Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Westworld (4K UHD & Blu-ray)

    Dit wordt onze uitgave. Ziet er netjes uit. Benieuwd hoe de 4K eruit gaat zien.

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #2

    Standaard

    amazon.co.uk 45 pond
    zavvi 45 euro
    bol.com 80 euro

    Nederlandse winkels willen mijn geld niet.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    amazon.co.uk 45 pond
    zavvi 45 euro
    bol.com 80 euro

    Nederlandse winkels willen mijn geld niet.
    Je pikt daar qua Nederlandse winkels meteen de duurste uit...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Je pikt daar qua Nederlandse winkels meteen de duurste uit...
    Eerlijk gezegd ken ik maar 2 winkels met een goede aanbod in Nederland bol.com en een fysieke mediamarkt... voor mij persoonlijk zie ik geen andere winkels in Nederland. Mijn werkroute is Amsterdam centraal tot aan de Leidseplein, uiteraard het meest toeristische gedeelte van Amsterdam, groot winkelgebied maar geen films te koop.
    Laatst aangepast door Dai : 19-09-2017 om 11:30

  5. #5

    Standaard

    Komt nog bij dat ze in Nederland sowieso doorgeslagen zijn met prijzen van films op DVD en vooral Blu-ray/UltraHD.
    Mediamarkt zal ongetwijfeld dezelfde prijzen hanteren als BOL.COM. Dat is in 99% van de gevallen zo.
    Kijk overigens wel uit naar deze release....maar wordt weer importeren ben ik bang....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb hem dit weekend bij Bol.com gekocht voor €36. Mooie uitgave, met een leuk fictief introductieboekje voor nieuwe medewerkers erbij.
    Alleen jammer van de achterflap die op de box is gelijmd. Je kan die eraf halen, maar je blijft de lijmplekken een beetje zien.

  7. #7

    Standaard

    Is deze het waard om te investeren in de 4K BD's? Ik zou namelijk overgaan tot een eventuele blinde aanschaf van seizoen 1.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is deze het waard om te investeren in de 4K BD's? Ik zou namelijk overgaan tot een eventuele blinde aanschaf van seizoen 1.
    http://www.blu-ray.com/movies/Westwo...183154/#Review
    http://www.blu-ray.com/movies/Westwo...165874/#Review

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is deze het waard om te investeren in de 4K BD's? Ik zou namelijk overgaan tot een eventuele blinde aanschaf van seizoen 1.
    Ik ben niet onder de indruk van de 4k beelden. Ik vind het zelfs een miskoop. Ik kijk nu naar een aantal series van amazon in 4k hdr, westworld moet zich schamen als ik eerlijk ben. Westworld was voor mij een blinde pre-order, reviews die ik las was ook goed, maar valt na het bekijken flink tegen. De bluray.com review dat pas online staat, dekt meer de lading. Geen groot verschil met normale bluray. Beeld is soft, geen 4k detail, hdr niet te zien.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik ben niet onder de indruk van de 4k beelden. Ik vind het zelfs een miskoop. Ik kijk nu naar een aantal series van amazon in 4k hdr, westworld moet zich schamen als ik eerlijk ben. Westworld was voor mij een blinde pre-order, reviews die ik las was ook goed, maar valt na het bekijken flink tegen. De bluray.com review dat pas online staat, dekt meer de lading. Geen groot verschil met normale bluray. Beeld is soft, geen 4k detail, hdr niet te zien.
    Heb je het in HDR10 of Dolby Vision gekeken?

    Ik hoor overal wisselende meningen. De één vindt het geweldig mooi, de ander niet. Ikzelf wacht nog op de Dolby Vision update van mijn UP970 voordat ik begin met kijken

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Heb je het in HDR10 of Dolby Vision gekeken?

    Ik hoor overal wisselende meningen. De één vindt het geweldig mooi, de ander niet. Ikzelf wacht nog op de Dolby Vision update van mijn UP970 voordat ik begin met kijken
    Hdr10 met de ks8000 tv en de 8500 speler, allebei van samsung.

  12. #12

    Standaard

    Volgens de informatie op de achterflap van de UK 4K UltraHD steelbook (Tin, zie afbeelding hieronder) bevat de UHD-versie wél Nederlandse ondertitels en de gewone Blu-ray vreemd genoeg niet.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13

    Standaard

    Alleen vandaag op amazon.de (met nl-ot) voor tegen de 30 euro!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Iemand hier die toevallig de NL 4k versie heeft? Staat bij bol dat er enkel Nederlandse subs zijn, maar wij kijken altijd met Engelse subs. Staan die er ook op?

    Heb liever de tin versie, maar geen idee of ze seizoen 2 en verder ook met tin versies uitbrengen..

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Iemand hier die toevallig de NL 4k versie heeft? Staat bij bol dat er enkel Nederlandse subs zijn, maar wij kijken altijd met Engelse subs. Staan die er ook op?

    Heb liever de tin versie, maar geen idee of ze seizoen 2 en verder ook met tin versies uitbrengen..
    Volgens mij heeft de U.S. versie NL subs, dus ik zou denken dat er echt niet alleen NL subs op de NL uitgave staan. Volgens mij heeft Wedlock de specs wel eens genoemd in het blu-ray release topic.

  16. #16

    Standaard

    Engels HOH. DVDcompare is your friend:
    http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=44340
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Run Time 618:00
    Original Soundtrack Language Engels
    Subtitles Nederlands, Spaans, Frans, Portugees, Deens, Noors, Zweeds, Pools, Fins, Castiliaans, Engels SDH, Duits SDH, Italiaans SDH

    Sound Quality 5.1 Dolby Digital - Frans, DOLBY ATMOS - Engels, 5.1 Dolby Digital - Italiaans, 5.1 Dolby Digital - Castiliaans, 5.1 Dolby Digital - Duits, 5.1 Dolby Digital - Portugees
    Aspect Ratio 16 X 9 FULL FRAME, 4:3 (1.78:1)
    Product Color COLOR
    Disc Configuration BD 50, BD 100
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Seizoen 2 is in de VS aangekondigd voor 4 december. NL release was bij seizoen 1 een dag na de VS.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=23645

    En dit keer hebben zowel de UHD als Blu-ray Dolby Atmos.
    Laatst aangepast door tmvde : 17-07-2018 om 08:33

  20. #20

    Standaard

    Maar geen tinnen versie meer blijkbaar. Jammer. Moet ik seizoen 1 misschien toch weer gaan vervangen xD

  21. #21

    Standaard

    Kan iemand duidelijkheid geven over de totale lengte van seizoen 1 blu ray zoals te koop bij bv bol.com.
    https://www.bol.com/nl/p/westworld-s...0000078983557/

    Er is namelijk een 'uncut' versie op amazon.co.uk te vinden, wat volgens de beschrijving een nl import is. Maar de nl ondertitel mist ??, vindt ik opzicht niet erg maar het is wel erg verwarrend.
    https://www.amazon.co.uk/dp/B07BN17K...I1E5OIJDV5BZSE

    Ze melden een lengte van 618 minuten terwijl bol.com het over 580 minuten heeft.

    En bij rewind lijken alle versies ~618 minuten lang te zijn.

    ps: sorry voor de oude discussie revival, ik kon niet echt vinden of dat tegenwoordig wel of niet mag (ben een flinke tijd niet op de site geweest).
    You are free to do as we tell you!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert Bekijk bericht
    Kan iemand duidelijkheid geven over de totale lengte van seizoen 1 blu ray zoals te koop bij bv bol.com.
    https://www.bol.com/nl/p/westworld-s...0000078983557/

    Er is namelijk een 'uncut' versie op amazon.co.uk te vinden, wat volgens de beschrijving een nl import is. Maar de nl ondertitel mist ??, vindt ik opzicht niet erg maar het is wel erg verwarrend.
    https://www.amazon.co.uk/dp/B07BN17K...I1E5OIJDV5BZSE

    Ze melden een lengte van 618 minuten terwijl bol.com het over 580 minuten heeft.

    En bij rewind lijken alle versies ~618 minuten lang te zijn.

    ps: sorry voor de oude discussie revival, ik kon niet echt vinden of dat tegenwoordig wel of niet mag (ben een flinke tijd niet op de site geweest).

    Kijk even paar berichten hoger. Daar staat speelduur nl-versie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert Bekijk bericht
    Kan iemand duidelijkheid geven over de totale lengte van seizoen 1 blu ray zoals te koop bij bv bol.com.
    https://www.bol.com/nl/p/westworld-s...0000078983557/

    Er is namelijk een 'uncut' versie op amazon.co.uk te vinden, wat volgens de beschrijving een nl import is. Maar de nl ondertitel mist ??, vindt ik opzicht niet erg maar het is wel erg verwarrend.
    https://www.amazon.co.uk/dp/B07BN17K...I1E5OIJDV5BZSE

    Ze melden een lengte van 618 minuten terwijl bol.com het over 580 minuten heeft.

    En bij rewind lijken alle versies ~618 minuten lang te zijn.

    ps: sorry voor de oude discussie revival, ik kon niet echt vinden of dat tegenwoordig wel of niet mag (ben een flinke tijd niet op de site geweest).
    Het zou zomaar het verschil kunnen zijn tussen DVD runtime en BR runtime. Framerate?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Het zou zomaar het verschil kunnen zijn tussen DVD runtime en BR runtime. Framerate?
    Waarom zou de framerate iets te maken hebben met de runtime? ??

  25. #25

    Standaard

    Google eens op PAL speed up, maar dat is bij DVD's
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •