Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 730 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee enkel engels heeft Dolby Atmos.

    Het leeftijdslogo staat er vast op.
    Wel een digipack en de plastic slipcase er om heen?

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Wel een digipack en de plastic slipcase er om heen?
    Idd

  3. #403

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentjuh1980 Bekijk bericht
    Zojuist binnen gekregen van bol.com
    image.jpg
    en ik had gelijk zo te zien geen extra hoes

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee enkel engels heeft Dolby Atmos.

    Het leeftijdslogo staat er vast op.
    Dank je

    Zou het bijna vergeten..... maar ze zijn dan ook nog in staat om ipv Dolby TrueHD - Dolby Digital plus voor ATMOS te gebruiken,
    denk dat ik de UK versie toch maar neem, wacht wel tot ze die franse afdeling sluiten, kan ook toe met de engelse subs.

    Voor de hoezen hoef ik het niet te doen, daar maakt Warner altijd een zooitje van, het mag vooral
    niet netjes als 1 geheel in de kast passen. Is het niet het formaat, dan is het wel de lettergrootte,
    de kleur of wel of geen blauwe band, drama bedrijf.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #406
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Meestal gaat dat alleen op bij 3D, maar ik rij zo naar een Mediamarkt, als ze hem hebben laat ik het weten. Heb namelijk op de laatste dolby Atmos Disc een demo gehoord en die klonk indrukwekkend.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Meestal gaat dat alleen op bij 3D, maar ik rij zo naar een Mediamarkt, als ze hem hebben laat ik het weten. Heb namelijk op de laatste dolby Atmos Disc een demo gehoord en die klonk indrukwekkend.
    Ben benieuwd naar je ervaring Claudio, als alles lukt dan kan ook mijn Denon speler van zone veranderen,
    kan ik ook The last Witch Hunter met zone A afspelen met deze regelmatig vastlopende speler.

    Als ze hem hebben...... graag ook het prijsje
    Have fun and enjoy your collection

  8. #408

    Standaard

    Deze versie heeft Engels Dolby Atmos - Dolby TrueHD, geen Dolby Digital.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    en ik had gelijk zo te zien geen extra hoes
    Worth it
    DSC_0134.jpg

  10. #410
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mediamarkt had hem uiteraard nog niet. Is die bol-versie identiek op de slipcover na? Ik heb wel alle bol-versies, maar 10 euro voor wat papier?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #411

    Standaard

    Gewoon de normale versie met andere slipcover en een bonus schijf erbij. Los in een kartonnen sleeve die in t vakje van t boekje is geplaatst.

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    en ik had gelijk zo te zien geen extra hoes
    Inderdaad, je had (helaas ) gelijk.....erg jammer.
    Ik heb 'm ook vandaag ontvangen en wilde 'm eigenlijk linea recta terugsturen, teleurgesteld als ik was.
    Maar goed, even contact met bol gezocht vanwege de foutieve omschrijving en ze gingen het uitzoeken, waarschijnlijk hoor ik maandag meer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mediamarkt had hem uiteraard nog niet. Is die bol-versie identiek op de slipcover na? Ik heb wel alle bol-versies, maar 10 euro voor wat papier?
    Dit zijn de exclusieve extra's (dezelfde die ook op de amazon uk exclusive staan):
    - The Final Step (25.51)
    - The Massacre at Hardhome (28.00)
    - Visual Effects of Season 5 (25.36)

    Dus bijna 80 minuten.

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    en ik had gelijk zo te zien geen extra hoes
    ??? Nog een hoes? Er zit bij de bol-versie als extra toch een zwarte kartonnen slipcover overheen, die je niet hebt bij de 'reguliere' versie?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    ??? Nog een hoes? Er zit bij de bol-versie als extra toch een zwarte kartonnen slipcover overheen, die je niet hebt bij de 'reguliere' versie?
    In de omschrijving staat "Exclusief bij bol.com: uniek artwork in de vorm van een prachtige extra hoes EN een exclusieve bonusdisc".
    Daaruit mag je afleiden dat er, naast de reguliere hoes, nog een extra hoes zit. Beide hoezen staan zelfs bij de afbeeldingen.

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    ??? Nog een hoes? Er zit bij de bol-versie als extra toch een zwarte kartonnen slipcover overheen, die je niet hebt bij de 'reguliere' versie?
    Je leest t verkeerd denk ik. Normaal heb je de digipak tray in een kartonnen doos zitten met daar omheen een kartonnen of plastic (s3 en s5) sleeve. Deze originele plastic sleeves zijn bij de bol.com versies VERVANGEN voor exclusieve sleeves. De originele zitten er NIET bij. En sommigen hebben daar issues mee.

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Deze versie heeft Engels Dolby Atmos - Dolby TrueHD, geen Dolby Digital.
    Dank je Ludo

    Heb er nog even geen haast mee, wacht even de leukste aanbieding af en denk nog steeds over
    de UK versie na, ben een beetje klaar met die franse afdeling van Warner hier, die wil ik niet echt steunen.

    Het zal uiteindelijk de prijs worden die de doorslag geeft
    Have fun and enjoy your collection

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Je leest t verkeerd denk ik. Normaal heb je de digipak tray in een kartonnen doos zitten met daar omheen een kartonnen of plastic (s3 en s5) sleeve. Deze originele plastic sleeves zijn bij de bol.com versies VERVANGEN voor exclusieve sleeves. De originele zitten er NIET bij. En sommigen hebben daar issues mee.
    Maar dat lijkt me ook logisch dat ze de originele slipcover verangen hebben door een eigen versie, die overigens beter past bij de rest van de seizoenen. De digipack van seizoen 5 zit in een stevige, fraai uitgevoerde kartonnen doos met daarom heen dus die genoemde (zwarte) slipcover. Ik ken geen 'plastic sleeve' overigens. Van seizoen 1 en 2 heb ik de UK-digipack, van de seizoenen 3 t/m 5 de NL-digipack. Maar nergens een plastic sleeve. Kan er ook niet mee zitten, eerlijk gezegd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #418

    Standaard

    In de recensie op blu-ray.com las ik dat standaard de DD5.1 track geselecteerd wordt en je zelf de TrueHD 7.1 track moet selecteren.

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar dat lijkt me ook logisch dat ze de originele slipcover verangen hebben door een eigen versie, die overigens beter past bij de rest van de seizoenen. De digipack van seizoen 5 zit in een stevige, fraai uitgevoerde kartonnen doos met daarom heen dus die genoemde (zwarte) slipcover. Ik ken geen 'plastic sleeve' overigens. Van seizoen 1 en 2 heb ik de UK-digipack, van de seizoenen 3 t/m 5 de NL-digipack. Maar nergens een plastic sleeve. Kan er ook niet mee zitten, eerlijk gezegd.
    Plastic sleeve zit om seizoen 3 en ook om de normale uitgave van seizoen 5. Althans, in amerika

  20. #420

    Standaard

    Heeft iemand een foto van de normale NL uitgave? Dus niet de bol.com uitvoering.

  21. #421

    Standaard

    Welke EAN heeft de non-Bol digipack?
    Bij Wehkamp zijn er bijvoorbeeld twee versie te betellen.
    Betekent dat dat de standaard keepcase versie ook al beschikbaar is?

  22. #422

    Standaard

    De digipack boxset heeft EAN 5051888220740

    Bij Wehkamp is dat deze.
    Op sommige plekken wordt gemeld dat dit een uitgave is met 5 discs, maar dat klopt niet. Het is 'slechts' vier discs.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De digipack boxset heeft EAN 5051888220740

    Bij Wehkamp is dat deze.
    Op sommige plekken wordt gemeld dat dit een uitgave is met 5 discs, maar dat klopt niet. Het is 'slechts' vier discs.
    Hier bijvoorbeeld:

    http://www.eci.nl/film/game_of_thron...7OMaAhpk8P8HAQ

    Het erge is dat er meer info niet klopt..... diep triest vind ik dat
    Have fun and enjoy your collection

  24. #424

    Standaard

    Besteld bij Wehkamp, en als je voor 40 euro besteld kun je met de code - lente - nog eens 7,50 korting krijgen..... (was bij Wehkamp 36,99)

    Heb hem nu voor 32 en een andere film die ik wilde heb ik nu ook
    Have fun and enjoy your collection

  25. #425

    Standaard

    Heb hem inmiddels besteld bij Amazon.com seizoen 1 tm 4 ook daar vandaan, mooie uitgaves zonder extra franse teksten en leeftijdslogos erop. Kost wat meer, maar aangezien ik de boxen display in dezelfde kast als mijn Harry Potter Ultimate Edition boxen mag het ook wat meer kosten. 50 euro inclusief importheffing

Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •