Pagina 1 van 30 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 730 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Game of Thrones - Algemeen

    Hallo,

    Ik heb een vraagje over de Nederlandse uitgave van Game of Thrones.
    Ik weet dat de USA en UK uitgaves het mooist zijn, maar ik was even nieuwsgierig naar de NL´se uitgave

    Ik was vandaag bij de FRS, en vroeg of er bij de Blu-Ray uitgave nog een boekje (met die stamboom) bij zat.

    Hij vertelde mij, dat er een 1ste druk was, die bevatte een extra slipcase (dus over de normale slipcase heen) met een soort van zilver relief, en bij deze uitgave zat een boekje.
    En daarna kwam de uitgave die er nu ligt, en die bevat geen extra slipcase en geen boekje(s).
    Hij had nu helaas, alleen nog maar de normale uitgave, ze hadden van die andere er maar 1 binnengekregen.

    Weet iemand hier meer van af of heeft misschien deze uitgave en kan er wat foto´s van maken.
    En was dit een FRS exclusief of kregen andere winkels ook deze eerste druk.

    Alvast bedankt.
    Laatst aangepast door Dan G. : 21-11-2012 om 20:15
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Lijkt me sterk van die extra slipcase. Ik weet wel dat Bol.com een exclusieve DVD uitgave had. Kwam met een fotoboek.

    Wil je Game of Thrones op Blu-ray; importeer 'm gewoon uit de Amerika. Regio vrij, betere/mooiere verpakking, stamboom boekje zit er bij en komt met Nederlandse ondertiteling. En geen lelijke UK rating logo''s.

    Alleen maar voordelen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Wil je Game of Thrones op Blu-ray; importeer 'm gewoon uit de Amerika. Regio vrij, betere/mooiere verpakking, stamboom boekje zit er bij en komt met Nederlandse ondertiteling. En geen lelijke UK rating logo''s.

    Alleen maar voordelen.
    Ja, dat weet ik, maar ben toch nieuwsgierig over wat mij verteld is, ook daadwerkelijk klopt.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  4. #4

    Standaard

    Behalve dan de mogelijkheid op douane en dus extra kosten

  5. #5

    Standaard

    Mijn versie heeft een extra slipcase met een stamboek boekje, gekocht bij MM in Zwolle.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV Bekijk bericht
    Mijn versie heeft een extra slipcase met een stamboek boekje, gekocht bij MM in Zwolle.
    Heb je hier misschien een foto van?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Heb je hier misschien een foto van?
    Nee, sorry.., die heb ik niet.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb 'm op de release dag bij FRS gekocht, bedoel je deze?
    Dat plaatje op de slip cover is trouwens erg... glanzend.


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Ik heb 'm op de release dag bij FRS gekocht, bedoel je deze?
    Dat plaatje op de slip cover is trouwens erg... glanzend.

    Dit is inderdaad dezelfde die ik ook heb.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht

    Ja, Bedankt!
    ,dan klopte het wat de FRS medewerker mij vertelde.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Behalve dan de mogelijkheid op douane en dus extra kosten
    Yep. Gekocht bij www.amazon.com uiteindendelijk 18+ euro moeten bijbetalen (en ruim 3 weken op het pakketje kunnen wachten). Kale kosten van de box bij amazon waren 35$, ongeveer 31 euro incl. verzendkosten.

  12. #12

    Standaard

    De voordelen van amazon uk:
    - binnen een week (of eerder) in huis
    - dezelfde versie als de US (op de kleine UK leeftijdswaarschuwing na)
    - ook Nederlandse ondertiteling
    - geen douane!


  13. #13

    Standaard

    Wat Rouge zegt.
    Heb ook de uk versie + bonus disc.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #14

    Standaard

    Ja, die heb ik ook gekocht van AmUK: met 3 dagen in huis!

  15. #15

    Standaard

    Ik zag de DVD versie met slipcase hier van de week nog..Bluray was al uitverkocht met slipcase..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De voordelen van amazon uk:
    - binnen een week (of eerder) in huis
    - dezelfde versie als de US (op de kleine UK leeftijdswaarschuwing na)
    - ook Nederlandse ondertiteling
    - geen douane!

    Niet geheel dezelfde versie als de US, want buiten het leeftijdslogootje om (wat ik al.storend vind bij zo'n mooie box) heeft de UK een enorm dikke blauwe rand op de slipcase. De US heeft dat niet, kreeg em van de week binnen 38 euro incl shipping voor betaald.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Niet geheel dezelfde versie als de US, want buiten het leeftijdslogootje om (wat ik al.storend vind bij zo'n mooie box) heeft de UK een enorm dikke blauwe rand op de slipcase. De US heeft dat niet, kreeg em van de week binnen 38 euro incl shipping voor betaald.
    En incl. 18 euro naheffing door de douane? Want ik neem aan dat je deze via amazon.com hebt besteld?

    Overigens: ik was 40 euro kwijt voor de UK-uitgave, met dank aan de ongunstige koers van het Engelse pond op dit moment.
    En die blauwe rand. Ach, dat ding staat toch in de kast. Daar vind je wel meer blauwe randjes.

  18. #18

    Standaard

    Bestelt bij de Zaterdag deal FRS en vandaag ontvangen. Was wel een andere versie dan ik in de winkel heb zien liggen. Simpeler. Zonder die mooie slipcase. Best wel snel dat die andere versie er is. Had liever die eerste versie gehad trouwens.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb ook een simpele editie ontvangen. Ik wil de UK editie met poster enzo.
    Ga hem dan ook retourneren.

    Wanneer komt Seizoen 2 op blu-ray uit?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb ook een simpele editie ontvangen. Ik wil de UK editie met poster enzo.
    Ga hem dan ook retourneren.
    Maar het was toch allang bekend dat de NL-versie geen poster en geen digipak-verpakking had?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar het was toch allang bekend dat de NL-versie geen poster en geen digipak-verpakking had?
    Dit is de eerste keer dat ik dit lees .

  22. #22

    Standaard

    Overigens ben je met de UK-editie wel zo'n 10 euro meer kwijt. Of je dat voor een iets andere verpakking en een poster waard is?

  23. #23

    Standaard Game of Thrones - Seizoen 2

    HBO heeft informatie vrijgegeven over de release van seizoen 2!:



    Winter can't come soon enough. Catch up before Season 3 premieres on 3/31/13 and pre-order your copy of the Game of Thrones Season 2 DVD and Blu-ray with HBO Select: http://itsh.bo/TTNzBl

    Here's a look at all the bonus features and an exclusive rundown of the audio commentary participants:

    Blu-ray with HBO Select – includes all DVD features plus:
    War of the Five Kings – Track the claims, strategies and key players involved in the battle for the Iron Throne with this interactive guide that follows the movements of various armies detailing their victories and defeats.
    Histories & Lore – 19 animated histories detailing the mythology of Westeros and Essos as told from the varying perspectives of the characters themselves and featuring, in-part, illustrations from Game of Thrones storyboard artist Will Simpson.
    In-Episode Guide – In-feature resource that provides background information about on-screen characters, locations and relevant histories.
    Hidden Dragon Eggs – Find the hidden dragon eggs to uncover even more never-before-seen content.

    DVD:
    Creating the Battle of Blackwater Bay – See how the epic Battle of Blackwater Bay was brought to life in this exclusive, in-depth, behind-the-scenes look at the climatic episode. The 30 minute feature showcases never-before-seen interviews with cast and crew.
    Game of Thrones: Inner Circle – Actors Emilia Clarke, Kit Harington, Lena Headey, Michelle Fairley and Liam Cunningham talk in detail about their experiences shooting season two in this roundtable discussion moderated by executive producers David Benioff and D.B. Weiss.
    The Religions of Westeros – Hear author George R.R. Martin, David Benioff and D.B. Weiss discuss the competing religions in the series and how they influence the various characters in Westeros and beyond.
    Character Profiles – Profiles of seven major characters as described by the actors portraying them including Renly Baratheon, Stannis Baratheon, Robb Stark, Theon Greyjoy and more.

    Audio Commentaries – 12 commentaries with cast and crew including David Benioff, D.B. Weiss, George R.R. Martin, Emilia Clarke, Peter Dinklage, Kit Harington and more.
    Audio Commentary Participants
    Episode 1 - “THE NORTH REMEMBERS” With Commentary by Executive Producers/Writers David Benioff and D.B. Weiss
    Episode 2 "THE NIGHT LANDS" with Commentary by Alfie Allen (Theon Greyjoy) and Gemma Whelan (Yara Greyjoy)
    Episode 3 "WHAT IS DEAD MAY NEVER DIE" with Commentary by Writer Bryan Cogman and Director Alik Sakharov
    Plus Commentary by Sophie Turner (Sansa Stark), Maisie Williams (Arya Stark) and Isaac Hempstead Wright (Bran Stark)
    Episode 4 "GARDEN OF BONES" with Commentary by Carice Van Houten (Melisandre) and Liam Cunningham (Davos Seaworth)
    Episode 6 "THE OLD GODS AND THE NEW" with Commentary by Kit Harington (Jon Snow), Rose Leslie (Ygritte) and Writer Vanessa Taylor
    Episode 7 "A MAN WITHOUT HONOR" with Commentary by Executive Producers/Writers David Benioff and D.B. Weiss
    Episode 8 with Commentary by Nikolaj Coster-Waldau (Jamie Lannister) and Michelle Fairley (Catelyn Stark)
    Episode 9 with Commentary by Co-Executive Producer/Author of A Game of Thrones, George R.R. MartinPlus Commentary by Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), and Director Neil Marshall
    Episode 10 with Commentary by Rainer Gombos and Steve Kullback of the Visual Effects Team (Plus Commentary by Emilia Clarke (Daenerys Targaryen) and Co-Executive Producer Alan Taylor)

  24. #24

    Standaard

    De extras vallen me toch wel een beetje tegen, geen 'Anatomy of an Episode'.

  25. #25

    Standaard

    Geweldige, verslavende serie. Ik hoop dat ze het nivo van het eerste seizoen kunnen evenaren of misschien wel overtreffen.

    Weet iemand of er op de US uitgave van seizoen 2 nu ook NL ondertiteling staat?

Pagina 1 van 30 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •