Pagina 10 van 30 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 730 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bedankt voor de foto. Het enige verschil bij bol.com is dus de sleeve. Een stuk mooier (al kan deze slipcover voor eender welk seizoen van Game of Thrones gebruikt worden) en beter om naast de andere 2 te zetten. Ik denk dat ik die met de plastic slipcover maar eens ga verpatsen. Er staan nu al lichte kraslijnen in. Dat beloofd.

    Nog een vraagje, staat net niet op de foto, maar loopt die blauwe band door op de spine? Zoals bij seizoen 2.
    De blauwe band loopt door op de spine, met daarop in het wit het blu-ray disc logo Dit is anders dan de foto op bol.com

  2. #227

    Standaard

    Heb ook de witte uitvoering, geen blauwe band op de rug en als ik eerlijk ben....

    Hij is gewoon lelijk, slecht afgewerkt, het kartonnetje met info is knullig vastgeplakt
    op de plastic sleeve met een paar puntjes/klodders lijm..... ziet er gewoon onafgewerkt
    en zeer goedkoop uit. Vergeleken met seizoen 2 die bij mij gewoon een kartonnen
    sleeve heeft, ziet seizoen 2 er beter uit.

    Haal je echter bij beiden de sleeves weg en kijkt naar de kartonnen box..... dan doen ze niet
    echt voor elkaar onder in afwerking en zullen ze in de kast naast elkaar niet echt uit de toon vallen

    Zal mij benieuwen of ze nu wel op de schijfjes de afleveringen kloppend hebben weten
    te vermelden

    Het gaat mij voornamelijk om de inhoud........ en als die net zo goed is
    als van seizoen 1 en 2 dan zit ik voorlopig weer 10 afleveringen gebeiteld

    Heb er 36,99 voor gegeven bij MM Cruqius na gemeld te hebben dat hij dat
    ook kostte bij Saturn Hoofddorp waar hij in eerste instantie na gevraagd te hebben
    34,99 zou gaan kosten. Bolletje met zijn "gratis" verzendkosten maakt er volgens
    mij toch wel een potje van....... dan liever de witte immers de schijfjes blijven hetzelfde.

    Wens jullie allen veel kijkplezier, want hoe de uitvoering er ook uit mag zien, het
    gaat toch uiteindelijk wel om de inhoud
    Have fun and enjoy your collection

  3. #228

    Standaard

    Ik blijf het consequent bij de Amazon.co.uk exclusives houden voor de extra disk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Birdie32 Bekijk bericht
    De blauwe band loopt door op de spine, met daarop in het wit het blu-ray disc logo Dit is anders dan de foto op bol.com
    Top thanks Ik vind het wel belangrijk dat deze netjes bij elkaar kunnen staan. Wss een authistisch trekje van me.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 19-02-2014 om 13:39

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik blijf het consequent bij de Amazon.co.uk exclusives houden voor de extra disk.
    Heb ik ook nog even serieus over nagedacht, die had het ook mogen zijn, nog geen 39 euro omgerekend is ook
    helemaal niet verkeert, alleen kijk ik bijna nooit al die extra schijven van wat dan ook in mijn verzameling.....

    Voor de verzamelaar die ook daar om geeft...... gewoon DOEN

    Probeer zo af en toe toch ook de markt hier nog een beetje draaiende te houden anders loopt het
    hier met allen net zo af als met de FRS en ook hier moeten de medelanders toch ook een baantje
    hebben...... ze moeten alleen niet zo bolletjes vet hebberig worden als bij BOL..... bah.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #231

    Standaard

    Kan iemand mij zeggen waarom de UK BD een 15 rating heeft (vorige 2 seizoenen zelfs 18). De serie 3 is bij mijn weten toch niet minder gewelddadig of erotisch geworden dan de vorige 2 seizoenen?
    En de NL BD heeft dan weer een 16 rating....

  7. #232

    Standaard

    Kan er iemand zeggen hoe ze in de UK überhaupt ratings bepalen? Ik denk dat ik wel weet hoe dat gebeurt:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Kan er iemand zeggen hoe ze in de UK überhaupt ratings bepalen? Ik denk dat ik wel weet hoe dat gebeurt:

    Het gekke is dat je als 15-jarige het eerste schijfje mag bekijken maar niet de vier volgende

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Het gekke is dat je als 15-jarige het eerste schijfje mag bekijken maar niet de vier volgende
    Ja, de ene scene is ruiger en harder dan de andere scene...

  10. #235

    Standaard

    De extra disc van amazon.uk is wederom zeer de moeite waard, kan ik bevestigen. Voor de degene die wat om extra's geven dan. Prachtig om te zien hoe ze de beelden uitbouwen en manipuleren; ze laten het ook duidelijk zien door de verschillende lagen erop te plakken. Aanrader!

    LET OP: absoluut niet kijken voordat je de serie zelf bekeken hebt, er zijn erg veel spoilers....

  11. #236

    Standaard

    Het lijkt wel of jij aandelen hebt in die extra disc Rogue

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het lijkt wel of jij aandelen hebt in die extra disc Rogue
    Ik doe mijn best om de ongelovigen te bekeren Jordy; een ondankbare maar noodzakelijke taak .

  13. #238

    Standaard

    Weet er iemand of seizoen 1 op amazon.co.uk de digipack uitgave is ? Of is dit ookal de keepcase uitgave. Omdat de plaatjes de digipack uitgave tonen.
    http://www.amazon.co.uk/Game-Thrones...ame+of+thrones

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Weet er iemand of seizoen 1 op amazon.co.uk de digipack uitgave is ? Of is dit ookal de keepcase uitgave. Omdat de plaatjes de digipack uitgave tonen.
    http://www.amazon.co.uk/Game-Thrones...ame+of+thrones
    Het lijkt me nogal duidelijk dat dit de digipak is. Maak anders even een schermafdruk en bewaar die. Dan kun je altijd nog reclameren bij Amazon mocht je een keepcase-uitgave ontvangen, voor zover die in de UK bestaat.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Weet er iemand of seizoen 1 op amazon.co.uk de digipack uitgave is ? Of is dit ookal de keepcase uitgave. Omdat de plaatjes de digipack uitgave tonen.
    http://www.amazon.co.uk/Game-Thrones...ame+of+thrones
    Jazeker, dit is een hele mooi digipack want ik heb deze box ook, maar seizoen 2 is de Nederlandse uitgave, en seizoen 3 is met die speciale artwork van bol.com. Deze 3 boxsets passen goed bij elkaar en ben hier heel blij mee...

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Jazeker, dit is een hele mooi digipack want ik heb deze box ook, maar seizoen 2 is de Nederlandse uitgave, en seizoen 3 is met die speciale artwork van bol.com. Deze 3 boxsets passen goed bij elkaar en ben hier heel blij mee...
    Is het al lang geleden dat je deze besteld hebt ?

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is het al lang geleden dat je deze besteld hebt ?
    Ja, dat was vorig jaar via DVDOUTLET.

    BTW DVDOUTLET heeft deze ook nog te koop staan, maar de prijs is wel € 40,99 Dan WEET je zeker dat je deze luxe boxset krijgt i.p.v. een keepcase.

    Succes ermee...

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ja, dat was vorig jaar via DVDOUTLET.

    BTW DVDOUTLET heeft deze ook nog te koop staan, maar de prijs is wel € 40,99 Dan WEET je zeker dat je deze luxe boxset krijgt i.p.v. een keepcase.

    Succes ermee...
    Ga het bij amazon wagen, die 16.00 pond is blijkbaar enkel nog tot eind vandaag. Is het einde van de wereld niet.

  19. #244

    Standaard

    Is de blauwe banner bovenaan de bol.com versie verwijderbaar? Oftewel van karton? En zonder leeftijdslogo voorop? Dank voor de info
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  20. #245

    Standaard

    Nee, of je moet die blauwe banner en leeftijdslogo met viltstift wegkleuren...

  21. #246

    Standaard

    Hahaha ok thanks voor de info, ik baal een beetje dat ik van seizoen 2 de nl-versie heb...

    Weet iemand of ergens nog de luxe digipak uitvoering van seizoen 2 verkocht wordt? UK versie zonder ratinglogo's.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #247

    Standaard

    Ik heb deze week nog Seizoen 1 uit de UK ontvangen in digipak-versie omdat er daar nog steeds geen amaray-verpakking is uitgekomen, maar van Seizoen 2 weet ik dat niet zeker. Ik had de NL-digipak van Seizoen 2 al, en heb deze week de Bol.com versie van Seizoen 3 erbij besteld met volgend resultaat in de kast:

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #248

    Standaard

    Spijtig van die Rating logo's maar is beter dan die dunne speciale edition van NL. Heb deze UK vandaag ook ontvangen.

  24. #249

    Standaard

    Ik heb alleen maar US versies.. imho de mooiste boxen. GEEN blauwe balken en GEEN leeftijdlogo's

    Foto's:

    http://imgur.com/a/Xuxzt
    Laatst aangepast door DanielC : 27-02-2014 om 18:59

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik heb alleen maar US versies.. imho de mooiste boxen. GEEN blauwe balken en GEEN leeftijdlogo's

    Foto's:

    http://imgur.com/a/Xuxzt
    Nee, dat van de logo's en blauwe balken is waar, maar voor de rest ziet de NL-versie er identiek uit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 10 van 30 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •