Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 730 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    De pre-order op bol.com heeft nog geen releasedatum en er wordt ook nog geen melding gemaakt van een bol.com exclusive zoals bij seizoen 3 (cover), 4 en 5 (cover en bonus disc).
    Als ik nu seizoen 6 bij bol.com pre-order en ze krijgen weer een exclusive, zou die dan ook al voor de huidige pre-orders gelden?

  2. #452

    Standaard

    Ik zou gewoon even wachten. Het heeft nog geen zin om te bestellen, de prijs is nu niet lager dan hij zal zijn bij release.
    En bol kennende, zou ik er zeker niet vanuit gaan dat je bestelling automatisch omgezet wordt naar de release met bonusdisc (als die er komt, maar ik neem aan van wel).

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou gewoon even wachten. Het heeft nog geen zin om te bestellen, de prijs is nu niet lager dan hij zal zijn bij release.
    En bol kennende, zou ik er zeker niet vanuit gaan dat je bestelling automatisch omgezet wordt naar de release met bonusdisc (als die er komt, maar ik neem aan van wel).
    Op amazon.co.uk krijgen ze alvast een bonus disc. Dus die komt er hoogstwaarschijnlijk ook aan bij ons.

  4. #454

    Standaard

    Als ze klaar zijn met alle seizoenen zal er van "Game Of Thrones" ongewtijfeld ook weer een Extreme Ultimate Edition met extra, nog niet eerder verschenen bonusmateriaal uitgebracht worden...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #455

    Standaard

    Bol.com heeft de placeholder EAN code vervangen en deze wijkt af van de EAN code bij bijvoorbeeld ECI.
    Dus ik verwacht dat bol.com wel weer een exclusieve editie zal hebben!

  6. #456

    Standaard

    Bol.com heeft nu ook de beschrijving op de productpagina aangepast en er zit inderdaad weer een bonus disc bij met 2 featurettes van beide 26 minuten.

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bol.com heeft nu ook de beschrijving op de productpagina aangepast en er zit inderdaad weer een bonus disc bij met 2 featurettes van beide 26 minuten.
    Goed nieuws! Die van amazon kost inclusief ongeveer hetzelfde (inclusief verzenden), 38 pond.
    Even kijken wat ik doe, wellicht kan ik combineren met een andere bestelling. Of misschien krijgt bol weer een exclusieve hoes.

  8. #458

    Standaard

    De slipcover lijkt weer iets speciaals te gaan worden... Hopelijk stapt men niet af van de digipack. In Duitsland kan natuurlijk alles. Benieuwd hoe het er hier gaat uitzien.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #459

    Standaard

    Ik mag inderdaad toch wel hopen dat er gewoon weer eerst een digipack uitkomt net als de voorgaande seizoenen....

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik mag inderdaad toch wel hopen dat er gewoon weer eerst een digipack uitkomt net als de voorgaande seizoenen....
    Er zal zeker een speciale editie zijn als eerste batch maar de vraag is wat er in die slipcase zal zitten.
    Een digipack of een keepcase zoals de eerste uitgave van seizoen 1 in de benelux.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Er zal zeker een speciale editie zijn als eerste batch maar de vraag is wat er in die slipcase zal zitten.
    Een digipack of een keepcase zoals de eerste uitgave van seizoen 1 in de benelux.
    Ik wist niet eens dat hier voor het eerste seizoen meteen een keepcase uitkwam, ik heb de UK versie vanwege de amazon bonus disc gekocht.
    Als hier geen digipack uitkomt, dan stap ik over naar de Engelse (als die een digipack heeft natuurlijk)...

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wist niet eens dat hier voor het eerste seizoen meteen een keepcase uitkwam, ik heb de UK versie vanwege de amazon bonus disc gekocht.
    Als hier geen digipack uitkomt, dan stap ik over naar de Engelse (als die een digipack heeft natuurlijk)...
    Neen seizoen 1 was een slipcover rond een harde kartonnen case met daarin een amaray doosje. Geen slipcase met daarin een amaray doosje.

    Gelukkig duikt ook deze afbeelding op.

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #463

    Standaard

    Aha, bedankt voor die afbeelding, dat ziet er een stuk beter uit . Dan kan mijn bol preorder blijven staan,

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Neen seizoen 1 was een slipcover rond een harde kartonnen case met daarin een amaray doosje. Geen slipcase met daarin een amaray doosje.

    Gelukkig duikt ook deze afbeelding op.
    Dat is wel de afbeelding van de US DVD! Vijf schijfjes ipv vier.


  15. #465

    Standaard

    Ahn ja had ik niet gezien, maar het is wel een digipack dus waarschijnlijk zal die gelijkaardig zijn aan de Blu-ray.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aha, bedankt voor die afbeelding, dat ziet er een stuk beter uit . Dan kan mijn bol preorder blijven staan,
    Die eerste afbeelding is trouwens van de duitse blu-ray... gewoon afwachten tot de officiele cover art er is.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #467

    Standaard

    [QUOTE=WaymannDirector;2032258]Die eerste afbeelding is trouwens van de duitse blu-ray... gewoon afwachten tot de officiele cover art er is.[/QUOTE]

    Lijkt mij een goed plan. Zal niet meer zo lang zijn.

  18. #468

    Standaard


    Dit ziet er niet echt goed uit... Deze afbeelding staat op de site van Media Markt... Lijkt erop dat we meteen de keepcase versie krijgen...
    Er staan ook geen scandinavische ondertitels op... de kans zit er dus ook in de de UK versie geen Ned subs zal hebben.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit ziet er niet echt goed uit... Deze afbeelding staat op de site van Media Markt... Lijkt erop dat we meteen de keepcase versie krijgen...
    Er staan ook geen scandinavische ondertitels op... de kans zit er dus ook in de de UK versie geen Ned subs zal hebben.
    Volgens de Duitse tegenhanger van dvd.nl staan er wel degelijk Scandinavische subs op.

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens de Duitse tegenhanger van dvd.nl staan er wel degelijk Scandinavische subs op.
    Blu-Rasdisc.de neemt vaak info over van releases van vorige seizoenen. Afwachten dus.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #471

    Standaard

    Kan ook zijn dat de kaft op het plaatje dunner lijkt dan hij in realiteit zal zijn. Ik wacht wel de eerste foto's af van mensen die hem bij bol hebben gehaald.

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Kan ook zijn dat de kaft op het plaatje dunner lijkt dan hij in realiteit zal zijn. Ik wacht wel de eerste foto's af van mensen die hem bij bol hebben gehaald.
    Het aantal discs bij bol.com is ook 5 ipv 4.

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht

    Dit ziet er niet echt goed uit... Deze afbeelding staat op de site van Media Markt... Lijkt erop dat we meteen de keepcase versie krijgen...
    Er staan ook geen scandinavische ondertitels op... de kans zit er dus ook in de de UK versie geen Ned subs zal hebben.
    Wel irritant. Mocht dat zo zijn, dan ga ik alsnog voor de amazon exclusive. Maar ik wil graag zekerheid voor deze uitkomt.

  24. #474

    Standaard

    https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr...92&itm_role=in

    Bol.com heeft exact dezelfde hoes... Ik ga voor de UK, ik wil een digipack.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #475

    Standaard

    Volgens mij is de hoes dikker dan het plaatje doet vermoeden. Nogal raar als ze seizoen 1-5 op een manier uitbrengen en dan opeens overgaan op een andere manier. Kan me herinneren dat het wel eens eerder is voorgekomen dat het leek alsof het een andere verpakking zou krijgen, maar dat de hoes in kwestie alsnog overeen kwam met de rest.

Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •