleden geloof ik iemand of er al een amaray versie van Seizoen 3 is... Dat is deze: http://www.bol.com/nl/p/game-of-thro...2004013700652/
    thanks, dan ga ik em kopen!

  22. #272

    Standaard

    nou ik heb hem binnen en het is dus geen amaray versie maar gewoon de dikkere digipack versie.

    misschien kan je voortaan vermelden dat iets slechts een vermoeden van je is, ipv het te laten overkomen als een feit. nu heb ik dus een digipack die ik een maand geleden ook had kunnen kopen en past ie niet naast m'n andere versies van seizoen 1 en 2.

  23. #273

    Standaard

    Raar, op de 2de foto van Bol, lijkt het echt op de dunne versie. Misschien een foutieve levering van Bol? Goed dat je hem gewoon kan terugsturen

  24. #274

    Standaard

    ja dat klopt. op de foto lijkt het de dunne versie.
    echter heb ik weinig zin om hem terug te sturen en dan maar af te wachten of ik over een maand wel de amaray versie krijg toegestuurd als ik hem dan bestel. Ook kost het me 6,75 aan retourkosten.
    Laatst aangepast door Deerect2007 : 15-04-2014 om 18:55

  25. #275

    Standaard

    Retouren is gratis en dit is de versie na de dikke box versie.. normaal gesproken altijd de amaray versie.

Pagina 11 van 30 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •