Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 168 van 168 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Als dit niet flopt dan weet ik het niet meer.

  2. #152
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben bang dat je straks niets meer weet...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #153

    Standaard

    Hoezo flopt? Volgens mij is dit een film die het heel goed gaat doen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #154

    Standaard

    Ja ben er ook zeker van dat deze niet flopt hoor,

    Heeft alles wat een superhelden film nodig heeft.

    Hiervoor ga ik graag naar de bios.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #155

    Standaard

    Jammer. Het lijkt erop dat de SFX weer eens belangrijker zijn dan een goede film. Waarom geld aan die acteurs verspillen als je net zo goed die personages uit de computer kan laten komen. De rest ziet er toch al uit als een videogame.
    Om de 1 of andere reden voel ik me altijd wel aangetrokken door Marvel-films, ook al zijn ze slecht soms, maar ik kijk hier niet echt naar uit (WIL het wel leuk vinden, maar het is gewoon gebakken lucht). Nog steeds snap ik de reboot op zo een korte termijn niet. Tot nu toe is de originele trilogy een stuk beter, al is het minder spectaculair oid. En ook de lead actor (weet even de naam niet meer) heeft nog steeds niet bewezen dat ie kan acteren. Zou zo een soapie kunnen zijn.

  6. #156

    Standaard

    Ik heb het eerste deel aan mij voorbij laten gaan, maar heb er nu om één of andere onbekende reden wel veel zin in. Toptalent Dane DeHaan als Osborn kan ook wel wat worden, als hij de kans krijgt natuurlijk.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Hoezo flopt? Volgens mij is dit een film die het heel goed gaat doen..
    Hierom:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Jammer. Het lijkt erop dat de SFX weer eens belangrijker zijn dan een goede film. Waarom geld aan die acteurs verspillen als je net zo goed die personages uit de computer kan laten komen. De rest ziet er toch al uit als een videogame.

  8. #158
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    We zullen wel zien, want zolang ik zelf daar nog geen mening over KAN vormen, valt er weinig zinnigs over te zeggen.
    Maar ik begrijp wellicht Pieter's insteek. Echter elke film slaagt met een goed verhaal, hoe aanwezig de CGI ook is en daar zegt een action packed trailer nog niet veel over. Dat is verder geen garantie, maar toch...

    Hé R.ene. Jij was toch van de boycot!
    Zeg een eerlijk, ga jij hem straks nou wel of niet kijken..?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    We zullen wel zien, want zolang ik zelf daar nog geen mening over KAN vormen, valt er weinig zinnigs over te zeggen.
    Maar ik begrijp wellicht Pieter's insteek. Echter elke film slaagt met een goed verhaal, hoe aanwezig de CGI ook is en daar zegt een action packed trailer nog niet veel over. Dat is verder geen garantie, maar toch...

    Hé R.ene. Jij was toch van de boycot!
    Zeg een eerlijk, ga jij hem straks nou wel of niet kijken..?
    Ik beloof plechtig dat ik deze film niet zal kijken, tenzij ik hem illegaal download zodat de makers er geen geld voor krijgen.

  10. #160
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik kan er niet aan doen maar deze lijkt me toch ook weer erg vet hoor.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Als dit niet flopt dan weet ik het niet meer.
    Als dit geen hit wordt dan weet ik het niet meer

    Waarom zou deze film floppen ?
    Misschien ben je dit soort films zat maar dan is dat jou probleem.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als dit geen hit wordt dan weet ik het niet meer

    Waarom zou deze film floppen ?
    Misschien ben je dit soort films zat maar dan is dat jou probleem.
    Wat mij betreft flopt ie financieel gezien. Ik houd van Marvel-films maar Amazing Spiderman was mi ronduit slecht. Men blijft bij Spiderman ook maar in hetzelfde cirkeltje draaien (coming of age-film, with great power comes great responsibility, etc.). Doe eens iets anders.
    Flopt die film, dan zijn we een paar jaar van Spiderman af, gaan ze weer eens nadenken hoe het beter kan en krijgen we misschien eindelijk weer eens een goede film (en dan niet weer een origins-verhaal), die het dan niet alleen moet hebben van de SFX.

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Wat mij betreft flopt ie financieel gezien. Ik houd van Marvel-films maar Amazing Spiderman was mi ronduit slecht. Men blijft bij Spiderman ook maar in hetzelfde cirkeltje draaien (coming of age-film, with great power comes great responsibility, etc.). Doe eens iets anders.
    Flopt die film, dan zijn we een paar jaar van Spiderman af, gaan ze weer eens nadenken hoe het beter kan en krijgen we misschien eindelijk weer eens een goede film (en dan niet weer een origins-verhaal), die het dan niet alleen moet hebben van de SFX.
    Er is weinig reden dat deze zal floppen,de vorige heeft het aan de kassa prima gedaan.
    Wel vond ik de vorige minder als wat Raimi met Spiderman deed,

    Met de info/trailers heb ik het idee dat ze met deze wel op een goed spoor zitten,heb er wel echt een Spiderman gevoel bij.

    Vergeet trouwens niet dat Spiderman erg populair is als superheld,meer dan bv Thor of Ironman.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-02-2014 om 11:53

  15. #165
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het kan mij echt niet schelen, want het is Spidey... Dan moet de film wel heel bout zijn wil ik het niks vinden, dus verwacht geen wijsheden van mij! Betreft Ironman. Ik denk zelfs dat hij juist door de films enorm populair geworden is, vooral bij het grote publiek en door Robert Downey jr, die een puike Ironman neerzet.

    Raimi's Spider-Man vond ik ook erg goed, vooral de eerste twee. Tja, en dat er CGI in Spider-Man zit is precies de reden waarom de oudere superhelden-films genadeloos faalde, tot het lachwekkende toe... Zonder CGI geen superhelden rage. Neemt niet weg dat ik wel vindt dat CGI functioneel moet zijn en geen showcase. Ik maak me eerder druk om Rhino in een mechanisch pak of de mislukking van The Green Goblin-versie in Raimi's Spider-Man. Of de vlaag van verstandsverbijstering van Spidey's suit in TASM. Of Gwen die exact dezelfde kleren draagt in een scène als een hele beruchte, beroemde comic cover op een New Yorkse brug... Ik kijk Iig erg uit naar deze film.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #166
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Gister gezien in de première. Ben altijd al een fan geweest van Spider-man in de comics, maar op filmgebied heb ik nog steeds geen Spider-man gezien zoals ik 'm ken... Mooie special effects, komt steeds dichter in de buurt van het bronmateriaal, maar het is het nog steeds nét niet... Geweldig om 'Spidey' zo door de stad te zien slingeren en dat eindelijk zijn 'spidey-sense' goed benut word. Helaas lopen er voor mijn gevoel te veel verhaallijnen langs elkaar, of beter gezegd: na elkaar. Wat wel jammer was dat ze Mary-Jane nog steeds niet geïntroduceerd hebben , helemaal na een bepaalde gebeurtenis in deze film. Ik ben toch wel nieuwsgierig naar deel 3...

  17. #167

    Standaard

    Gisteravond Spidy 2 in Imax 3d gezien. Een erg goede spidy film! Deze films zijn naar "mijn gevoel" gebaseerd op de Ultimate comiclijn. Actie goed, oneliner top, een wat serieuzere Peter Parker en een maffe Spidy Electro, ja heel gaaf gedaan. Het wachten op die volgende films duurt al te lang..... (sorry alvast heb een behoorlijke roze bril op)

  18. #168
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Gister gezien in de première. Ben altijd al een fan geweest van Spider-man in de comics, maar op filmgebied heb ik nog steeds geen Spider-man gezien zoals ik 'm ken... Mooie special effects, komt steeds dichter in de buurt van het bronmateriaal, maar het is het nog steeds nét niet... Geweldig om 'Spidey' zo door de stad te zien slingeren en dat eindelijk zijn 'spidey-sense' goed benut word. Helaas lopen er voor mijn gevoel te veel verhaallijnen langs elkaar, of beter gezegd: na elkaar. Wat wel jammer was dat ze Mary-Jane nog steeds niet geïntroduceerd hebben , helemaal na een bepaalde gebeurtenis in deze film. Ik ben toch wel nieuwsgierig naar deel 3...
    Wat betreft je spoiler. Het personage waar je het over hebt was gecast en er waren scènes gefilmd, maar in verband met de verhaallijn is het personage uit de film gehaald om in het volgende deel geïntroduceerd te worden. En achteraf is dat wel een juiste beslissing.

    De film is Iig minder actie gericht dan de trailer in eerste instantie zou doen vermoeden. Genoeg actie nog, maar toch!

    Grappig detail. Als je de film heb gezien moet je de comic cover eens opzoeken. Let op de kleren en kleuren. Die zijn perfect in ere gehouden, waardoor het voor de kenner al snel duidelijk is wat en wanneer hét gebeurt.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-04-2014 om 14:45
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •