Pagina 21 van 30 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 730 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    De Digi pack blu ray versie van Game Of Thrones Seizoen 5 was vorig jaar ook niet echt een dikke boxset omdat de Bonus disc een eigen verpakking had.
    En dat dit hetzelfde formaat is als vorig jaar...Laten we hopen van wel!!!
    De verpakking is inderdaad een digipack in een hardkartonnen sleeve, met daaromheen weer een zachtkartonnen sleeve met een open voorkant. Niet het plastic van vorig jaar dus en de box is ook een fractie dunner dan die van vorig jaar.
    De voorkant heeft een lenticular opdruk, wat een soort van diepte suggereert en de tekst op de zijkant is in reliëf.
    Wederom een hele mooie box om te zien (wel te hopen dat je de zachtkartonnen sleeve heel kunt houden, want de flap zit bovenaan vastgeplakt aan de lenticular voorkant.
    Maar zes seizoenen geeft zes verschillende uitvoeringen qua hoes. Veel eenheid valt er daarin niet te ontdekken
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #502

    Standaard

    Ik veronder stel dat jij het hebt over de hoes met de dode gezichten op ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik veronder stel dat jij het hebt over de hoes met de dode gezichten op ?
    Yep, dat klopt
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Welke winkel
    Boekenvoordeel/Free record shop. Ze verkopen 'm niet eerder dan maandag. Maar hij lag er wel.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Boekenvoordeel/Free record shop. Ze verkopen 'm niet eerder dan maandag. Maar hij lag er wel.
    Die zijn altijd zeer streng. Standaard boekhandel verkoopt trouwens de dvd al. Morgen eens bij MM gaan kijken.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #506

    Standaard

    Ik krijg net bericht van bol.com dat mijn bestelling verzonden is.

  7. #507

    Standaard

    Bij mij helaas nog niet , net zelfs chatcontact gehad en die wisten er ook niets van , release is echt pas maandag en wordt pas dinsdag geleverd....
    Laatst aangepast door videlleke : 11-11-2016 om 18:08

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Bij mij helaas nog niet , net zelfs chatcontact gehad en die wisten er ook niets van , release is echt pas maandag en wordt pas dinsdag geleverd....
    Nee, hoor...de bol.com limited edition boxset van Game of Thrones ligt vanaf morgen in mijn brievenbus omdat dat vorig jaar ook zo was. En op maandag word geen post bezorgd. Want deze boxset is net als vorig jaar gewoon door de brievenbus.

    Zodra ik mijn pakket binnen heb, zal ik dat meteen hier ff melden.

    BTW: Bol factuur voor mij 37,49 euro...

  9. #509

    Standaard

    Post dan even een foto. Ben nog aan het twijfelen tussen welke box ik wil. Ben niet zo fan van lenticular en die open hoes. Die van bol vind ik dan nogal random. Heb wel gezien dat andere landen een gelijkaardig hoes krijgen maar dan één met een schild van een ander huis.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Nee, hoor...de bol.com limited edition boxset van Game of Thrones ligt vanaf morgen in mijn brievenbus omdat dat vorig jaar ook zo was. En op maandag word geen post bezorgd. Want deze boxset is net als vorig jaar gewoon door de brievenbus.

    Zodra ik mijn pakket binnen heb, zal ik dat meteen hier ff melden.

    BTW: Bol factuur voor mij 37,49 euro...
    Klopt! Status is nu veranderd naar verzonden , wel netjes van bol!

  11. #511

  12. #512

    Standaard

    Hier ook besteld bij bol

  13. #513

    Standaard

    Vind die 45 euro toch echt wel teveel. Bij Media Markt kost ie wss 10 euro minder...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #514

    Standaard

    Staat bij mij alleen dat ze pas op 16 november leveren, niet morgen al

    Edit, hij staat nu op verzonden.
    Laatst aangepast door Ingmar B. : 11-11-2016 om 22:05

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind die 45 euro toch echt wel teveel. Bij Media Markt kost ie wss 10 euro minder...
    Toen ik bestelde (5 sept) was ie 39,99 en ik had ook nog een 2,50 kortingscode.

  16. #516

    Standaard

    Ik had de bestelling al staan op 2de Kerstdag 2015 en toen was de prijs 39,99 euro en had nog een kortingscode van 2,50 euro dus word de prijs 37,49 euro.

    En ik verwacht mijn pakketje omstreeks het middaguur...???

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind die 45 euro toch echt wel teveel. Bij Media Markt kost ie wss 10 euro minder...
    Je betaald zowel voor die extra buitenhoes en die extra bonusdisc...

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Je betaald zowel voor die extra buitenhoes en die extra bonusdisc...
    Er is geen extra hoes. Gewoon een andere hoes. Die bonus disc is het mij niet waard. Met maar 2 features ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #519

    Standaard

    Of vroegtijdig bestellen, want dat scheelt alweer 5 euro, althans bij mij!

  20. #520

    Standaard

    En daar is ie dan de digipack van bol.com. De sleeve heeft reliëf en de harde hoes is lenticulair.

    Image.png.jpg

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En daar is ie dan de digipack van bol.com. De sleeve heeft reliëf en de harde hoes is lenticulair.

    Image.png.jpg
    Mijne is ook binnen , zit wel weer mooi in elkaar zo!

  22. #522

    Standaard

    Bijzonder dat er van Bol.com een keer iets binnen is voor release datum. Verpakking ziet er mooi uit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Bijzonder dat er van Bol.com een keer iets binnen is voor release datum. Verpakking ziet er mooi uit.
    Is tot nu toe met de laatste drie seizoenen bij mij al zo geweest.

  24. #524

    Standaard

    Bij mij ook eerder dan de releasedatum zoals vorig jaar...en verder...

  25. #525

    Standaard

    Bij Bol ontvang ik films nooit eerder voor release..dus vandaar mijn verbazing! Alleen maar beter want twijfel of ik via Bol had besteld maar ik wacht nog even op de retailprijs van Media Markt dvd versie

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 21 van 30 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •