Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 730 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Bij Bol ontvang ik films nooit eerder voor release..dus vandaar mijn verbazing! Alleen maar beter want twijfel of ik via Bol had besteld maar ik wacht nog even op de retailprijs van Media Markt dvd versie
    Ik denk dat het ermee te maken heeft dat GoT elke keer op een maandag uitkomt en er dan geen post wordt bezorgd.

  2. #527

    Standaard

    Hier ook mooi binnengekregen, digipack inderdaad zoals voorspeld

  3. #528

    Standaard

    Bol.com levertt niet op maandag vandaar.. je koopt beter die van bol.com. Het leeftijdslogo staat op de reguliere digipack in het midden van de box gedrukt. Vind die digipack trouens maar goedkoop aanvoelen. Met die flap zonder disc houder. Kon het nog goedkoper warner ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #529

    Standaard

    De mijne is van amazon onderweg en zal blijkbaar dinsdag aankomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #530

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden...ga.jpg
    BD (1243) What i Watch

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Voor de geïnteresseerden...ga.jpg
    waar heb je jou exemplaar gehaald ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #532

    Standaard

    Inmiddels drie afleveringen op weg en het is weer smullen!

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Inmiddels drie afleveringen op weg en het is weer smullen!
    Eerste keer dat je seizoen 6 ziet? Moet zeggen de beeldkwaliteit is een stuk beter dan die van telenet met hun ''HD''
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Eerste keer dat je seizoen 6 ziet? Moet zeggen de beeldkwaliteit is een stuk beter dan die van telenet met hun ''HD''
    Yup, vanaf seizoen 1 kijk ik elk jaar de blu-ray.

  10. #535

    Standaard

    Vind de inhoud maar goedkoop. 2 discs op elkaar gepropt en nieteens ruimte om die 5de schijf en flyer in te steken...

  11. #536

    Standaard

    OK. Einde aan al dit gezeur. Heeft al lang genoeg geduurd. Prachtige NL-uitgave weer, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #537

    Standaard

    Review van seizoen 6 (US-versie) op blu-ray.com
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Vind de inhoud maar goedkoop. 2 discs op elkaar gepropt en nieteens ruimte om die 5de schijf en flyer in te steken...
    +1
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    +1
    Ach, over twee jaar kunnen jullie die prachtige boxset aanschaffen van al die 8 Game of Thrones seizoenen!!!

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ach, over twee jaar kunnen jullie die prachtige boxset aanschaffen van al die 8 Game of Thrones seizoenen!!!
    en met diezelfde digipacks erin! hahaha

  16. #541

    Standaard

    Dan krijg je wel een hele grote Boxset, met circa 80 blu ray discs en dan al die digipacks...???

    Beetje onwaarschijnlijk, lijkt mij!

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Dan krijg je wel een hele grote Boxset, met circa 80 blu ray discs en dan al die digipacks...???

    Beetje onwaarschijnlijk, lijkt mij!
    Zal minder dan de helft zijn, in het begin waren het 5 discs en de laatste seizoenen zijn het er 4 (zonder bonus disc). Daarnaast zullen seizoen 7 en 8 minder afleveringen hebben. Complete box zal dus uit zo'n 33 à 35 discs bestaan.

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Yup, vanaf seizoen 1 kijk ik elk jaar de blu-ray.
    Ik deed dat ook in het begin maar voor mij is het onmogelijk geworden om spoilers en alle hype rond de serie te ontwijken waardoor ik gewoon beter meteen kijk.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Dan krijg je wel een hele grote Boxset, met circa 80 blu ray discs en dan al die digipacks...???

    Beetje onwaarschijnlijk, lijkt mij!
    Nee nee, een spindle natuurlijk!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Voor de geïnteresseerden...ga.jpg
    Ook zaterdag binnengekregen, en ik sta in dubio....aan de ene kant zijn de buiten en binnenhoes mooi, maar de digipack zelf is wel teleurstellend. Ik had niet verwacht dat de bonusdisc een eigen dischouder zou hebben (is voor de vorige seizoenen ook niet gedaan), maar het is wel jammer dat elke disc niet zijn eigen 'flap' heeft zoals de vorige seizoenen.

    Ach ja, we zullen het ermee moeten doen.

  21. #546

    Standaard

    Voor diegene die de blauwe digipack hebben. Je kan met plakband vanbinnen deze vastplakken zodat de slipcover bovenaan niet open staat. Waarom deze open is bovenaan is mij een raadsel.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #547

    Standaard

    Volgens reviews op Amazon.com is de USA uitgave niet anders dan de NL uitgave. Dus ook 2x2 discs op elkaar zonder flap voor flyer of extra disc. Er lijkt dus geen optie voor een beter onderhouden uitgave te zijn in Noord Amerika

    Edit: zelfde voor reviews op Amazon.co.uk. Looks like we're F*CKED worldwide.
    Laatst aangepast door Chris W : 18-11-2016 om 10:38

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Volgens reviews op Amazon.com is de USA uitgave niet anders dan de NL uitgave. Dus ook 2x2 discs op elkaar zonder flap voor flyer of extra disc. Er lijkt dus geen optie voor een beter onderhouden uitgave te zijn in Noord Amerika

    Edit: zelfde voor reviews op Amazon.co.uk. Looks like we're F*CKED worldwide.
    Ik heb echt nog niemand zich positief weten uiten over deze uitgave. Trekt natuurlijk ook op niks. Vooral die slipcover is mislukt, ik snap wat ze wilden doen maar het lijkt nergens op. Bol.com is beste alternatief met hun alternatieve gesloten slipcover.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 18-11-2016 om 12:58
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb echt nog niemand zich positief weten uiten over deze uitgave. Trekt natuurlijk ook op niks. Vooral die slipcover is mislukt, ik snap wat ze wilden doen maar het lijkt nergens op. Bol.com is beste alternatief.
    Dan zal ik de eerste zijn, vind mijn bol.com uitgave prima.

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dan zal ik de eerste zijn, vind mijn bol.com uitgave prima.
    (Ik heb het over de algemene digipack met die open slipcover.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •