Pagina 16 van 30 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 730 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Kan iemand bevestigen of de UK versie die lelijke leeftijdlogo's op de zijkant en voorkant heeft? Of zijn het eventueel stickers?

    Heb S1-4 uit Amerika, maar wil denk ik toch maar de UK versie kopen met bonus disc.
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #377
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb net het omgekeerde gedaan; bij Amazon krijg je de bonusdisk ook, maar ik vind de Engelse hoes mooier. Plus, dan staat het mooier op mijn schap naast de andere UK-versies.
    Heb net hetzelfde. Meer zelfs heb van seizoen 1 de NL versie en net seizoen 1 UK editie met bonus disc via Amazon JP besteld voor 2500 yen dat is iets van 19,50 € dus geen kans op douane kosten. Even gezocht en wel vreemd dat ik deze het goedkoopst vind in Japan bij een market place seller

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Kan iemand bevestigen of de UK versie die lelijke leeftijdlogo's op de zijkant en voorkant heeft? Of zijn het eventueel stickers?

    Heb S1-4 uit Amerika, maar wil denk ik toch maar de UK versie kopen met bonus disc.
    Ik vrees ervoor. Alle slipcovers van de vorige seizoenen zijn de BBFC logo's geen stickers, alleen bij de plastieken hoes van seizoen 3 zijn dat stickertjes.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #378

    Standaard

    Ah, dat is jammer. Op het plaatje van Amazon.uk zijn de logo's namelijk niet te zien, dus ik had hoop...
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #379

    Standaard

    Wel vervelend dat Bol.com als enige die mooie "exclusieve" hoes heeft en daarmee meteen ook de duurste van de bende is. Toch nog even over nadenken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #380

    Standaard

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...dp_o_pC_nS_ttl

    Volgens Amazon.co.uk zou seizoen 6 al eind november op blu-ray verschijnen.

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...dp_o_pC_nS_ttl

    Volgens Amazon.co.uk zou seizoen 6 al eind november op blu-ray verschijnen.
    Is alweer verdwenen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Is alweer verdwenen.
    Staat bij de omschrijving.

  8. #383

    Standaard

    Ah... juist...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ah... juist...

    Nu echt officieel ziet het er niet allemaal uit maar we zullen zien.

  10. #385

    Standaard

    Die datum zal niet kloppen, volgens mij zijn alle seizoenen tot nu toe in maart uitgekomen. Het liijkt mij dat ze zich daaraan vasthouden.

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die datum zal niet kloppen, volgens mij zijn alle seizoenen tot nu toe in maart uitgekomen. Het liijkt mij dat ze zich daaraan vasthouden.
    Commercieel gezien wel interessant voor de feestdagen. Wel stom dat ze wachten met uitbrengen tot de hype voor een nieuwe seizoen weer begint... Al ligt het misschien ook aan het feit dat On Demand diensten die HBO in huis hebben zo lang mogelijk exclusief de reeks kunnen aanbieden zonder dat mensen ook beroep kunnen doen op een blu-ray.

  12. #387

    Standaard

    Hier is vandaag seizoen 5 blu-ray in de bus gevallen!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hier is vandaag seizoen 5 blu-ray in de bus gevallen!
    Via bol.com ?

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Via bol.com ?
    dvdoutlet.nl
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #390

    Standaard

    Bol.com heeft die van mij vandaag verstuurd.

  16. #391

    Standaard

    In de UK wordt ie vandaag ook al verkocht. Was wel te verwachten met een release datum al 14/03.

  17. #392

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bol.com heeft die van mij vandaag verstuurd.
    Mijne ook! Komt waarschijnlijk omdat ik vanmiddag heb geklaagd dat ik anders tot dinsdag moest wachten want op maandag komt de postbode niet? En dat de MediaMarkt m al verkocht en ik hem dan beter daar kon halen.... Even contact met ''een collega'" en viola!

  18. #393

    Standaard

    Maar hoe 'erg' is het als je de Blu-ray pas dinsdag ontvangt? Ik zou daar zelf helemaal niet mee zitten... Als je zo lang moet wachten, maken die paar dagen toch ook niet uit?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar hoe 'erg' is het als je de Blu-ray pas dinsdag ontvangt? Ik zou daar zelf helemaal niet mee zitten... Als je zo lang moet wachten, maken die paar dagen toch ook niet uit?

    Is het ook niet maar het spreekwoord luid ''wie niet waagt wie niet wint'' toch haha

  20. #395

    Standaard

    Heeft de NL versie Dolby Atmos?

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hendry Gerritsen Bekijk bericht
    Heeft de NL versie Dolby Atmos?
    Ja. Je krijgt trouwens de officiele Dolby Atmos intro video te zien (en te horen) als je de eerste schijf opstart.

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers: ook Game of Thrones moet eraan geloven...ze krijgen ook een steelbook uitgave bij amazon uk.
    Met Dobly Atmos zie ik...





    ik heb seizoen 1 + 2 , en ik vind ze heel mooi als steelbook uitgave
    2wqbe6g.jpg2mdqetu.jpgfz2eja.jpgsorgna.jpg149rpds.jpg

    de foto's zijn alleen van het steelbook van season 1

  23. #398

    Standaard

    Leeftijds logo's op de NL uitgave?

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ja. Je krijgt trouwens de officiele Dolby Atmos intro video te zien (en te horen) als je de eerste schijf opstart.
    Toch niet weer de Franse taal voorgetrokken die met ATMOS en de Engelse taal zonder ATMOS? (alles wat van Warner Bros. afkomt heb ik tegenwoordig wat
    wantrouwen in, die ...... fransen vertrouw ik voor geen meter
    Have fun and enjoy your collection

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Toch niet weer de Franse taal voorgetrokken die met ATMOS en de Engelse taal zonder ATMOS? (alles wat van Warner Bros. afkomt heb ik tegenwoordig wat
    wantrouwen in, die ...... fransen vertrouw ik voor geen meter
    Nee enkel engels heeft Dolby Atmos.

    Het leeftijdslogo staat er vast op.

Pagina 16 van 30 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •